کتاب پرگار pdf

تجربه نگاری و جستارهایی در مدیریت فرهنگی

امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
80,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب پرگار

کتاب پرگار (تجربه‌نگاری و جستارهایی در مدیریت فرهنگی) نوشته حسین انتظامی می‌باشد و انتشارات آرما آن را به چاپ رسانده است.این کتاب مجموعه‌ای است از یادداشت‌های نویسنده براساس سال‌ها تجربه‌ی حضور و کنشگری در حوزه‌ی فرهنگ و هنر.

نویسنده‌ای که در کارنامه‌‌اش از روزنامه‌نگاری تا تأسیس و مدیریت بنگاه‌های مطبوعاتی و عضویت در هیئت نظارت بر مطبوعات، و از فعالیت در صدا و سیما تا معاونت‌ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، و از ریاست سازمان سینمایی تا عضویت در ستادها و شوراهای برنامه‌ریزی فرهنگی مختلف ثبت شده است. در این کتاب، او از منظر تجربه‌نگاری، گریزهایی زده است به حوزه‌ی سیاستگذاری و مدیریت فرهنگی و نظام مسائلی که هر مسئول و مدیر فرهنگی با آن‌ها دست‌ به‌ گریبان است.

بخشی از کتاب پرگار

از سال ۱۳۸۳ تا ۱۳۹۹ (هشت دوره) نماینده مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات بوده‌ام. اعضای وقت هیئت تا سال 1393 (آقایان محسنی اژه ای، سراج، محسن قمی، محمدیان، جمشیدی، مسجدجامعی، صحفی، صفار هرندی، مختارپور، ملکیان، سید محمد حسینی، رامین، محمدزاده، جنتی، مهرپور، اصلانی، خواج هسروی، کامران و مطهری) پوشه‌های آبی رنگ قطور را به خاطر دارند که اسباب مزاح همیشگی بود؛ زیرا همان بیست‌سی‌تایی که وزارت ارشاد در هر جلسه می‌آورد، به دلیل نامرغوب بودن پوشه‌ها انگشتانمان را رنگی می‌کرد که بعد از جلسه به زحمت پاکشان می‌کردیم.

صفحات کتاب :
303
کنگره :
‏‫‭HM۶۲۱
دیویی :
‏‫‭۳۰۶
کتابشناسی ملی :
9238499
شابک :
978-622-7863-22-2
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه پرگار