کتاب تبار انحراف 6

تبارشناسی نفوذ‌ یهود در اسلام در دوران امامت باقرعلیه‌ السلام و ابتدای امامت امام صادق علیه‌ السلام تا پایان پادشاهی امویان

امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
77,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب تبار انحراف 6

مجموعه «تبار انحراف» که زیر نظر حجت‌الاسلام مهدی طائب تدوین شده، توسط انتشارات شهید کاظمی به چاپ رسیده است.

تبار انحراف پژوهشی در جریان‌شناسی انحرافات تاریخی قوم‌ یهود است. انحرافی که آسیب‌های جدی را به ادیان الهی و جامعه بشریت وارد کرده و هنوز هم انسان‌های زیادی در ابعاد مختلف در حال آسیب دیدن از قوم‌ یهود هستند. این‌کتاب‌ها با رویکرد تاریخ بصیرت‌افزا و رصد جریان حق و باطل و دشمن‌شناسی تدوین شده است. مؤلف در این اثر تلاش کرده ریشه جریانات جاری در سطح بین‌الملل، منطقه و کشور را که صهیونیست‌ها به صورت مستقیم و غیرمستقیم در آن دست دارند را روشن سازد.

مجلدات اول تا ششم این‌ مجموعه به این‌ترتیب هستند:

جلد اول: تبارشناسی انحراف با محوریت یهودیان تا دوران قبل از خلفا.

جلد دوم: تبارشناسی نفوذ یهود در اسلام در دوران بیست‌وپنج ساله پس از پیامبر (ص).

جلدم سوم: تبارشناسی انحراف با محوریت یهود از ابتدای حکومت امیرالمؤمنین (ع) تا شهادت آن حضرت.

جلد چهارم: تبارشناسی انحراف با محوریت یهود در دوران بیست ساله امامت امام حسن و امام حسین (ع).

جلد پنجم: با عنوان فرعی تبارشناسی انحراف با محوریت یهود در دوران بیست‌وپنج ساله امامت امام سجاد (ع).

جلد ششم: تبارشناسی نفوذ یهود در اسلام در دوران امامت امام باقر (ع) و ابتدای امامت امام صادق (ع)

در جلد ششم مجموعه تبار انحراف که تحت عنوان تبارشناسی نفوذ‌ یهود در اسلام در دوران امامت باقر علیه‌‌السلام و ابتدای امامت امام صادق علیه‌‌السلام تا پایان پادشاهی امویان منتشر شده است، در ابتدا، به بررسی سیاست‌های دو شاخۀ باطل در قالب یهودیان اموی می‌پردازیم و با آخرین پرده از رفتارهای شیطانی آنها آشناتر می‌شویم. سپس به بررسی دقیق وضعیت اهل کتاب و به‌خصوص یهود، در این دوران می‌پردازیم.

در انتها نیز به سراغ جبهۀ حق به رهبری امام باقر (ع) می‌رویم و گوشه‌ای از فعالیت‌های آن حضرت (ع) و یاران وفادار ایشان را دربرابر تمامی این هجوم‌ها و ناجوانمردی‌ها، به نظاره خواهیم نشست. ایشان توانسته بود نیروهای فراوانی را به خود جذب کند. نیروهایی که هرچند بیشتر آنها اهل کوفه بودند؛ ولی از سایر نقاط نیز کم و بیش، افرادی در میانشان یافت می‌شد. هرچند تعداد یاران حضرت در مکه همچنان بسیار اندک بود؛ ولی در میان ساکنان منطقه خراسان، سیستان، و حتی آفریقا نیز نامشان به چشم می‌خورد. 

گزیده کتاب تبار انحراف 6

با مرگ مروان حمار طومار پادشاهی یهودیان اموی در هم پیچیده شد و زندگی سراسر فتنه و تباهی آنها به پایان رسید. براساس روایات موجود در منابع غیرشیعی، رسول خدا صلوات‌الله‌علیه، سال‌ها پیش از به پادشاهی رسیدن این سلسله شیطانی و یهودی، خبرهای فراوانی پیرامون آن‌ها به امت خود داده بود؛ اما با تمام این اوصاف باز شاهد آن هستیم که در فضای غیرشیعه و حتی در میان بزرگان آن‌ها، تلاش‌هایی برای قداست بخشیدن به این «درخت نفرین شده» و منافقان یهودی صورت گرفته است!

سال نشر :
1403
صفحات کتاب :
240
کنگره :
155/2 BM
دیویی :
269/09
کتابشناسی ملی :
8434938
شابک :
۹۷۸۶۲۲۲۸۵۲۴۳۶

کتاب های مشابه تبار انحراف 6