امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
6,590
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب 16 قانون انکارناپذیر سخنوری و ارتباطات

کتاب 16 قانون انکارناپذیر سخنوری و ارتباطات، نوشته‌ی جان سی ماکسول، متشکل از 16 قانون مؤثر و قطعی برای بهتر صحبت کردن و ارائه‌ی سخنرانی‌های حرفه‌ای است؛ این کتاب با ترجمه فاطمه رحیمی در نسل نواندیش منتشر شده است.

دیگر هرگز از صحبت کردن در جمع نترسید. گفته می‌شود که صحبت کردن در مقابل جمع، ترس شمارهٔ یک بیشتر افراد است و مرگ در رتبهٔ دوم قرار دارد. کمدین، جری ساینفلد در این باره می‌گوید: «این بدان معناست که اگر قرار باشد در مراسم تدفین حضور داشته باشید، ترجیح می‌دهید در تابوت باشید تا اینکه نطق مربوط به مراسم ختم را ایراد کنید.» چگونه می‌توانید به عنوان یک سخنران بر ترس یا ناکارآمدی غلبه کنید؟ قوانین سخنوری و ارتباطات را بیاموزید! جان سی.

مکسول بیش از پنجاه سال سخنران عمومی و معلم انگیزشی بوده است. او یکی از هشت نفری است که در کل دنیا موفق به دریافت تندیس سخنران برتر شده و به تالار مشاهیر انجمن ملی سخنرانان راه یافته است. او در کتاب 16 قانون انکارناپذیر سخنوری و ارتباطات، هرآنچه را که از یک عمر سخنرانی و برقراری ارتباط آموخته، با شما به اشتراک می‌گذارد. یاد می‌گیرید که چگونه:

متقاعدکننده سخنرانی کنید.

خودتان و محتوای سخنرانی‌تان را آماده کنید.

نقاط قوت شخصی و ارتباطی خود را بیابید و از آن‌ها استفاده کنید.

بر مخاطبان خود تمرکز کرده و با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

داستان‌های بهتری مطرح کنید.

فضا را بسنجید و به ایجاد انرژی و انتظار مشتاقانه بپردازید.

به افراد ارزش بیافزایید.

الهام‌بخش افراد برای اقدام باشید.

کتاب 16 قانون انکارناپذیر سخنوری و ارتباطات، به شما کمک می‌کند از یکی از بهترین سخنرانان در جهان بیاموزید و از همین امروز پیام خود را به بهترین شکل ممکن منتقل کنید.

گزیده کتاب 16 قانون انکارناپذیر سخنوری و ارتباطات

می خواهید چه بگویید؟ آیا می‌توانید آن پیام را برسانید؟ وقتی این کار را انجام می‌دهید، آیا آن را به قدر کافی خوب منتقل می‌کنید که منظورتان را برساند و آنچه می‌خواهید را محقق کند؟
هرکسی پیامی دارد. امکان دارد پیامی لحظه‌ای یا پیامی برای یک عمر باشد.

ممکن است لازم باشد چشم‌اندازتان را با شرکت خود به اشتراک بگذارید یا بخواهید در جلسات اولیا و مربیان در مدرسه فرزندتان صحبت کنید یا همکلاسی‌های دبیرستانی یا دانشگاهی خود را با ارائه‌ای عالی شگفت‌زده کنید یا گزارش فصلی خود را بدون اینکه همکاران‌تان از کسالت‌بار بودن آن به خواب بروند، ارائه دهید یا محصولی را معرفی کنید یا در انتخابات کاندیدا شوید یا موعظه کنید یا با تبدیل شدن به یک سخنران حرفه‌ای امرار معاش کنید یا شاید فقط می‌خواهید بتوانید حقایق را با اعضای یک گروه کوچک به اشتراک بگذارید. اگر قصد دارید هر نوع پیامی را به اشتراک بگذارید، باید بتوانید آن را به خوبی منتقل کنید و از پیام خود نهایت استفاده را ببرید. می‌توانید؟

صفحات کتاب :
304
کنگره :
‏‫‬‮‭PN۴۱۲۹
دیویی :
‏‫‬‮‭۸۰۸/۵۱
کتابشناسی ملی :
9331218
شابک :
‏‫‬‭978-622-220-892-9‬
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه 16 قانون انکارناپذیر سخنوری و ارتباطات