امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
59,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب رازهای فروش هیپنوتیزمی

کتاب رازهای فروش هیپنوتیزمی، اثر جو ویتال با ترجمه‌ی ویدا کرمی؛ راه‌کار‌های بی‌نظیری را به مخاطب می آموزد که چگونه با ایجاد خلسه‌ی هیبنوتیزمی افراد را میخکوب کرده و آن‌ها را تا انتها همراه خود کند. تکنیک‌های ارزنده این کتاب کمک می کند تا نوعی تاثیرپذیری را بیاموزد که مخاطبان به وسیله آن بتواند افراد را به اقلام مورد نظر وادار کنند.

کتاب رازهای فروش هیپنوتیزمی قواعد ساده اما قدرتمندی را برای نوشتن یک متن متقاعد کننده در اختیار مخاطب قرار می دهد که به اهداف بازاریابی خود دست یابد، این کتاب شامل هفت قاعده برای نوشتن محتوای هیپنوتیزمی است.

گزیده کتاب رازهای فروش هیپنوتیزمی

چگونه نوشتن هیپنوتیزمی را یاد بگیریم 
در اینجا، به چند روش جالب برای یادگیری نوشتن هیپنوتیزمی می‌پردازیم. می‌توانید تبلیغات و نامه‌های فروش فراوانی را مطالعه کنید. کتاب‌هایی در همین موضوع مانند کتاب ایمیل‌های میلیون دلاری از دنیسون هچ  بگیرید و بخوانید. این کتاب حاوی بهترین نامه‌های فروشی است که تاکنون نوشته شده‌اند. یانیک سیلور  مجموعه‌ای از تبلیغات فروش اینترنتی دارد. تبلیغات و نامه‌های فروش فوق‌العاده را بررسی کنید.

تیترها را در روزنامه‌های جنجالی بررسی کنید. عناوین را در مجله‌ی خانواده‌ی Readers’ Digest بررسی کنید. این مجله، دهه‌هاست عناوین جالبی برای جذب خواننده به کار می‌برد. این عناوین، درست در صفحه‌ی اول مجله قرار می‌گیرند؛ چون برای دست‌اندرکاران مجله محرز است که شما به صفحه‌ی اول نگاه می‌کنید. تبلیغات کتاب‌های طنز قدیمی را بررسی کنید. آن‌ها از قواعد متقاعدسازی و ساختارهای نگارش هیپنوتیزمی استفاده می‌کنند و این موضوع را آن‌قدر برای‌تان روشن می‌سازند که احساس می‌کنید اکنون تنها باید جای خالی را پر کنید.

ببینید چه چیزی باعث این کار می‌شود: «مزرعه‌ی هیجان‌انگیز مورچه‌ها. حالا برای خودتان، کل دنیای مورچه را با مجموعه‌ای از مورچه‌های زنده مشاهده کنید. مزرعه‌ی مورچه چیست؟ ریزترین مهندسان مسحورکننده و آموزشی جهان».. .

سال نشر :
1402
صفحات کتاب :
184
کنگره :
‏‫‬‮‭HF۵۴۳۸/۸‬‬
دیویی :
‏‫‬‮‭۶۵۸/۸۵‬‬
کتابشناسی ملی :
۹۲۹۲۹۷۴
شابک :
978-622-220-886-8

کتاب های مشابه رازهای فروش هیپنوتیزمی