نظر شما چیست؟

معرفی کتاب و...

خودت را بشناسی، دنیا را خواهی شناخت. ماورای دنیا را کشف خواهی کرد. برترین موجود می‌شوی و فرمانروایی می‌کنی. آرامش، ساده‌ترین تحفه‌ی این کشف است.

کتاب و... به نگارش امین فرهادی؛ کتابیست جذاب و فرا زمینی از عرفان، معنویت و حکمت‌هایی که در این دنیای فانی کم‌رنگ شده‌اند، اگر می‌خواهی از این خواب غفلت بیدار و جزئی پر رنگ از آخرت جاوید و باقی باشی؛ مطالعه این کتاب می‌تواند تلنگری باشد تا بتوانی چشم‌هایت را باز کنی.

گزیده کتاب و...

11- دنیا

و من در این دنیا غوطه‌ورم. نبردی برای دل بستن و دل نبستن من، به دنیایی که همه می‌دانیم تمام شدنی است. من آدم بهشت آرزوهای فانی‌ام؟ من حسرت گندم این دنیا را در دنیای دیگر می‌خورم؟
- حسین (ع): هرکس به غیر تو دل ببندد، زیان کرده است.

۱۲ - اتحاد حیوانات
خوک‌ها در صف اول بودند. تنگه‌ی طویلی بود. لاغر و متوسط. هیچ خوک چاقی داخل گودال نبود. مارها عموزاده‌های روح خبیث، برای خوک‌ها تیر درست می‌کردند و کلاغ‌ها، تیرها را به خوک‌ها می‌رساندند. خوک‌ها پشت به او، به سمتش تیر می‌انداختند. صدها خوک بودند. چه افرادی، بدون اینکه بدانند، اسیر تیر خوک‌ها شدند.
- حسین (ع): پدرم علی (ع) فرمودند: ای بندگان خدا! از این دشمن خدا {ابلیس} بر حذر باشید، نکند شما را به بیماری خویش {کبر و غرور و تعصّب} مبتلا سازد و با ندای خود شما را تحریک کند و لشکریان سواره و پیاده‌اش را فریاد زند و بر ضدّ شما گرد آورد.

به جانم سوگند! او تیری خطرناک را برای شما آماده نموده، در کمان گذارده و با قدرت تا آخرین حدّ کشیده و از مکانی نزدیک به سوی شما پرتاب نموده است.. .

صفحات کتاب :
۱۲۹
کنگره :
PIR۸۳۵۶
دیویی :
۸‮فا‬۸/۸۶۲
کتابشناسی ملی :
۹۴۳۰۳۵۲
شابک :
978-622-7576-33-7
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه و...