امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 60,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب راهنمای درمان هیجان محور برای از دست دادن رابطه 

بیایید این کتاب را با اعترافی صادقانه شروع کنیم: من عاشقی ناامید هستم. من با صمیم قلب در کار حفظ روابطم هستم. به عنوان درمانگر روابط زناشویی، من روی پیدا کردن و حفظ روابط زناشویی سرمایه گذاری زیادی می کنم تا آن ها را در صورت اشتباه ترمیم کنند، باهم رشد کنند و از یکدیگر دفاع کنند. همه در خدمت وضعیت « با یک عمر خوشبختی ».من خودم را به انواع مختلف تغییر می دهم تا به مردم کمک کنم تا باهم بمانند و عشقی پایدار پیدا کنند. همان طور که گفتم، من واقعاً رمانتیکی ناامید هستم. بنابراین، در ایجاد کتابی در مورد زنده ماندن پس از دست دادن رابطه زناشویی، این مکان عجیبی برای یافتن خودم است. من روانشناس بالینی هستم که در بیشتر دوران کاری خود، بیشتر با افرادی کار کرده که هم با خودشان و هم با روابطشان دست و پنجه نرم می کنند. من به پتانسیل شفابخش پیوندهای ایمن با کسانی که برای ما اهمیت بیشتری دارند معتقدم.

کتاب راهنمای درمان هیجان محور برای از دست دادن رابطه؛ زندگی پس از عشق نوشتهٔ کلر روزمان و ترجمهٔ فاطمه صادق پور کلویر است و نشر برگ و باد آن را منتشر کرده است.

خلاصه کتاب راهنمای درمان هیجان محور برای از دست دادن رابطه 

یک بار شنیدم که یکی از همکاران می‌گفت: مطمئن‌ترین راه برای وارد شدن به یک درهم‌تنیدگی عاطفی با کسی این است که او برای شما مهم باشد. وقتی قلب خود را به روی دیگری باز می‌کنیم، آن‌ها را برای رفاه خود مهم می‌کنیم. این بدان معنی است که آن‌ها به دلیل اهمیتی که برای ما دارند، این قدرت را دارند که ما را بالا ببرند یا ما را نابود کنند (به صورت مجازی). اگرچه ممکن است در اینجا به فکر بستن قلب خود به روی دیگری به عنوان یک گزینهٔ جذاب باشید، این چیزی نیست که من از آن دفاع کنم. می‌خواهم خطر و درد ناشی از اجازه دادن به کسی که برای ما مهم باشد را عادی کنم. دوست داشتن دیگری خطرناک است. بدون شک شما در حال حاضر تمام جنبه‌های منفی آن را احساس می‌کنید و ممکن است مزایایش آن‌قدر دور به نظر برسد که آن‌ها را ناچیز جلوه دهید. صبور باشید، به جای خوبی خواهید رسید.

صفحات کتاب :
204
کنگره :
‬‭BF۵۸۵
دیویی :
‏‫‬‭۱۵۸/۲‬‬
کتابشناسی ملی :
9086573
شابک :
9786225875494
سال نشر :
1401

کتاب های مشابه راهنمای درمان هیجان محور برای از دست دادن رابطه