امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
60,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب کاربرد واقعیت‌ افزوده در یادگیری

کتاب کاربرد واقعیت‌افزوده در یادگیری، اثر رضا میرزایی؛ شامل چهار فصل است که در فصل اول به کلیات و مفاهیم پرداخته و در فصل‌های بعد به موضوعاتی نظیر فناوری‌های تحول‌آفرین در آموزش، واقعیت‌افزوده در یادگیری و آینده یادگیری با واقعیت‌افزوده می‌پردازد.

اگر اهل کتاب‌های علمی و علاقه‌مند به فناوری‌های نوین هستید؛ کتاب کاربرد واقعیت‌افزوده در یادگیری، گزینه‌ای مناسب برای مطالعه است.

گزیده کتاب کاربرد واقعیت‌ افزوده در یادگیری

فصل سوم: واقعیت‌ افزوده در یادگیری
واقعیت‌افزوده، ترکیب هم زمان دنیای واقعی با تصاویر مجازی است، در واقع به کمک واقعیت‌افزوده علاوه بر عناصر موجود در دنیای واقعی، نمای فیزیک زنده دیگری به صورت مستقیم و گاهی غیرمستقیم اضافه می‌شود. این تکنولوژی پیشرفته چند لایه دیجیتال به دنیای فیزیکی انسان‌ها اضافه می‌کند که این لایه‌ها می‌توانند به ما تصاویر جدیدی از واقعیت ارائه کنند. در فناوری AR آن‌چه در اطراف ما وجود دارد توسط سنسورهای کامپیوتری دریافت و پردازش می‌شود.

این اطلاعات پردازش شده به کمک رابط تعاملی می‌تواند با عناصر محیط ترکیب شود. شما می‌توانید دنیایی واقعی را مشاهده کنید که با اشیاء سه بعدی، داده‌های GPS، هولوگرام، تجسم داده‌ای و  مخلوط شده است. این ترکیب به گونه‌ای است که انسان می‌تواند با حواس خود آن را درک کند. شرکت‌های بسیاری در حال تحقیق و توسعه بر روی کارکردهای واقعیت افزوده هستند. چطور می‌توان از فناوری AR استفاده کرد؟ برای این که بهتر بتوانید درک کنید واقعیت‌افزوده چیست خوب است که آن را امتحان کنید. 

صفحات کتاب :
۱۵۰
کنگره :
‏‫‭LB۱۰۴۴/۸۷
دیویی :
‏‫‭۳۷۸/۱۷۳۴۶۸‭
کتابشناسی ملی :
۹۶۸۴۷۷۰
شابک :
‫‭978-622-8091-81-5
سال نشر :
1403

کتاب های مشابه کاربرد واقعیت افزوده در یادگیری