نظر شما چیست؟

معرفی کتاب آموزش روخوانی قرآن کریم

کتاب آموزش روخوانی قرآن کریم نوشته مرضیه براتی و حمیده علی‌مطوری می‌باشد که در نشر متخصصان به چاپ رسیده است.

برای آموزش بهتر فرزندان خود، بخصوص در زمینه آموزش قرآن کریم حتما از منبعی استفاده کنید که آنها را خسته و دل‌زده نکند؛ بلکه در آن ها ذوق و شوق و ادامه دادن ایجاد کند. به همین خاطر ما بعد از چند دوره تدریس کتاب پرمحتوای روخوانی قرآن تصمیم به ایجاد روش آموزشی خلاقانه گرفتیم که کودک و نوجوان باعلاقه و با روشی جدید از آموزش روخوانی قرآن کریم لذت ببرد و در این مسیر پیش رود، زیرا مسیر تربیتی قرآن کریم بهترین، سودمندترین و بی‌خطرترین مسیر سرنوشت‌ساز هست، که والدین با خاطری آسوده فرزندان خود را در این مسیر راهنمایی و تشویق کنند.

کتاب کار آموزش روخوانی قرآن کریم ویژه سن 7 تا 9 سال حاصل یک دهه تدریس و مطالعه در زمینه روخوانی قرآن کریم هست که در یازده درس به آموزش نشانه‌ها و حروف قرآنی می‌پردازد. این کتاب در کنار آموزش روخوانی قرآن کریم، شامل تکرار و تمرین و شعر و کار در خانه نیز هست تا کودکان با تکرار و تمرین و آموزش شعرهای مختص هر نشانه، یادگیری بهتری داشته باشند. البته علاوه بر آموزش قرآن کریم به روشی کاملاً جذاب و ویژه برای دانش آموزان به آموزش نماز و وضو و اصول و فروع دین و شناخت امامان (ع) و کارهای خوب و ... می‌پردازد.

نویسندگان این کتاب جذاب و ویژه از شهرستان رامهرمز استان خوزستان هستند، که با توجه به تخصصی که در دارالقرآن داشتند، نیاز قرآن آموزان را در این دیدند، که کتابی متناسب با سن دانش آموزان بنویسند، لذا اقدام به نوشتن این کتاب با روشی کاملاً متفاوت و فوق‌العاده کردند.

گزیده کتاب آموزش روخوانی قرآن کریم

آموزش فتحه

فتحه ناقلایم کوچلو و بلایم بالای حرفا هستم همیشه صدایم

صدام کشش نداره من صدای کوتاهم

حواست باشه موقع گفتن من دهان باز می‌شه

آموزش کسره

منم کسره دوست شما دوم صدای کوتاهم

حواست باشه موقع گفتن من لب به طرف پایین شکسته می‌شه

آموزش حروف ناخوانا

حروف والی هستم به‌به عالی هستم

نوشته می‌شوم من، خوانده نمی‌شوم من

سال نشر :
1402
صفحات کتاب :
92
کنگره :
‏‫‬‮‭BP۷۴/۵‬‬
دیویی :
‏‫‬‮‭۲۹۷/۱۵۱۰۷‬‬
کتابشناسی ملی :
9447939
شابک :
9786222920333

کتاب های مشابه آموزش روخوانی قرآن کریم