امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
70,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب بازاریابی هوش مصنوعی

کتاب بازاریابی هوش مصنوعی (نقشه راه پیاده‌سازی هوش مصنوعی در بازاریابی) اثر راجکومار ونکاتسان، جیم لچینسکی‬‏‫ و ترجمه فاطمه زهرائی توسط انتشارات کلیدپژوه  در راستای افزایش علم توسعه بازار در کسب و کارهای هوش مصنوعی منتشر شده است.

در این اقتصاد جدید، اقتصادی که توسط پیشرفت‌های تکنولوژیکی بزرگ و اختلال در قالب رقبای به ‌سرعت در حال ظهور و بازارهای در حال تغییر هدایت می‌شود، معتقدیم که تنها یک راه و یک راه برای برنده شدن وجود دارد، و آن هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی است. یک استراتژی بازاریابی قوی اصولی که مبتنی بر اصول اثبات شده برای چگونگی کسب، حفظ و توسعه روابط با مشتری و ترویج حمایت از مشتری است.

اما این همه چیز نیست. این استراتژی‌ها باید توسط رهبران بازاریابی هدایت شوند چون وسواس اصلی آنها یافتن راه‌هایی برای استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای شخصی‌سازی رابطه با مشتری در هر مقطعی است. ماموریت شما این است که از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای تقویت تمام لحظات ارتباط با مشتری استفاده کنید، در نتیجه تجربه شخصی‌سازی شده‌ای را برای مصرف‌کنندگان فراهم کنید تا محصول شما را پیدا کنند، آن را بخرند، دوباره بخرند و سپس به دیگران درباره آن بگویند. 

ماموریت کتاب بازاریابی هوش مصنوعی ارائه چارچوبی به نام «بوم بازاریابی هوش مصنوعی» است تا شما را در این فرآیند راهنمایی کند. این نقشه راهی است که می‌توانید از آن برای ایجاد یک برنامه بازاریابی موثر استفاده کنید- نقشه‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏ای که تمام موارد مورد نیاز برای به کارگیری موثر هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی در بازاریابی شما را در بر می‌گیرد، تا بتوانید برنده شوید.

گزیده کتاب بازاریابی هوش مصنوعی

برنامه شما برای هوش مصنوعی در بازاریابی چیست؟
فرض کنید مدیر عامل شرکت شما را در راهرو متوقف می‌کند و می‌گوید که مقاله‌‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏ای در مورد هوش مصنوعی و بازاریابی در وال استریت ژورنال خوانده و از شما می‌پرسد که استراتژی شما برای استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی چیست. بسیاری از بازاریابان (نه شما) با نکته‌ای تاکتیکی و اجرایی به او پاسخ می‌دهند: «ما در حال آزمایش ابزارهای جدید قرار دادن آگهی مبتنی بر یادگیری ماشینی YouTube هستیم تا کارآمدترین ترکیب از قالب‌های تبلیغاتی را در سطح کاربر به طور خودکار ارائه دهد.»
مشکل این پاسخ این است که اولا در مورد تاکتیک است، و بنابراین به سؤالی که در مورد استراتژی شماست، پاسخ نمی‌دهد. و دوماً قرار نیست کاری انجام دهد تا شما را برای درخواست منابع بیشتر برای گسترش ابتکارات بعدی خود قرار دهد.
استراتژی در اساس همان تصمیم‌گیری است. به عبارت دیگر، «اگر سری X از اقدامات را انتخاب کنم (که شامل تاکتیک‌ها و اجرا می‌شود)، نتایج Y باید اتفاق بیفتد.» این در مورد آزمایش هر شیء و فعالیت جدید درخشان در بازاریابی نیست. این مسئله در مورد ایجاد برخی مفروضات و سپس ایجاد یک برنامه متفکرانه و جامع پر از فعالیت‌هایی است که به سه رکن مهم منتهی می‌شود:
1. رشد سودآور فزاینده
2. ارزش ویژه برند ساخته شده در طول زمان
3. نتایج خوب برای تیم، شرکت و جامعه سازمانی

کتابشناسی ملی :
9425746
شابک :
978-622-8001-27-2
سال نشر :
1402
صفحات کتاب :
150
کنگره :
HF5415/125
دیویی :
658/80028563

کتاب های مشابه بازاریابی هوش مصنوعی