نظر شما چیست؟

معرفی کتاب زندگی چاپ دوباره ندارد

کتاب زندگی چاپ دوباره ندارد نوشته اعظم اسماعیل‌زاده است که در انتشارات مهر زهرا (س) به چاپ رسیده است. در این کتاب به سؤالاتی پاسخ داده می‌شود که به ما نشان می‌دهند چگونه در زندگی بهترین باشیم. نه برای کسب قدرت و مقام، بلکه برای زنده بودن و به صورت واقعی زیستن.

انسان، تولد و مرگ، به راستی چه معنایی در بر دارد؟ هر کسی که با تولد پا بر عرصه‌ی این دنیای ناسوتی می‌نهد، آغازی دارد و پایانی که آغاز دوباره است و نکته‌ی مهم و قابل توجه فاصله‌ی فی‌مابین آغاز تا پایان می‌باشد و روند چگونه بودن بین این طلوع و غروب، حال این انسان چه مذکر و چه مونث هیچ فرقی نمی‌کند، هر دو باید این مسیر را با تیزبینی و ثبات قدم بگذارند.

گزیده کتاب زندگی چاپ دوباره ندارد

فاصله‌ی بین آمدن و رفتن، بودن می‌باشد و این بودن است که جای بسی تَدَبر و تأمل دارد، فاصله‌ای که باید بااخلاق، رفتار و پندار پسندیده پر شود. «مکارم الاخلاق» معیار کاوش چگونه بودن در ارزش چگونه زیستن و روش قرار گرفتن در منزلگاه دنیا از نظر متعادل نگاه داشتن اخاق، رفتار و پندار انسان و ارزش خلاقیت در پیشبرد لحظات در حال گذر می‌باشد، لحظاتی که درک ارزش از دست دادن آن می‌تواند درک چگونه ماندن و رفتن را به انسان یادآور باشد.

دیویی :
128
کتابشناسی ملی :
۷۵۱۷۶۱۶
شابک :
978-622-7311-08-2 ‬
سال نشر :
1400
صفحات کتاب :
266
کنگره :
‫‭BD۴۳۵‬‬

کتاب های مشابه زندگی چاپ دوباره ندارد