نظر شما چیست؟

معرفی کتاب نگاهی به سرخی آتش

کتاب نگاهی به سرخی آتش نوشتهٔ زهرا زواریان است که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با تصویرگری مریم حسن‌نژاد منتشر شده است. این کتاب در واقع جلد پنجم از مجموعه «اختران» است که به زندگانی حضرت سیدالشهدا می‌پردازد.

مجموعه کتاب ۱۴ جلدی «اختران» به صورت داستانی و با سبکی جدید به روایت‌هایی از زندگی چهارده معصوم(ع) می‌پردازد. «شب و شیطان و شمشیر»، «عروس رنگین کمان»، «این صدای علی است»، «صلح بدون آشتی»، «نگاهی به سرخی آتش»، «که مپرس!»، «باران... صدایم می‌کند»، «فصل چیدن»، «بهشت منتظر می‌ماند»، «صبح روز عید»، «غنچه همان گل است»، «و آفتاب هدایت»، «از پس ابر» و «در رمز و راز» عنوان‌های این ۱۴ کتاب است که به ترتیب به سرگذشت زندگی پیامبر اسلام (ص)، حضرت فاطمه(س) و امام اول تا امام دوازدهم شیعیان پرداخته است. کتاب‌های این مجموعه مناسب گروه سنی بالای ۱۲ سال است.

گزیده کتاب نگاهی به سرخی آتش

بی‌قرار و نگران بود، حس می‌کرد داغی صحرا، در جانش نفوذ کرده است. تبدار و هیجان‌زده، بر اسبش شلاق زد و دور خیمه‌ها به هروله افتاد. از تپه‌ای بالا رفت و به دوردست افق خیره شد. سایه‌های دور نزدیکتر می‌شدند. با شتاب از تپه پایین آمد و فریادزنان، اهل کاروان را از خیمه‌ها بیرون کشید. همه سراسیمه، با صدای فریاد زهیر، از خواب پریدند، «دقایقی دیگر راه می‌افتیم، خیمه‌ها را جمع کنید و آماده شوید.»

صفحات کتاب :
51
دیویی :
‏‫‬‭۲۹۷/۹۵۳‏‫‬‭ز۶۷ن ۱۳۸۹
کتابشناسی ملی :
2306467
شابک :
9789643914639
سال نشر :
1403

کتاب های مشابه نگاهی به سرخی آتش