نظر شما چیست؟

معرفی کتاب پول و قانون جذب

فکر می‌کنید چه عاملی شما را جذب کتاب پول و قانون جذب (بیاموزیم چگونه ثروت، سلامتی و شادی را جذب کنیم)کرده است؟ گمان می‌کنید چرا در حال خواندن این عبارات هستید؟ کدام بخش عنوان کتاب، توجه شما را جلب کرده است؟ پول؟ سلامتی؟ شادی؟ آموختنِ جذب کردن؟ یا شاید قانون جذب؟

توجه شما به کتاب پول و قانون جذب به هر دلیل که باشد، اطلاعات موجود در آن پاسخی است به موضوعی که به‌نوعی درباره‌اش سؤال داشتید.

کتاب پول و قانون جذب دربارۀ چیست؟

این کتاب به شما تعلیم می‌دهد که بناست زندگی، احساسی خوب به ما بدهد و طبیعت زندگی، آسایش همه‌جانبۀ ماست. این کتاب تعلیم می‌دهد که کیفیت کنونی زندگی شما اهمیتی ندارد، بلکه زندگی همیشه می‌تواند بهتر از این شود و انتخاب و نیروی بهبود تجربۀ زندگی در اختیار شخصِ شماست. همچنین، کتاب پول و قانون جذب ابزار فلسفیِ کاربردی ارائه می‌دهد که در صورت مداومت در استفاده، می‌توانید ثروت، تندرستی و شادی بیشتر را تجربه کنید که حق طبیعی‌تان است. این را می‌دانم، چون دائم برای خودم اتفاق می‌افتد.

استر و جری هیکس در کتاب پول و قانون جذب به ما می‌آموزند که چگونه ثروت شادی و سلامتی را جذب کنیم چگونه با تغییر دیدگاه و فکر خود زندگی خود را بهبود بخشیم. کتاب پول و قانون جذب توسط نیکناز ریاضتی ترجمه و به وسیله انتشارات نسل نواندیش به چاپ رسیده است.

گزیده کتاب پول و قانون جذب

فرایند چرخیدن روی پاشنۀ حال خوب، می‌تواند جهت زندگی مرا تغییر دهد

فرایند ‌چرخیدن روی پاشنۀ حال خوب، این تشخیص آگاهانه است که هر موضوعی درواقع دو‌ سویه دارد و بیان یا تفکر آگاهانه است که روی جنبۀ مطلوب موضوع و آنچه خواستنی است تمرکز می‌کند.

چرخیدن به حال خوب به شما کمک می‌کند سویه‌ای را از هر موضوع درون خود فعال کنید که می‌خواهید. وقتی این کار را بکنید، سویه‌های مطلوب موضوعات موردنظرتان به زندگی‌تان راه می‌یابند.

در اینجا باید مطلب مهمی را خاطرنشان کنیم: اگر از کلماتی استفاده می‌کنید که بیانگر خواسته‌های شما هستند، اما در همان‌ حال به بیان آن‌ها شک دارید‌ [باید بدانید که] این کلمات نیستند که خواسته‌هایتان را برآورده می‌کنند؛ چون نوع احساس شماست که نماد راستین جهتِ خلاقۀ افکار ـ ‌ارتعاشاتتان است. قانون جذب پاسخ‌گوی کلمات نیست، بلکه به ارتعاشی پاسخ می‌دهد که از شما صادر می‌شود.

ازآنجاکه نمی‌توانید در آنِ واحد هم دربارۀ چیزهایی که می‌خواهید صحبت کنید و هم دربارۀ چیزهایی که نمی‌خواهید، هرچه بیشتر دربارۀ آنچه می‌خواهید صحبت کنید، کمتر دربارۀ آنچه نمی‌خواهید سخن خواهید گفت. اگر دربارۀ بیان آنچه می‌خواهید به دست آورید جدی باشید، به‌موقع (و معمولاً در زمانی کوتاه) تعادل ارتعاشی‌تان را تغییر خواهید داد. اگر مکرر درباره‌اش صحبت کنید، آنچه را می‌گویید احساس خواهید کرد.

اما دربارۀ فرایند چرخیدن به حال خوب، نکته‌ای حتی قدرتمندتر وجود دارد: وقتی به‌نظر می‌رسد زندگی باعث شده شما به نحو منفی به سمت نبود خواسته‌هایتان جهت بگیرید و وقتی این گزاره‌ را مطرح می‌کنید: «من می‌دانم چه چیز را نمی‌خواهم؛ آن چیست که آن را می‌خواهم؟» .پاسخ این سؤال از درون‌ فراخوانده می‌شود. درست همان لحظه، لحظۀ آغازین تغییر جهت ارتعاش است.
 

صفحات کتاب :
263
کنگره :
BF637
دیویی :
133/93
کتابشناسی ملی :
9329360
شابک :
0_895_220_622_978
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه پول و قانون جذب