امتیاز
5 / 4.6
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 15,000
خرید چاپی
30,000
10%
ت 27,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب آرمان عزیز توسط محمدعلی جابری نوشته شده و انتشارات کتابک به چاپ رسانده است. این کتاب شامل روایت 10 داستان از ویژگی های اخلاقی شهید آرمان علی وردی می‌باشد.

معرفی کتاب آرمان عزیز

مجموعه ۸ جلدی قهرمان من، به همت محمدعلی جابری - محدثه سادات طباطبایی - عاطفه سادات موسوی - ناهید رحیمی نوشته و توسط انتشارات کتابک برای رده سنی نوجوان منتشر شده است.

از روی دست قهرمان‌ها که نگاه کنی و مانندشان رفتار نمایی، شما هم میتوانی برای دیگران یک قهرمان باشی. مجموعه کتاب‌های قهرمان من شما را با قهرمان‌هایی مانند عمو قاسم، داداش ابراهیم، آقا معلم و آقا محسن و.... آشنا می‌کند. کتاب آرمان عزیز درباره ی یکی از قهرمان‌هایی است که در زمان ما و در کنار ما زندگی می‌کرده است. شهید آرمان علی وردی یک جوان دهه هشتادی بود که در دفاع از اسلام و ایران خوش درخشید و شد قهرمان بچه های ایران زمین.

خلاصه کتاب آرمان عزیز

کتاب آرمان عزیز زندگی شهید عزیز آرمان علی وردی است که در جریان اغتشاشات سال 1401 در دفاع از کیان ولایت صحنه‌ای ماندگار خلق ساخت و به مقام شهادت رسید. این جوان 21 ساله در مقابل سی نفر از معاندین که او را با سنگ و چوب احاطه کرده بودند ایستادگی نمود و حاضر به توهین به رهبر انقلاب نشد. پس از این حوادث رهبر انقلاب چندین بار از این شهید عزیز تجلیل کردند و او را نمونه‌ای درخشان از نسل جوان انقلابی کشور برشمردند.

در این اثر جدید از مجموعه قهرمان من کودکان ایرانی می‌توانند با خواندن این داستان‌های کوتاه و روان با زندگی شهید علی وردی آشنا گردند و متوجه شوند چه انتخاب‌هایی او را به این شجاعت و بصیرت رساند. این داستان‌ها با تصاویر زیبایی همراه گشته تا مطالعه را برای کودکان دلنشین‌تر نماید.

کتاب آرمان عزیز pdf

نسخه الکترونیک این کتاب با استفاده از فایل پی دی اف کتاب آرمان عزیز در فراکتاب منتشر شده است.

برشی از کتاب آرمان عزیز

تقویم را نگاه کرد رفت توی فکر. یکی یکی گزینه‌ها را کنار گذاشت تا رسید به انگشتر عقیق سرخ. پول‌هایش را جمع کرد و بالاخره انگشتر را خرید. روز تولد حضرت فاطمه که رسید پیش مادرش رفت و گفت: چشمات رو ببند. مادر که چشم‌هایش را بست. آرمان دستش را گرفت و شروع به بوسیدن کرد. مادر دستی روی سرش کشید و گفت: نکن عزیزم. آرمان سرش را بلند کرد انگشتر را گذاشت توی دست مادر و گفت «مبارکه.» چشم‌های مادر پر از خوشحالی بود و داشت از تماشای پسرش لذت می‌برد که آرمان نشست روی زمین و خودش را انداخت روی پاهای او خواست آن‌ها را ببوسد اما ما در اجازه نداد و پایش را کشید. آرمان خواهش کرد و گفت: مگه نمیگن بهشت زیر پای مادره. شما دوست نداری من برم بهشت؟

کتاب آرمان عزیز چند صفحه است

این کتاب در 50 صفحه منتشر شده است و در نسخه الکترونیک و چاپی در دسترس شماست.

دانلود کتاب آرمان عزیز

در فراکتاب علاوه بر خرید کتاب آرمان عزیز نسخه چاپی، امکان دانلود کتاب آرمان عزیز pdf در نسخه الکترونیک نیز فراهم شده است.

خرید کتاب آرمان عزیز

مشخصات کتاب آرمان عزیز در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: کتابک
نویسنده: محمدعلی جابری
تصویرگر: لیلا اربابی
تعداد صفحه: 50
موضوع: زندگینامه شهید آرمان علی‌وردی
قالب: الکترونیک و چاپی

 

صفحات کتاب :
50
کنگره :
‏‫‬‮‭DSR۱۶۶۸
دیویی :
955/0844092
کتابشناسی ملی :
9238723
شابک :
9786225736467
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه آرمان عزیز