امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 112,500
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب فرار کن خرگوش

کتاب «فرار کن خرگوش» نوشته مریم کربلائی است که در نشر متخصصان به چاپ رسیده است. تصویرگری این کتاب را ساغر رحمتی انجام داده است. نویسنده کتاب «فرار کن خرگوش»، سعی کرده تا برچسب را از روی ذات حیوانات بردارد، برچسبی که خودشان نقشی در آن نداشته‌اند و تنها از افکار دیگران سرچشمه می‌گیرد .

همه ما در وجودمان بخش‌هایی از گذشت، مهربانی، فداکاری وجود دارد و شاید هنوز نتوانسته ایم به آگاهی درونی خودمان پی ببریم، اما گاهی اتفاق‌‌های زندگی، ما را به خود زیبا و درون زیبایمان راهنمایی می‌کند و به شکوفا شدن و شکل گرفتنش کمک می‌کند. در بخشی از کتاب «فرار کن خرگوش»، امید جریان دارد تلاش برای رسیدن به خواسته‌هایمان . آنقدر مصمم باشیم و تلاش کنیم تا آنچه هدف ماست و هر چقدر دور چاره‌ای نداشته باشد تا در خدمت ما باشد. معجزه تنها در سایه‌ی تلاش ما اتفاق می‌افتد. کتاب «فرار کن خرگوش»، ما را وارد حیطه ای از نگاه انسانی به اطرافمان می‌‌کند که در آن مهربانی و گذشت یادآوری خواهد شد. مطالعه این کتاب به همه‌ی کودکان و بزرگترهایی که دنیای کودکی را دوست دارند، پیشنهاد می‌شود.

گزیده کتاب فرار کن خرگوش

جغد جوان روی درخت چشمانش را بسته بود و چون مجسمه ای بی روح هیچ تکانی نمیخورد. روباه کمی ایستاد و به دور و برش خوب نگاه کرد و‌ گاهی با پاهایش خاک را حرکت می‌داد تا بلکه جنبنده‌ای بترسد و سر از خاک بیرون بیاورد. در این مسیری که قبلا حرکت می‌کرد، قبلا موش کوری را شکار کرده و دلش می‌خواست دوباره بتواند موش دیگری را ببیند و شکار کند. در میانه‌ی پیری رسیده بود، وقت زیادی را هر روز صرف پیدا کردن خوراک می‌کرد. به گذشته فکر می‌کرد که برای به دست آوردن شکار هزار و‌ یک حیله در سر می‌پروراند. چشمانش را ریز کرده بود ، گوشهایش را تیز… و همچنان آرام آرام و با دقت اطراف را می‌پایید...
صفحات کتاب :
40
دیویی :
‏‫دا‬۱۵۲/۴‬‬
کتابشناسی ملی :
9396541
شابک :
9786222920296
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه فرار کن خرگوش