کتاب تاب‌ آوری و مثبت نگری pdf

به همراه ساده ترین تکنیک های غلبه بر اضطراب رفع ناامیدی و افزایش اعتماد به نفس و انگیزش

امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
49,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب تاب آوری و مثبت نگری

کتاب تاب آوری و مثبت نگری چهار بخش مهم دارد زیرا کلید زندگی و حرکت در مسیر مثبت اغلب با به دست آوردن چهار مورد امکان پذیر است.

کاهش استرس از این نظر مهم است که وقتی استرس بیش از حد داریم و مدام می ترسیم دیگر توان کافی برای سایر افکار و احساسات مثبت برایمان باقی نخواهد ماند. 
بنابراین نخستین بخش به کاهش استرس اختصاص داده شده است.

بخش دوم درباره این است: 
افزایش اعتماد به نفس خودباوری و اعتمادبه نفس حالت مثبتی از بدن و ذهن است که به طور معمول تصمیم های خوبی در این وضعیت می‌گیریم و در جریان زندگی است که می‌توانیم فرصت ها و پتانسیل وجودی مان را به حد اعلی برسانیم.

بخش سوم درباره این است: 
انعطاف پذیری قابلیتی فراتر از سرسختی و تاب آوری در هنگام بروز چالش ها است. انعطاف پذیری موردی است که درباره سازگاری خلاقیت و تفکر مدیرانه سخن ها دارد.

بخش پایانی درباره این است: 
انگیزه وقتی که اعتماد به نفس و انعطاف پذیری را در درونمان احساس می‌کنیم باید ببینیم که چه چیزهایی در زندگی مان اهمیت دارند تا خودمان را در آن مسیر قرار دهیم از طریق فرایند واضح سازی مسائلی که واقعاً برایمان مهم هستند می توانیم انگیزه عظیمی را در درونمان شکوفا کنیم تا به آنچه واقعاً می خواهیم دست پیدا کنیم. 

گزیده کتاب تاب آوری و مثبت نگری

تعریف من از اعتماد به نفس راحت بودن زیر پوست خودمان طبیعی و واقعی بودن است. حدود بیست سال پیش کتابی درباره اعتماد به نفس نوشتم و وقتی به مردم می گفتم که موضوع کتابم چیست

جمله هایی مانند این می‌شنیدم: «اوه، چه عالی یک کتابچه راهنمای آموزشی برای احمق‌ها نوشتی این بدان دلیل است که عده زیادی از مردم این پیش فرض را دارند که افراد با اعتماد به نفسی که این امر در چهره شان مشهود است انسان‌های بسیار مغروری هستند اما تا آنجا که متوجه شده ام اشخاصی که اعتماد به نفس‌شان به شدت پایین است تلاش زیادی می‌کنند تا این کمبود را از دید دیگران مخفی نگه دارند

افراد واقعاً با اعتماد به نفس به طور طبیعی خودشان هستند آن‌ها به تظاهر کردن نیازی ندارند و این به این دلیل است که از آنچه هستند، احساس خوبی دارند. از زمان شروع بیماری همه گیر بسیاری از مردم عدم اطمینان را تجربه کرده اند.

در نظر سنجی های انجام شده درباره این موضوع که مردم بیشتر از چه چیزهایی می ترسند «ناشناخته ها به طور معمول در صدر جدول ده مورد برتر قرار می گیرند؛ حتی گاهی اوقات بالاتر از ترس از مرگ؛ بنابراین اعتماد به نفس و خودباوری مواردی هستند که مردم در حال حاضر واقعاً به آن نیاز دارند.

این اصل به شما کمک می کند تا با به دست آوردن اعتماد به نفس‌تان به یک باور قوی به خود و توانایی هایتان برسید و چالش‌های زندگی‌تان را مدیریت کنید. من سال‌های زیادی این فرصت را داشته ام که با برخی از افراد موفق در دنیای تجارت ورزش هنر سیاست و سایر زمینه ها کار کنم و در نهایت متقاعد شده ام که اعتماد به نفس یک حالت روحی و جسمی است.

جان کلام اینکه اعتماد به نفس یک عادت است؛ عادتی که میتوان آن را آموخت و در زمان دلخواه به کار بست. با خواندن و تمرین تکنیک‌های این بخش از کتاب هر زمان که اراده کنید می توانید از اعتماد به نفس طبیعی درونتان نهایت استفاده را ببرید. قدرتی را تصور کنید که با آن بتوانید در یک جلسه به راحتی شرکت کرده و در آنجا سخنرانی و یک موقعیت چالش برانگیز را با اعتماد به نفس کامل مدیریت کنید. 

دیویی :
۱۵۸/۱
کتابشناسی ملی :
۹۰۰۲۱۰۵
شابک :
‫‭978-622-220-831-8
سال نشر :
۱۴۰۲
صفحات کتاب :
۱۴۲
کنگره :
BF۶۹۷/۵‭‬‏‫‭‏‫‭‏‫‭‏‫‭

کتاب های مشابه تاب‌ آوری و مثبت نگری