امتیاز
5 / 5.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
144,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب باشگاه پرورش هوش

کتاب باشگاه پرورش هوش نوشته جناب آقای حمزه مومنی و سرکار خانم زینب کارگر است که توسط نشر متخصصان به انتشار رسیده و در آن بیش از ۲۲۰ بازی جذاب برای توانمند سازی و تقویت هوش کودکان قرار دارد.

این کتاب دو بخش تمرکز و حافظه دارد و هر بخش از چهار فصل زیر تشکیل شده است:

•بازی‌های حرکتی! تا ضمن ایجاد انگیره، کودکان تحرک کافی داشته باشند.

•بازی‌های مدادکاغذی! تا ذهن عادت کند به نشستن و فکر کردن.

•بازی با کلمات! که به وسیله آن کودک توجه و تمرکز بیشتری بر روی درس و تکالیف خود داشته باشد و در نتیجه باعث رشد تحصلیلی او شود.

•بازی‌های کلامی! تا بتوانید در هر مکانی آنها را اجرا کنید و ضمن رشد قدرت بیان و فهم کلامی باعث افزایش توانایی‌های ذهنی آنها شوید.

بیش از ۲۲۰ بازی هدفمند، جذاب و با پشتوانه علمی بالا برای کودکان ۵ الی ۱۲ سال، جهت تقویت ذهن و افزایش یادگیری که تمامی بازی‌ها بر اساس کارکردهای شناختی پایه طبقه بندی شدند و این امکان را به شما میدهند تا به راحتی تمریناتی که بر اساس ضعف کودکان هست را ارائه دهید.

در کتاب به دلیل حیطه های مختلفی که وجود دارد باعث ایجاد تنوع داخل بازی‌ها شده و این منجر به علاقه و همکاری بیشتر برای انجام بازی‌ها می شود و همچنین تمرین از طریق حیطه های مختلف باعث اثربخشی بیشتر خواهد شد. و در پایان به دلیل کتاب شعرهای صوتی و اپلکیشن های مفید معرفی شده تا بازی‌ها نامحدود باشند.

کنگره :
LB1137
دیویی :
372/21
کتابشناسی ملی :
9533549
شابک :
9786222921286
سال نشر :
1402
صفحات کتاب :
140

کتاب های مشابه باشگاه پرورش هوش