امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
31,500
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب چرا برعکس اتفاق می افتد؟ 

کتاب چرا برعکس اتفاق میوفته؟ نوشتۀ زهره صبوری فرد می‌باشد و انتشارات مانیان آن را به چاپ رسانده است. در عصر جدید راه‌هایی پیش روی شما است که با بهره‌گیری از آن‌ها می‌توانید به بهترین‌ها در زندگی دست پیدا کنید. سؤال این است که آیا این راه‌ها برای همه جواب می‌دهد یا عکس آن هم ممکن است اتفاق بیفتد؟ کتاب چرا برعکس اتفاق میوفته؟ علل مختلف نائل‌شدن به رؤیاها و خواسته‌هایمان را بررسی کرده و به این موضوع پرداخته است که چه عواملی ما را از رسیدن به خواسته‌ها دور می‌کند.

گفته شده است که بهترینِ تکنیک‌ها برای پیشرفت در زندگی، تلاش و تمرکز و تکرار است و البته سرلوحۀ تمام این تکنیک‌ها شکرگزاری و سپاسگزاری از خداوند است. قدردانی از کائنات و خداوند برای آنچه در زندگیتان دارید، نعمت‌های بیشتری را به زندگی شما وارد می‌کند و در عوض هر چقدر ناسپاس و قدرنشناس باشید، نعمت‌های داده‌شده از شما گرفته می‌شود. آن وقت است که به خود می‌گویید چرا برعکس اتفاق میوفته؟

گزیده کتاب چرا برعکس اتفاق می افتد؟ 

شور - هیجان درونی

شوق و هیجان برای هر امری واجب و لازم است و چون برای رسیدن به خواسته‌ها باید یک حس درونی باشد لازم است در پرورش و رشد و ارتقای آن تلاش نمایید که قطعاً نتایج قابل‌توجهی را خواهید گرفت. وقتی برای رسیدن به هدف خود انگیزه داشته باشید خود را به هر آب و آتشی خواهید زد تا به هدف موردنظر خود برسید. وقتی تلاش می‌کنید، لذت می‌برید؛ چون هدفتان برایتان باارزش است؛ اما اگر فقط از روی هوای نفس و برای اینکه یک راهی را رفته باشید مطمئناً تلاشی قابل‌قبول و شایسته هم انجام نمی‌دهید؛ چون انگیزه‌تان برای رسیدن بـه آن هـدف ضعیف است. مثالی برایتان می‌زنم فرض کنید شما در حال خریدن یک‌خانه هستید.

گزینه‌هایی از ایـن خـانـه در ذهـن خـود داریـد کـه قطعـاً اولویت‌بندی هم کرده‌اید تا بتوانید خانه‌ای کـه دوسـت دارید را بخرید. مثل مبلغش تعداد اتاق‌هایش - نوساز بودن یا قدیمی‌ساز بودن نورگیر بودن و خلاصه مواردی ازاین‌قبیل وقتی به دنبال خانه می‌گردید و بـه بنگاه‌های مختلف سر می‌زنید در ابتدا مواردی که مد نظرتان هست را به بنگاهی می‌گویید و انتظار دارید که به همان خانه. برسید؛ چون رسیدن به هدفتان بسیار مهم می‌باشد.

صفحات کتاب :
110
کنگره :
‏‫‭BF۵۰۵‬‬
دیویی :
‏‫‭۱۵۸/۱‬‬
کتابشناسی ملی :
8929370
شابک :
978-622-310-206-6
سال نشر :
1401

کتاب های مشابه چرا برعکس اتفاق می افتد؟