امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
69,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب کلمات جادویی برای موفقیت خانم‌ ها 

کتاب کلمات جادویی برای موفقیت خانم‌ها، نوشته تریشیا کاگرر است که با ترجمه شراره صالحیان در نشر کهکشان دانش منتشر شده است. نویسنده در این کتاب، مسائل و مشکلاتی را که سد راه هر زنی در محیط کار است، بررسی کرده و راهکارهای لازم را برای کنار زدن موانع و بازشناسایی مسیر موفقیت را ارائه می‌کند.

کتاب کلمات جادویی برای موفقیت خانم‌ها مسیر زندگی و حرفه یک زن را با شناسایی کلمات کلیدی که می‌تواند او را در ایجاد زندگی موردنظر خود به جلو سوق دهد، دنبال می‌کند. این کلمات چالش‌هایی هستند که به شما کمک می‌کنند هم چیزهایی را که در درون شما ممکن است مانع شما باشد و هم چالش‌های بیرونی و همچنین استراتژی‌ها و بهترین شیوه‌ها را شناسایی کنید که به شما در برنامه‌ریزی زندگی‌تان کمک کنند.

این چالش‌ها چه داخلی باشند و چه خارجی، می توانند به دلیل باورهای منسوخ و محدودکننده و تعصباتی که هنوز در ذهن و فرهنگ کاری امروز ما نفوذ دارند، مانند نارنجک، زنان را از مسیر خود منحرف کنند. شناسایی و بررسی نحوه رسیدگی به این چالش‌های زندگی واقعی می‌تواند به شما کمک کند تا با موفقیت در میدان‌های مین حرکت کنید. این کتاب به شما این امکان را می‌دهد تا با ایجاد تغییرات لازم در خود، عنصر کلیدی موفقیت خود را به دست آورید.

هر فصل داستان‌ها و توصیه‌های حکیمانه را ارائه می‌کند، و به دنبال آن استراتژی‌های موفقیت‌آمیز در مورد چگونگی مدیریت بهترین چالش‌های منحصربه‌فرد در مراحل مختلف زندگی یک زن که بر انتخاب‌های شخصی و شغلی او در طول مسیر تأثیر می‌گذارد، ارائه م‌ شود. چه به تازگی یک فرصت شغلی جدید را شروع کرده باشید، چه تصمیم به داشتن خانواده بگیرید، یا در نظر دارید در نیروی کار بمانید یا به آن بازگردید، هر مرحله فرصت‌هایی را برای دستیابی به موفقیت مشخصی به ارمغان می‌آورد. موفقیت تعریف شده از خود یک مفهوم ساده است که به شما کمک می‌کند تا زندگی خود را بشناسید، حفظ کنید و عمداً زندگی خود را به روش خود و بر اساس شرایط خود به نفع خود و دیگران طراحی کنید.

گزیده کتاب کلمات جادویی برای موفقیت خانم‌ ها 

مهار زمانی رخ می‌دهد که صدای خودتان در ذهنتان به شما می‌گوید که نمی‌توانید کاری انجام دهید. ناخودآگاه یا آگاهانه، شما خود را مهار می‌کنید.

بازداری از چندین موضوع ناشی می‌شود، از جمله باورهای محدودکننده خود شما در مورد خودتان. شما خود را به طور کامل نمی‌شناسید، زخم‌هایی از تجربیات گذشته دارید، یا می‌ترسید که شخصیت‌های معتبر زندگی خود را ناامید کنید. ممکن است با افکاری در مورد اینکه آن قدر خوب نیستید که بتوانید برخی چیزها را به دست آورید یا سزاوار آن باشید، مبارزه کنید.

بیشتر این‌ها درست نیستند، اما شما معتقدید که درست هستند. چه دروغ‌هایی در سر شما شناور است و شما را از حرکت به جلو باز می‌دارد؟ دفعه بعد که از خود می‌شنوید که می‌گویید "من نمی‌توانم این کار را انجام دهم"، توجه کنید. قبل از اینکه تصمیم بگیرید که نمی‌توانید، سه سؤال ساده بپرسید:

•    چه ممنوعیت هایی را تجربه می‌کنید که توانایی شما برای حرکت به سمت چشم‌اندازتان را از بین می‌برد؟
•    به خودتان می‌گویید چه موانعی مانع شما می‌شود؟
•    آیا به این باورها قدرتی می‌دهید که شما را از دستیابی به چیزی که واقعاً می‌توانستید انجام دهید بازدارند؟

صفحات کتاب :
134
کنگره :
‏‫‭HD۶۰۵۴‬‬‬
دیویی :
‏‫‭۶۵۰/۱۰۸۲‬‬‬
کتابشناسی ملی :
9538475
شابک :
‭978-622-7402-99-5‬
سال نشر :
1402
قیمت نسخه چاپی :
1900000

کتاب های مشابه کلمات جادویی برای موفقیت خانم ها