نظر شما چیست؟

معرفی کتاب کلاس گذاشتن

کتاب کلاس گذاشتن اثر امیر بلومنفلد توسط انتشارات کهکشان دانش منتشر شده است. مطالب این کتاب می‌تواند مصداقی از ضرب‌المثل «ادب از که آموختی، از بی‌ادبان» باشد.

کتاب کلاس گذاشتن82 امین اثر از مجموعه کتاب های زندگی و کسب وکار موفق برای همه به شما می‌آموزد چطور از چیزی که هستید بهتر به نظر برسید.

گزیده کتاب کلاس گذاشتن

اگر وارد یک پروژه‌ی گروهی شدید، گزینه‌های شما واضح‌تر می‌شوند. این‌که از آغاز هدف‌تان را مشخص کنید بسیار اهمیت دارد، اگر می‌خواهید یک سوارکار مستقل باشید، باید هر آن‌چه نیاز دارید را بیاموزید. چون مجبورید تعدادی از کارها را به صورت گروهی انجام دهید. کلید کار فهمیدن این است که روش آرام کردن گروه بدون نشان دادن خودتان چیست. اغلب، این تاکتیک نیازمند الزامات دیگری است. برش پرتقال شاید هیچ لذتی نداشته باشد، اما بسیار بهتر از صرف چهار ساعت زمان برای درست کردن یک پاورپوینت است. مخصوصاً یک پاورپوینت راجع به تکه‌های پرتقال!

در این روش، این‌که شما هرگز برای فهرست کردن داوطلب نشوید بسیار مهم است. ممکن است فکر کنید این کار راحت است. اما شما مجبور می‌شوید به هر کسی که مراجع را برای شما فرستاده غر بزنید؛ سپس باید بفهمید که چه‌گونه یک وب‌سایت با سه نویسنده ذکر کنید. به ما اعتماد کنید، این کار به این راحتی که به نظر می‌رسد نیست. 

صفحات کتاب :
79
کنگره :
‏‫‬‭PN۶۲۳۱
دیویی :
‏‫‬‭۸۱۸/۶۰۷
کتابشناسی ملی :
۵۹۸۲۷۴۲
شابک :
‫‭978-600-6524-57-3
سال نشر :
1398
قیمت نسخه چاپی :
1050000

کتاب های مشابه کلاس گذاشتن