کتاب زندگی کن! (جلد اول)

جملات زیبا و الهام بخش برای ساختن زندگی شاد و موفق

امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
69,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب زندگی کن (جلد اول)

کتاب زندگی کن! (جلد اول) نوشته سعید گل محمدی است که توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است. کتاب زندگی کن با در بر داشتن جملات زیبا و الهام بخش برای ساختن زندگی شاد و موفق و با داشتن داستان و شعرهای آموزه کتابی خواندنی را فراهم آورده است. 

گزیده کتاب زندگی کن(جلد اول)

روزهایمان یکی پس از دیگری می‌گذرد و ما را می‌گذارد و می‌رود. روزهایمان گاهی آن‌قدر قشنگ است که دوست داریم ثانیه‌هایش سال‌ها طول بکشد. گاهی نیز همین که چشم‌هایمان را می‌گشاییم، به زمین و زمان بد‌و‌بیراه می‌گوییم. حال آن‌که، زندگی یک چار‌دیواری است که دوست ‌داری با آرامش و یکرنگی دیوارهایش را رنگ کنی، در آن افراد یکدیگر را درک کنند، در جستجوی صلح باشند، عذر‌خواهی کردن اصل فراموش‌شده‌ی زندگی‌شان نباشد و به هم احترام گذارند. زندگی یعنی این‌که من و تو تا می‌توانیم لحظات را زیبا به‌سر ببریم و به آن‌ها با لبخند سلام گوییم و هنگامی‌که به گذشته نگاه می‌کنیم، طعم خوش لحظه‌ها زیر دندان‌هایمان دوباره مزه کند.

زندگی یعنی من، یعنی تو، یعنی من‌وتویی که گاهی مال خودمان نیستیم. می‌شویم‌ رؤیا و آرزوی یکی دیگر، می‌شویم ستاره‌ی شب‌هایش اما به او چشمک نمی‌زنیم. یا نه، آن لحظه‌ای ‌است که برای اولین بار بنیان دلمان لرزید، آن روزها طعم زندگی را بهتر احساس می‌کردیم. بعدها فهمیدیم به این لرزیدن دل، عاشق شدن می‌گویند. زندگی شاید فنجان قهوه‌ی خالی است که نیتی می‌کنیم و هنگامی‌که فال را برایمان بازگو می‌کنند زندگی‌مان را می‌سازند و می‌گویند یکی از روزهای زندگی‌‌ات، دل کسی را شکستی و به گریه‌اش خندیدی و آن‌قدر فکر پیروزی‌ات بودی که‌ یادت رفت روی دلش مرهم بگذاری و آن را بند بزنی. 

صفحات کتاب :
224
کنگره :
PN6277‭‬ ‭/ف2‏‫‭گ843 1393
دیویی :
398/9‮فا‬
کتابشناسی ملی :
3374178
شابک :
978-964-236-575-3
سال نشر :
1393

کتاب های مشابه زندگی کن! (جلد اول)