دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

دانلود کتاب درباره فلسطین

آذر 1402 . سمانه خوش انگشت

فلسطین به صورت تاریخی و از دوران روم باستان به منطقه ای از جنوب غرب آسیا گفته می شد که بین دریای مدیترانه و کرانه های رود اردن قرار داشت. در معنی جغرافیایی گسترده‌تر آن فلسطین می‌تواند به منطقه‌ای اشاره کند که شامل مناطق اشغالی و فلسطینی، بخش‌هایی از اردن، لبنان و سوریه باشد. در این مقاله چند کتاب درباره فلسطین معرفی می‌کنیم.

معرفی کتاب فلسطین

کتاب فلسطین از منظر مقام معظم رهبری نوشته سعید صلح میرزایی است که توسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده است.

دکتر علی‌اکبر ولایتی، مشاور عالی آیت‌الله خامنه‌ای، در مقدمه‌ای که بر کتاب فلسطین از منظر مقام معظم رهبری نوشته، مسئله فلسطین را از منظر تاریخی و سیاسی مورد بررسی قرار داده است. پس از مقدمه خواندنی کتاب، مطالب اصلی کتاب فلسطین از منظر مقام معظم رهبری شامل مرور بیانات مقام معظم رهبری، بزرگ‌پرچم‌دار مقاومت و آزادی قدس، در هشت بخش کلیات، شکست‌ها و پیروزی‌ها، مسؤولیت‌ها، جنایات، راه حل‌ها، قهرمانان، روشنگری و آینده روشن گنجانده شده است. قبل از ورود به مطالب اصلی و به‌عنوان دیباچه مطالب، در فصلی مجزا با عنوان «یادی از دومین روز قدس»، متن کامل بیانات معظم له در خطبه‌های نماز جمعه‌ی تهران در تاریخ 17 مردادماه 1359 درج شده است.

کتاب فلسطین آیت الله خامنه ای pdf

در نرم افزار فراکتاب نسخه epub این کتاب منتشر شده است که امکانات بیشتری را نسبت به کتاب فلسطین خامنه ای pdf (مدظله العالی) در اختیار شما قرار می‌دهد. کافی است نرم افزار کتابخوان فراکتاب را بر روی دستگاه خود نصب نموده، پس از ثبت نام در اپلیکیشن فراکتاب، نسخه الکترونیک کتاب فلسطین را دانلود و در کتابخوان مطالعه نمایید. همچنین این کتاب بصورت چاپی در فراکتاب موجود می باشد.
این کتاب یکی از بهترین کتاب درباره فلسطین است که نتانیاهو آن را در سازمان ملل به جهانیان نمایش داد!!

کتاب فلسطین

15 تخفیف

فلسطین از منظر مقام معظم رهبری

کتاب فلسطین از منظر مقام معظم رهبری نوشته سعید صلح میرزایی است که توسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده است.   معرفی کتاب فلسطین کتاب فلسطی...
سعید صلح میرزایی
انتشارات انقلاب اسلامی
ناشر
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب آغاز پایان

کتاب آغاز پایان، رصد تحولات آماری و راهبردهای جمعیتی آزادسازی فلسطین نوشته صالح قاسمی توسط انتشارات سروش منتشر شده است. کتاب آغاز پایان با بررسی و تحلیل آمارهای جمعیتی سعی دارد اهمیت فوق راهبردی این مقوله را در سرنوشت سیاسی فلسطین تبیین کند و نخبگان و حاکمان دنیای اسلام و به ویژه مردم شریف و رهبران فلسطینی را به دقت و کنکاش ژرف اندیشانه به راهبردهای نرم و در عین حال هوشمندانۀ جمعیتی برای تحقق آرمان فلسطین آزاد و نابودسازی رژیم جعلی اسرائیل معطوف کند.

کتاب آغاز پایان، بصورت الکترونیکی در فراکتاب موجود می باشد. شما با دانلود کتاب، آن را در اپلیکیشن مطالعه کنید. همچنین این کتاب بصورت چاپی در فراکتاب قابل خریداری است.

