نظر شما چیست؟

معرفی کتاب رازهای اتاق مشاوره 

کتاب رازهای اتاق مشاوره اثر فرشاد نجفی پور توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است. مشکل اساسی انسان امروز کم‌توانی در مدیریت روابط و رفتار، خصوصاً درون خانواده است. حتماً شما هم سؤال‌هایی دارید، سؤال‌هایی که به دلایلی نمی‌خواهید یا نمی‌توانید بپرسید.

بسیاری از پاسخ‌ها را در کتاب رازهای اتاق مشاوره فرشاد نجفی‌پور خواهید یافت؛ چون محتوای آن، پاسخ‌های متبر با زبان ساده به سؤال‌ها و مشکلاتی است که مردم در اتاق مشاوره با من مطرح کرده‌اند. کتاب رازهای اتاق مشاوره در انتشارات نسل نواندیش به چاپ رسیده است.

گزیده کتاب رازهای اتاق مشاوره 

انسان اگر از زندگی لذت نبرد، یعنی برخلاف ذات خود عمل کرده است و از سویی دیگر، کودک درونش را سرکوب کرده و ازطرفی هم اسیر استرس شده و نتوانسته است آن را مدیریت کند. پس لذت نبردن از زندگی محصول دوری از فطرت، سرکوب کودک درون و عدم مدیریت استرس است. طبعاً هر جامعه ای که مردمانش به این سمت رفته‌اند، دچار مشکل لذت نبردن از زندگی هستند.

در این میان دو نکته قابل طرح است:
1. هیچ یک از مکاتب روان‌شناسی و روانکاوی برای لذت بردن، تجاوز از حدود اخلاق و قانون را نمی‌پذیرند. درنتیجه، لذت بردن به معنای بی‌بندوباری، هرج‌ومرج و تجاوز به حقوق دیگران نیست.

2. لذت یک پدیدۀ ذهنی است؛ پس عینیت محض ندارد (یعنی شاید داشته باشد و شاید نداشته باشد و عینیت برای لذت شرط نیست) و درنتیجه، به راحتی قابل دسترسی است. یعنی برای لذت بردن از زندگی امکانات مادی شرط لازم و کافی نیست. پس امکانات مادی را نمی‌شود برای لذت از زندگی جزء علل دانست.

صفحات کتاب :
120
کنگره :
‏‫‬‮‭BF۶۳۶
دیویی :
‏‫‬‭۱۵۸/۲
کتابشناسی ملی :
9130926
شابک :
978-622-220-859-2
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه رازهای اتاق مشاوره