امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
60,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب آموزش جامع نشر و چاپ کتاب به زبان ساده و کاربردی 

کتاب آموزش جامع نشر و چاپ کتاب به زبان ساده و کاربردی نوشته کبری سبز علی یمقانی و علی سبز علی یمقانی می باشد و انتشارات کلید پژوه آن را منتشر کرده است.

در این کتاب، نویسندگان کوشیدند تا با قلمی ساده و روان همراه با مثال‌های کاربردی و نمونه‌های واقعی، فرایند کامل چاپ و نشر یک کتاب را از ایده اولیه تا رسیدن به دست مخاطبین را به طور جامع و مانع شرح نمایند. هدف این کتاب ارائه دانش و اطلاعات در حوزه نشر به علاقمندانی هست که می‌خواهند کتاب خود را به چاپ برسانند.

گزیده کتاب آموزش جامع نشر و چاپ کتاب به زبان ساده و کاربردی 

پیشگفتارها اغلب یک توضیح کوتاه و مختصر در مورد کتاب به خواننده ارائه میدهند. این صفحه به خوبی می‌تواند به شما بگوید در مورد چه موضوعی قرار است بخوانید و توجه شما را به خواندن جلب کند. در این قسمت نویسنده با مخاطب خود سخن می‌گوید و به او نشان میدهد با خواندن این کتاب چه چیزی در انتظارش است و باید انتظار چه موضوعاتی را داشته باشد.

قسمت مقدمه نیز ساختاری بسیار شبیه به پیشگفتار دارد. در این قسمت خلاصه ای از کتاب برای مخاطب آورده شده است. مقدمه هایی که به شکل اصولی نوشته شده اند می‌توانند اطلاعات کاملی از کتاب به شما بدهند و شما را بیشتر به خواندن آن تشویق کنند. البته باید به این موضوع دقت داشته باشید که مقدمه را نویسنده کتاب نمی نویسد و اغلب این قسمت توسط ناشر نوشته میشود .

صفحات کتاب :
202
کنگره :
‏‫‬‮‭Z۱۸۶‭‬
دیویی :
‏‫‭‬‭۰۷۰/۵۰۹۵۵
کتابشناسی ملی :
9625199
شابک :
978-622-8001-53-1
سال نشر :
1403

کتاب های مشابه آموزش جامع نشر و چاپ کتاب به زبان ساده و کاربردی