امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
49,500
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب اسرار آفرینش

کتاب اسرار افرینش نوشته جناب آقای مهدی فیروزمند منتشر شده در نشر متخصصان است. شادی، آرامش، سلامتی، پیشرفت، ثروت مادی و معنوی از دستاوردهای مهمّ اجرای احکام و قوانین نهفته در قانون آفرینش است و با توجه به جامعیّت این قانون در عرصه روح و روان و در حوزه جامعه و جوامع بشری به همه خواسته‌های انسانی از نظر مادی و معنوی با کمک از خداوند منّان توجه شایسته و فراگیری داشته و با نیازهای واقعی مطابقت داشته است.

با توجه به شناخت کامل و جامعی که خدای متعال نسبت به آفرینش و ساختار وجودی انسان، از آن جهت که آفریننده آن است، دارد. فقط اوست که با صنعت علم، قدرت و حیات خود می‌تواند قانونی آرام‌بخش و سعادت‌ساز را برای مخلوقات وضع نماید و تازمانی‌که قانون‌گرایی و عمل به آن در نظام حیات فردی و جامعه به‌عنوان یک اصل قرار گیرد، هیچ‌گاه با مشکل و آسیب مواجه نخواهیم شد.

تخلف از این قانون همانند کارما به خود شخص برمی‌گردد؛ همانند فردی که روبه‌روی کوه بایستد و بلند بگوید دوستت دارم، قطعاً برگشت صدا به‌صورت اکو از سمت کوه به خود فرد برمی‌گردد و چندبار می‌گوید دوستت دارم. علت اینکه از خداوند کمک خواستم تا دست به قلم بشوم تا مطالبی در مورد قانون آفرینش مرقوم نمایم، این بود که به این امر مهم در جامعه امروزی توجه نمی‌شود. یکی از مهم‌ترین مباحث این کتاب مثبت‌اندیشی می‌باشد که در قرآن کریم و زندگی اهل بیت عصمت و طهارت به‌وضوح دیده می‌شود؛ همچنین افراد موفق و بزرگان جوامع از همین قانون تبعیت کرده و آن را سرلوحه زندگی خود قرار داده‌اند.

جامعه امروز ما و حتی جوامع بین‌المللی در همۀ امور ازجمله اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و سیاست‌های داخلی و خارجی باید خود را در دایره این قانون بدانند و آن را انجام بدهند تا آرمان‌شهر واقعی به‌وجود آید؛ جامعه‌ای که در آن هیچ‌کس قوی و ضعیف نباشد، هیچ‌کس فقیر و ثروتمند نباشد، جامعه‌ای که در آن منفعت شخصی وجود نداشته باشد و درنهایت همه ما انسان‌ها خود را یکی بدانیم. این کتاب مربوط به کل ادیان و جوامع بشریت می‌باشد؛ هرچند به‌صورت مختصر نوشته شده،‌ ولی با عمل‌نمودن به آن، زندگی سرشار از عشق، سلامتی، ثروت، پیشرفت، شادی، آرامش و همه چیزهایی که در فرکانس مثبت هستند را برای شما فراهم می‌سازد.

قطعاً خواندن این کتاب آموزه‌هایی ارزشمند را به شما هدیه می‌دهد. در این کتاب به نکات مهم و کارآمدی پرداخته می‌شود که هدف اصلی آفرینش به‌طور جامع توضیح داده شده. در دنیای ما اگر به‌ظاهر، خطوط ارضی کشورها و حدود و ثغور آن‌ها، انسان‌ها را از هم جدا کرده است، ولی واقعیت هر روز به‌طور مسلم‌تری خودش را نشان می‌دهد که زندگی همۀ ما زنجیروار به هم متصل می‌باشد.

گزیده کتاب اسرار آفرینش

فکرکردن به این موضوع که من کیستم، یکی از اصولی‌ترین مبانی ابتدایی می‌باشد. این موضوع که جایگاه ما در این عالم کجاست و برای چه چیزی و چگونه به این دنیا پای نهادیم، تأمل و تفکر نسبت به همه نعمت‌هایی که جهت خدمت به بشریت به وجود آمده، توجه به آسمان و فکرکردن در برابر این همه نظم، فکرکردن به حیات گیاهان و نباتات و حیوانات، فکرکردن درباره چرخش منظم زمین و درک نمودن اینکه همه چیز سر جای خودش قرار دارد، تفکر در مورد نیاکان و حتی فرزندانمان، همه این‌ها ما را به یک چیز مشترک می رساند و آن هم این است که یک قدرت و انرژی فراتر از درک‌مان به آن نظم داده و همه آن‌ها را جهت خدمت به انسان درست نموده است.

دیویی :
‫‭۲۹۷/۴۲‬‬
کتابشناسی ملی :
۹۴۹۸۳۹۶
شابک :
9786222920265
سال نشر :
1402
صفحات کتاب :
130
کنگره :
‏‫‭BP۲۳۲/۴‬‬

کتاب های مشابه اسرار آفرینش