امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 54,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب من وزوز گوشم را درمان کردم

کتاب من وزوز گوشم را درمان کردم؛ نوشته پیتر استودنیک و ترجمه جناب آقای مسعود بلندی و سرکار خانم اطهره فراهانی منتشر شده در نشر متخصصان.

بخشی از متن کتاب من وزوز گوشم را درمان کردم

مقدمه

من چند سال پیش همان مشکلی را داشتم که شما یا عزیزتان دارید. با گذشت زمان، وزوز گوش و هایپراکوزیس خود را با موفقیت درمان کردم، زمانی بود که صدای وزوز گوش هر روز بلندتر از آنچه که باید به نظر می رسید. از آن زمان، من به بسیاری از مبتلایان به وزوز گوش از طریق اسکایپ، ایمیل یا بصورت تلفنی کمک کردم. با گذشت زمان، افراد بیشتری از من درخواست کمک می کردند. من این کار را به صورت رایگان در وقت فراغتم انجام می دادم. یک روز، گروه بزرگتری از مبتلایان به وزوز گوش از من خواستند که به طور منظم در انجمن اینترنتی آنها مشارکت کنم. این یک چالش برای من بود، زیرا از یک طرف نیاز به کمک به دیگران را احساس می کردم. از طرف دیگر وقت آزاد نداشتم. من تصمیم گرفتم که بهتر است از ارائه کمک خودداری کنم. با این حال، وجدان من راحت نبود زیرا می دانستم هیچ کس دیگری نمی تواند به آنها کمک کند. بنابراین، شروع کردم به دنبال راهی برای کمک به کسانی که به آن نیاز داشتند و در عین حال به من اجازه می داد وقت آزاد کافی داشته باشم.

یک روز دوستم ازم پرسید: "چرا کتابی نمی نویسی که در آن کتاب، دانش و داستان درمان وزوز گوش خود را به اشتراک بگذاری و به سوالات متداول پاسخ دهی؟" حرفش ابتدا مزخرف به نظرم می آمد، زیرا قبلاً کتابی ننوشته بودم. اما با گذشت زمان متوجه شدم که این کار امکان پذیر است و پس از تلاش فراوان این کتاب را نوشتم. اولین نسخه در سال 2013 به زبان اسلواکی نوشته شد، سپس در سال 2016 به زبان چک و در سال 2017 کتابم را به انگلیسی ترجمه کردم. قسمت اول این کتاب درباره داستان من است. آنچه را که پشت سر گذاشتم را توصیف می کنم. دلیل اصلی این کار الهام بخشیدن به مردم و ایجاد امید در درمان وزوز گوش می باشد. بخش دوم حاوی اطلاعاتی در مورد تمام مراحلی است که برای درمان وزوز گوش انجام دادم. بخش سوم شامل پاسخ به سوالات متداول است. همچنین یافته های جدید را به طور مرتب در وب سایت خود به نشانی www.icuredmytinnitus.com منتشر می کنم.

من می دانم که وزوز گوش قابل درمان است. اینکه شما این کتاب را در دست دارید به این معنی است که شما در مسیر درستی برای درمان قرار گرفته اید. تنها چیزی که لازم است این است که در انجام برنامه های ارائه شده در این کتاب، ثابت قدم باقی بمانید و پشتکار داشته باشید. بنابراین یک بار دیگر تاکید می کنم که وزوز گوش و هایپراکوزیس (بیش شنوایی) قابل درمان هستند. من مدرکی زنده هستم.

پیشگفتار دکتر سوزان ولدا

وزوز گوش پدیده دوران ماست. وزوز در گذشته نیز بود و بسیاری از مردم عادی و همچنین افراد مشهور را آزار می داد. بسیاری از مبتلایان به وزوز گوش، نه تنها از سوی خانواده و دوستان، بلکه اغلب حتی توسط برخی پزشکان نیز به خوبی درک نمی شوند. این امر می تواند منجر به انزوا، بدتر شدن درک ذهنی وزوز گوش و در نتیجه افسردگی شود.

بنابراین، وزوز گوش بوده، هست و خواهد بود. تا زمانی که علل وزوز وجود داشته باشد، وزوز گوش نیز وجود خواهد داشت. وزوز گوش می تواند همه سنین، از کودکان گرفته تا سالمندان را تحت تاثیر بگذارد. علل ایجاد کننده می تواند متفاوت باشد. وزوز گوش اغلب توسط عوامل متعددی ایجاد می شود: ارگانیک و/یا عملکردی. با این حال، نتیجه همیشه یکسان است: درک ذهنی ناخوشایند از تون خاص یا نویز، که می تواند به طور قابل توجهی در زندگی عادی، روابط و فعالیت های کاری اختلال ایجاد کند.

صفحات کتاب :
116
کنگره :
RF۲۹۳/۸‏‫‭
دیویی :
۶۱۷/۸
کتابشناسی ملی :
9254060
شابک :
9786227576399
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه من وزوز گوشم را درمان کردم