امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
139,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب انگل ازلی

کتاب انگل ازلی یکی از مهم‌ترین کتاب‌های ژانری ادبیات ژاپن است. این کتاب داستان ژانری است که از تلفیق وحشت و تخیل شکل گرفته است.

در ابتدای قرن جدید استودیوی بازی‌سازی کپکام (سازنده مجموعه رزیدنت ایول) بر مبنای این کتاب یک بازی ویدیویی را برای کنسول پلی‌استیشن تولید کرد که با استقبال مخاطب مواجه شد، براساس این رمان یک سینمایی و یک مجموعه مانگا هم تولید شده است.

گزیده کتاب انگل ازلی

دنیا مقابل چشمانش تیره‌وتار شد.

«کیومی ناگاشیما» نمی‌دانست چه بلایی سرش آمده است. تا لحظه‌ای قبل می‌توانست در مسیری که هر روز از آن عبور می‌کرد، انعکاس پرهیب خانه‌ها را روی شیشهٔ جلوِ اتومبیلش ببیند. پیش‌ از اینکه بینایی‌اش را از دست دهد، اتومبیل در مسیر سراشیبی خیابان افتاد و به‌سمت راست منحرف شد و چراغ‌راهنما به رنگ زرد درآمد.

کیومی مدام پلک می‌زد بلکه سوی چشمانش برگردد؛ ولی بی‌فایده بود. هیچ تصویری پیدا نشد. سواری سفیدرنگی که جلوتر از اتومبیل او حرکت می‌کرد، چراغ عقب اتوبوسی که در ایستگاه توقّف کرده بود، گروهی از دختران دبیرستانی که با عجله در پیاده‌رو راه می‌رفتند؛ همه ناپدید شده بودند. کیومی با دستپاچگی دنبال فرمان اتومبیل گشت؛ ولی وقتی نتوانست آن را پیدا کند، از ترس بر خود لرزید. او حتّی نمی‌توانست دستان خودش را ببیند. دور کمرش از کمربند ایمنی خبری نبود. پایش را روی پدال ماشین حس نمی‌کرد و نمی‌دانست پای راستش کجاست. تاریکی از زمین می‌جوشید و همه‌جا را می‌گرفت.

حبابی دورتادورش شکل گرفت و در مایعی گرم و چسبناک شناور ماند. او برهنه بود. خودش هم خبر نداشت، لباسی که به تن داشت، چگونه محو شد.

صفحات کتاب :
423
کنگره :
‏‫‬‮‭PL۸۷۳
دیویی :
‏‫‭۸۹۵/۶۳۶‬‬
کتابشناسی ملی :
8904259
شابک :
978-622-94591-8-8
سال نشر :
1401

کتاب های مشابه انگل ازلی