نظر شما چیست؟

معرفی کتاب راز خوشبختی زنان

کتاب راز خوشبختی زنان اثر اسکات هالتزمن و ترزا دیگرونیمو؛ مانند یک مشاور با تجربه، مسائل را ارائه و راه‌حل‌ها را هم پیشنهاد می‌دهد. مطالعات نشان می‌دهد مغز زنان با مردان متفاوت است و مغز آن‌ها بر اساس آرایش متفاوت هورمون‌ها عمل می‌کنند. زنان از ارتباط عاطفی بیش‌تری برخودار هستند و قادرند تا بهتر احساسات خود را بیان کنند و رادارهای حسی قوی‌تری نسبت به مشکلات در ازدواج دارند.

زنان توانایی بی‌نظیری برای مراقبت، حمایت و پشتیبانی از دیگران دارند. این کتاب در پنج فصل به نگارش درآمده است، اگر احساس می‌کنید در روابط دچار مشکل هستید و نیاز به مشاوره دارید، پیشنهاد می‌شود یک مشاور همیشه در دسترس برای خود داشته باشید، و به جرأت می‌توان گفت که آن مشاور، کتاب راز خوشبختی زنان است.

گزیده کتاب راز خوشبختی زنان

شادی دقیقا چیست؟
در آمریکا ما شادی را یک حق مسلم می‌دانیم، و در همان زمینه، زندگی و آزادی با اعلام استقلال تضمین شده است. اما همان مدرک درخشان و ظریف می‌گوید که ما حق دنبال کردن شادی را داریم- آه، کاملا مشابه حق شاد بودن نیست. بنابراین تمرکز خود را بیش‌تر روی این بگذاریم که چگونه چیزی به نام شادی را دنبال کنیم.

ابتدا مشخص کنیم که ما به دنبال چه هستیم. همه‌ی ما می‌دانیم که خوشبختی (شادی) یک موقعیت احساسی مثبت است که درجات مختلفی دارد: رضایت در پایین‌ترین سطح آن و شادمانی در بالاترین سطح آن قرار دارد. بله، این یک تعریف مناسب در کتاب‌هاست، اما هنوز برای ما خیلی مبهم است که بیرون رفته و قسمتی از شادی را به دست آوریم.

علاوه براین، شادی یک مفهوم انتزاعی است، و چیزی نیست که ما بتوانیم در دست‌مان نگه داریم و بگوییم: "این شادی است" (البته به جز چیزی مثل یک حلقه‌ی الماس 3 قیراطی که می‌تواند استثتاء باشد).. .

صفحات کتاب :
‏‫۱۹۸ ‏‫
کنگره :
HQ۷۵۹
دیویی :
۶۴۶/۷۸
کتابشناسی ملی :
۸۷۳۶۳۴۳
شابک :
978-622-7402-54-4
سال نشر :
1401
قیمت نسخه چاپی :
2100000

کتاب های مشابه راز خوشبختی زنان