امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
45,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب چاکراها و منابع انرژی 

کتاب چاکراها و منابع انرژی نوشته زهره صبوری‌فرد می‌باشد و انتشارات مانیان آن را به چاپ رسانده است. چاکرادرمانی یک روش سنتی و مؤثر برای برقراری تعادل در بخش‌های مختلف بدن است که ریشه‌ی آن به باور هندوها باز می‌گردد. در این کتاب با هفت مرکز انرژی بدنتان و کارکرد آن آشنا می‌شوید.

هریک از چاکراها وظیفه‌ای خاص دارند که با تقویت آن می‌توانید نیروهای نهفته در وجودتان را بازیابی کنید و ضمن درمان بسیاری از بیماری‌ها از بروز امراض مختلف پیشگیری نمایید.

بخشی از کتاب چاکراها و منابع انرژی

روش‌های متعادل کردن چاکرای دوم:

1- مراقبه کردن

مراقبه برای پاک‌سازی کردن و به تعادل رساندن چاکراها نقش اساسی و مفیدی دارد چون سکوت و به دور از هر تنش و تفکر بیهوده در تعادل چاکراها نقش مهمی‌دارند.

2- غذاهای شفابخش

مانند پرتقال، خربزه، نارگیل و میوه‌های شیرین، مواد غذایی خوبی برای درمان چاکرای دوم است. نوشیدن آب زیاد و خوردن دارچین هم مفید است. از خوراکی‌های نارنجی مثل هویج و پرتقال بیشتر مصرف کنید.

3- بوییدن روغن‌های گیاهی و عودهای خوشبو (رایحه‌درمانی)

روغن‌هایی مثل چوب صندل و عودهای غیر شیمیایی را در خانه روشن نمایید تا محیط اطرافتان پاک‌سازی شود.

4- یوگا

5- آب‌درمانی

چون آب یکی از چهارعنصر اصلی طبیعت است و در پاک‌سازی چاکراها نقش مهمی ایفا می‌کند. رفتن به کنار رودخانه‌ها، درون استخرها، یا حتی کنار چشمه آب و قرار دادن پا در آب به گردش انرژی کمک می‌کند. حتی حمام گرفتن نیز ایجاد آرامش می‌کند و برای تعادل چاکراها مناسب است.

6- بازگرداندن یک لذت متعادل از لذت‌های زندگی

شفای شرم، گناه در چاکرای دوم به شما کمک می‌کند تا قدردان زندگی خود باشید.

7- قوانین جذب

به صوت‌ها و کلیپ‌های قانون جذب گوش دهید تا اثرات مثبت بر روی چاکراها بگذارند و شما را در به تعادل رساندن آن‌ها کمک کنند.

صفحات کتاب :
96
کنگره :
‏‫‬‭‬‭‭BF۱۴۴۲‬‬
دیویی :
‫‬‭‬‭‭۱۳۱
کتابشناسی ملی :
8717698
شابک :
978-622-310-011-6
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه چاکراها و منابع انرژی