امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
65,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب معجزه قدرت

کتاب معجزه قدرت نوشته دوغان جوجل‌اوغلو می‌باشد و انتشارات نسل نواندیش این کتاب را به چاپ رسانده است. این کتاب در دوازده بخش نوشته شده است.

دوغان جوجل اوغلو در این کتاب از تجربیات و آموخته‌های شخصی زندگی‌اش می‌گوید و از اهمیت زندگی فرد و درک خود به عنوان عضوی از یک گروه بزرگ‌تر صحبت می‌کند. ماهیت درونی انسان‌ها و شیوه‌ی بیان مخصوص هر شخص را مورد تحلیل قرار می‌دهد و تأثیرات محیط بر اشخاص را مطرح می‌کند.

گزیده کتاب معجزه قدرت

امروز روبه روی هم نشسته ایم، اما من یکی از خوانندگان وفادار شما هستم. آشنایی من با شما به زمان گذشته، به دوران دبیرستانم که کتاب‌های شما را می خواندم، برمی گردد. من اولین بار کتاب انسان به انسان شما را خوانده بودم.

یکی از آن روزهایی که به استانبول آمده بودم، کتاب شما را در ویترین یکی از کتاب فروشی‌هایی که زیاد به آنجا می‌رفتم، دیدم. در وهله اول عبارت که در اسم کتاب آمده بود، نظرم را به خودش جلب « انسان به انسان » کرد. بعد از اینکه آن را خواندم، متوجه شدم که هر روزی که زندگی می‌کنم و هر روز که با انسان ها به اشکال مختلفی روابطی برقرار می‌کنم، دلایلی در ورای خود دارند و توانستم چگونگی و چرایی این دلایل را ادراک کنم. سپس کتاب های دیگر شما را خواندم.

واقعیت این است که من خیلی چیزها از شما یاد گرفتم. می‌دانم که از این مصاحبه دستاوردهای زیادی به دست خواهم آورد و از این موضوع خوشحالم. من مطمئن  هستم که خوانندگان نیز مانند من وارد فرایند یادگیری خواهند شد؛ به همین دلیل است که در این مرحله می‌خواهم از «یادگیری» شروع کنم و از شما بپرسم که در این هشتادودو سالی که پشت سر گذاشته اید، چه چیزهایی آموخته اید؟

صفحات کتاب :
320
کنگره :
‭BF۵۷۵‬
دیویی :
‭۱۵۸/۱‬
کتابشناسی ملی :
8989879
شابک :
‭978-622-220-816-5
سال نشر :
1401

کتاب های مشابه معجزه قدرت