امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
36,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب عشق و شفا

پرورش یک باغ نیاز به باغبانی مهربان و آگاه دارد، باغبانی که گیاه را بشناسد، آنچه محصول را بهبود می‌بخشد یا فاسد می‌کند، بداند و دلسوزانه به مراقبت بپردازد. روابط انسانی درست مثل همان باغی است که برای پایدار ماندن نیاز به توجه و نگهداری ویژه دارد. ما در دوران پیچیده و پرتنشی زندگی می‌کنیم و در طول روز با مشکلاتی روبرو می‌شویم که ظرفیت روانی ما را به شدت کاهش می‌دهد و نتیجه آن می‌تواند خستگی روانی، فرسودگی جسمی و بیماری‌های روحی و جسمانی باشد.

این در حالی است که یک رابطه سالم و آرامش‌بخش، بخش زیادی از خستگی‌ها و چالش‌های روزمره‌مان را التیام می‌بخشد و ما را برای مبارزه با سختی‌های زندگی قوی‌تر می‌سازد. متاسفانه عدم‌آگاهی، برخورداری از اطلاعات غلط و دسترسی آزاد و سریع به هر نوع رابطه بین‌فردی موجب شده است مدیریت روابط خصوصاً روابط زوجی خود به چالشی بزرگ و غالباً غیرقابل‌حل تبدیل گردد.

کتاب عشق و شفا، نوشته گری وین توضیحات کاملی درباره ویژگی‌های زنان و مردان وجود دارد که اسم‌گذاری آن ها جهت ماندگاری در ذهن ساده‌سازی شده و کمک می‌کند، بهتر بتوانید خود و همسرتان را در بین دسته‌بندی‌ها پیدا کنید و بشناسید. همچنین بررسی شایع‌ترین مشکلات زناشویی در وهله اول کمک می‌کند بدانید در مشکلاتتان تنها نیستید و سپس روش‌های حل‌و‌فصل این مشکلات به شما توانایی بهره‌مندی از یک زندگی مشترک لذت‌بخش و پایدار را می‌دهد.

گزیده کتاب عشق و شفا

نوع بعدی زنانی که ما به طور مختصر تجزیه و تحلیل می‌کنیم، دختر بابایی است. این زنان حساسیت فوق‌العاده‌ای به پدر خود نشان می‌دهند که فراتر از سن آنها است. آنها برای هر موضوع ناچیز مدام از پدرشان درخواست کمک خواهند کرد. اساساً همسر زندگی او هرگز با پدرش ارتباط برقرار نمی‌کند و و اگر رابطه به پایان برسد، مرد به احتمال زیاد احساس بدتری نسبت به زن خواهد داشت، زیرا زن هنوز پدرش را دارد که مطمئنش کند که شاهزاده‌ست. موارد زیر برخی از خصوصیاتی است که نشان می‌دهد شما با یک دختر بابایی ازدواج کرده‌اید. برای این نوع زنان فهمیدن اینکه که کل جهان به دور او نمی‌چرخد، ساده نیست. او پدرش را به عنوان یکی از طرفداران شماره یک دارد و به همین دلیل، فکر می‌کند که همه جهان، درست مانند پدرشان مانند یک شاهزاده خانم با او رفتارکرده و خواهند کرد. با این حال، این امر در همه مواردی که شما با دختربابایی آشنا می‌شوید، صدق نمی‌کند. برخی از دختران مسئولیت‌هایی آموخته‌اند و خیلی لوس نشده‌اند یا فقط به پدرشان اجازه می‌دهند، آنها را لوس کند...

از نظر یک دختر بابایی، شما هرگز به اندازه پدرش باهوش نخواهید بود. اگر او در مورد چیزی به کمک نیاز داشته باشد، ابتدا با پدرش تماس می‌گیرد، حتی اگر شما موفق‌ترین متخصص جهان در این زمینه باشید. بنابراین، او بیشتر به آنچه پدرش فکر می‌کند، اهمیت می‌دهد تا شما. اگر او را در حال انجام کار اشتباه ببینید، مطمئناً بیشتر نگران این خواهد بود که پدرش چه فکری خواهد کرد تا آنچه شما درباره او فکر می‌کنید. 

صفحات کتاب :
104
کنگره :
801 HQ
دیویی :
158/2
کتابشناسی ملی :
9635791
شابک :
9786228091631
سال نشر :
1403

کتاب های مشابه عشق و شفا