امتیاز
5 / 3.5
دریافت الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سند راهبردی نظام آموزش و پرورش در افق چشم‌انداز بیست ساله جمهوری اسلامی ایران است. این سند به عنوان منبع اختصاصی در حوزه اسناد و قوانین بلادستی آموزش و پرورش در آزمون استخدامی آموزش و پرورش انتخاب شده است.

سند تحول بنیادین آموزش و پرورش pdf

دانلود کتاب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش pdf که به عنوان منبع اختصاصی آزمون آموزش و پرورش انتخاب شده است در لینک ذیل امکان پذیر است.

معرفی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را شواری عالی انقلاب فرهنگی، وزارت آموزش و پرورش و شواری عالی آموزش و پرورش تدوین کرده‌اند. در مجموع این سند حاصل تلاش گروهی 500 نفره است. این سند معطوف به چشم‌انداز افق روشن ۱۴۰۴، ترسیم‌گر ایرانی توسعه یافته با جایگاه اول اقتصادی، علمی و فناوری در سطح منطقه با هویتی اسلامی انقلابی، الهام‌بخش جهان اسلام همراه با تعاملی سازنده و مؤثر در عرصه روابط بین‌الملی است.

درباره سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در 64 صفحه تنظیم شده است و به عنوان منبع اختصاصی در حوزه اسناد و قوانین بالادستی آموزش و پرورش در آزمون استخدامی آموزش و پرورش انتخاب شده است. این سند در فراکتاب رایگان منتشر شده است.

کتاب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

متن کامل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

بخشی از متن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

تحقق ارزش‌ها و آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی مستلزم تلاش همه جانبه در تمام ابعاد فرهنگی، علمی، اجتماعی و اقتصادی است. عرصه تعلیم و تربیت از مهمترین زیرساخت‌های تعالی همه جانبه کشور و ابزار جدی برای ارتقای سرمایه انسانی شایسته کشور در عرصه‌های مختلف
است.

تحقق آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی ایران مانند احیای تمدن عظیم اسلامی، حضور سازنده، فعال و پیشرو در میان ملت‌ها و کسب آمادگی برای برقراری عدالت و معنویت در جهان در گرو تربیت انسان‌های عالم، متقی و آزاده و اخلاقی است. تعلیم و تربیتی که تحقق بخش حیات طیبه، جامعه عدل جهانی و تمدن اسلامی ایرانی باشد در پرتو چنین سرمایه انسانی متعالی است که جامعه بشری آمادگی تحقق حکومت جهانی انسان کامل را یافته و در سایه چنین حکومتی ظرفیت و استعدادهای بشر به شکوفایی و کمال خواهد رسید.

دانلود رایگان سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

سند تحول بنیادین آموزش و پرورش pdf در فراکتاب منتشر شده است. این محتوا به عنوان یکی از اسناد بالادستی آموزش و پرورش pdf رایگان در دسترس شماست.

مشخصات آیین نامه اجرایی آموزش و پرورش در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
نویسنده: شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی آموزش و پرورش
زبان: فارسی
تعداد صفحه: 64
موضوع: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
قالب: pdf  اختصاصی رایگان

 

صفحات کتاب :
64
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش