نظر شما چیست؟

معرفی کتاب اسرار جهان هستی

کتاب اسرار جهان هستی، اثرمریم همدانی و دیگران توسط انتشارات مانیان منتشر شده است.صرفا از راه خودشناسی و خداشناسی در عصر جدید می‌توان به اوج رسید و زندگی در پناه عشق، آگاهی و بهره‌مندی از تمام نعمت‌های جهان هستی برای ما سهل می‌شود و خداوند در وجود ما به تجلی می‌رسد.

کتاب اسرار جهان هستی، مطالب این کتاب مجموعه‌ای از نکات و آموزش‌های خودشناسی است و هدف آن آشنا ساختن مخاطب با موضوع پاک‌سازی ذهن و خودشناسی است.

امید است که این کتاب در یافتن اکسیر تکامل برای انسان‌های آگاه و مستعد بیداری اثر بخش باشد و چراغ راه آنانی باشد که در پی حقیقت وجود، خواهان دریافت نعمت‌های پایان ناپذیر الهی در زمان زندگی بر روی این سیاره هستند.

گزیده کتاب اسرار جهان هستی

گوش دادن به چیزهای مثبت
می‌خواهیم کدی را برای‌تان باز کنیم پس لطفا با دقت مطالب را بخوانید، گفتیم با دقت بخوانید چون می‌خواهیم راجع به همین مسئله یعنی گوش کردن صحبت کنیم. قبلا گفتیم که اگر بخواهید فرکانس‌تان را بالا برده و وارد زمین جدید شوید لازم است بایدها و نبایدهایی را انجام دهید که شامل چهار اصل اساسی است.

آن‌چه می‌خوریم، می‌گوییم، می‌شنویم و می‌بینیم. البته زیر شاخه‌هایی هم وجود دارد اما اصل‌های مهم همین چهار اصل است. گوش کردن مهم‌ترین و کاربردی‌ترین اصل است که تأثیر بیشتری روی شما دارد. شاید در طول روز بتوانید مواظب خوردن خود بوده و آن را کنترل کنید مثلا چربی و شکر نخورید یا حواس‌تان به گفته‌ها و سخنانی که از دهان‌تان خارج می‌شود باشد و یا در طول روز چشم‌های خود را به روی هر چیز منفی مثل دیدن فیلم ترسناک یا منظره ناخوشایند ببندید و کنترل این‌ها آسان باشد. ولی گوش را به هیچ وجه نمی‌شود کنترل کرد. گوش شما به مدت 24 ساعت در حال شنیدن است حتی زمانی که خواب هستید و شما نمی‌توانید نشنوید.. .

شابک :
978-622-3103-93-3
سال نشر :
1401
صفحات کتاب :
245
کنگره :
‏‫‬‭‭BF۶۴۱
دیویی :
‏‫‬‭‭۱۳۱/۳۲‬
کتابشناسی ملی :
۹۲۴۸۶۹۹

کتاب های مشابه اسرار جهان هستی