نظر شما چیست؟

معرفی کتاب فکر می‌کنی کی هستی؟ 

کتاب فکر می‌کنی کی هستی؟ نوشته‌ی کیت لئون، داستان زندگی اساتید موفقی را به تصویر کشیده که برای اهدافشان زندگی می‌کنند. این اثر به شما انگیزه می‌دهد تا به تمامی آن‌ چه در توان دارید دست یابید.

قصد کیت لئون این است که تاثیر عمیق و مثبتی روی زندگی همه‌ی افراد و همه‌ی کسانی‌ که بر سر راهش قرار می‌گیرند، بگذارد. کیت فردی است که اهداف خود را زندگی می‌کند، وی این کار را از طریق کلام، تدریس، مرّبی‌گری و نگارش قدرتمند خود انجام می‌دهد. شاید مهم‌تر از همه این باشد که او خود گواه زنده‌ای است از اصول موفقیت در روابط، که به همراه همسرش مائورا آن ‌را تدریس می‌کند.

حتما شما هم از خواندن کتاب فکر می‌کنی کی هستی؟ لذت خواهید برد و نکات عملی را به شما می‌آموزد که بفهمید چگونه موفق شوید. در کارگاه‌های آموزشی، سمینارها، دوره‌های آموزشی و مرّبی‌گری، بیش از یک میلیون آدم حضور دارند که همه‌ی آن‌ها دارای هدف خاصی در زندگی هستند. چنانچه هدف وجودی‌تان هنوز بر شما آشکار نگردیده است، این کتاب به شما کمک خواهد کرد که آن را بیابید.

گزیده کتاب فکر می‌کنی کی هستی؟ 

نحوه‌ی به وجود آمدن این کتاب، خود معجزه‌ای بود. من و همسرم مائورا تازه بزرگ‌ترین شکست کاری زندگی خود را پشت سر می‌گذاشتیم. مائورا تصمیم گرفته بود که دوره‌ی عزاداری‌اش را تکمیل کند و من خود را بر سر دوراهی می‌یافتم: آیا باید در این منجلاب غوطه‌ور شوم یا خود را از آن بیرون بکشم؟ تصمیم گرفتم دوّمی را انتخاب کنم و به سرعت هرچه تمام‌تر از شکستی که برایم پیش آمده بود، گذر کنم.

روزی رو به همسرم کردم و گفتم: «عنوان بهترین کتابی که در عمرم می‌توانم بشنوم را بگو، الان به تنها چیزی که نیاز دارم یک عنوان خوب برای یک کتاب است.»

فکر کردن او در این مورد تنها یک دقیقه و نیم طول کشید. به من نگاهی کرد و گفت: «فکر می‌کنی کی هستی؟»

حسابی هیجان‌زده شده ‌بودم. فکر کردم که این بهترین عنوانی است که برای یک کتاب می‌توان یافت. از مائورا پرسیدم: «موضوعش باید درباره‌ی چه باشد؟»

ما کمی تبادل‌نظر کردیم و یک یا دو ایده به نظرمان رسید. ابتدا فکر کردیم که مضمون کتاب باید مصاحبه با افرادی باشد که از ورطه‌ی فقر کامل به ثروت بیکران رسیده‌اند، کتابی که سراسر آن در مورد موفقیت باشد و این‌که افراد موفق چگونه فکر می‌کنند و عمل می‌کنند. با یکی از معلّمان کتاب راز تماس گرفته و از وی درخواست ملاقات نمودم. او موافقت نمود و ما تاریخی را برای این قرار تعیین نمودیم. سپس به همسرم گفتم که قرار کاری داریم و باید پیش‌نویسی برای کتاب تهیه کنیم.

صفحات کتاب :
372
کنگره :
BD۴۳۱
دیویی :
‏‫‭۱۲۸‬‬
کتابشناسی ملی :
۵۸۸۳۲۰۰
شابک :
‫‭978-600-6524-68-9
سال نشر :
1398
قیمت نسخه چاپی :
3500000

کتاب های مشابه فکر می‌کنی کی هستی؟