 کتاب آغاز پایان

آغاز پایان

معرفی کتاب آغاز پایانکتاب آغاز پایان، رصد تحولات آماری و راهبردهای جمعیتی آزادسازی فلسطین نوشته صالح قاسمی توسط انتشارات سروش منتش...
صالح قاسمی
نویسنده
سروش
ناشر
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب مسئله قدس و فلسطین

کتاب مسئله قدس و فلسطین از مجموعه کتاب های حکیمانه، مجموعه سخنان و رهنمودهای مقام معظم رهبری پیرامون مسئله قدس و فلسطین است. که توسط موسسه آسمانه نقش فردا، روانه بازار شده است. برای کتاب درباره فلسطین افراد زیادی از سخنان رهبر معظم انقلاب استفاده کرده‌اند و یا الهام گرفته اند.

کتاب مسئله قدس و فلسطین، بصورت الکترونیکی و صوتی در فراکتاب موجود می باشد. با دانلود کتاب، آن را در اپلیکیشن مطالعه کنید.

کتاب مسئله قدس و فلسطین

مسئله قدس و فلسطین

مجموعه سخنان و رهنمودهای مقام معظم رهبری پیرامون مسئله قدس و فلسطین است....
موسسه آسمانه نقش فردا
فراهم آورنده
سید علی خامنه ای
سخنران
خرید کتاب
خرید کتاب

معرفی کتاب لقمه های خاردار

کتاب لقمه های خاردار نوشته زارع برمی می باشد که توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است. این اثر شامل تحلیل تطبیقی شعر مقاومت فلسطین و شعر جنگ تحمیلی می باشد. کتاب لقمه های خاردار شرح حال مردمی است که از باند زخمشان پرچم مقاومت افراشته اند و مرگ را صمیمانه در آغوش کشیده اند. ده ها سال مبارزه مردم فلسطین با رژیم صهیونیستی یکی از درخشان ترین نمونه های پایداری ملل در برابر شرارت و زیاده خواهی مهاجمان بیگانه است. ایران نیز در تب و تاب پیروزی انقلاب اسلامی بود که جنگ تحمیلی آغاز شد.

کتاب لقمه های خاردار، بصورت الکترونیکی در فراکتاب موجود می باشد. شما با دانلود کتاب، آن را در اپلیکیشن مطالعه کنید.

کتاب لقمه های خاردار

لقمه های خاردار

معرفی کتاب لقمه های خاردارکتاب لقمه های خاردار نوشته زارع برمی توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است. این اثر شامل تحلیل تطبیقی شعر مقاومت فلسطین و شعر...
مرتضی زارع برمی
نویسنده
انتشارات سوره مهر
ناشر
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب از غزه تا قدس

کتاب از غزه تا قدس، جلوه های کارآمدی گفتمان مقاومت اسلامی در فلسطین می باشد که توسط انتشارات دیدمان، چاپ شده است.

مسئله ی قدس و فلسطین در سده ی اخیر مهم ترین مسئله ی جهان اسلام را به خود اختصاص داده است. از سویی انقلاب اسلامی با پرچم داری مبارزه با نظام سلطه و حمایت از محرومان و مظلومان، موضوع فلسطین را در اولویت نخست مسائل کشور ما در حوزه ی سیاست خارجی قرار داده است. علاوه بر این ها، مسئله ی فلسطین و قدس نه تنها از جنبه ی آرمانی و اعتقادی، بلکه از منظر امنیت ملی و راهبردی برای جمهوری اسلامی ایران در درجه ی بالایی از اهمیت قرار می گیرد.

کتاب از غزه تا قدس، بصورت الکترونیکی در فراکتاب موجود می باشد. شما با دانلود کتاب، آن را در اپلیکیشن مطالعه کنید.

کتاب از غزه تا قدس

از غزه تا قدس

مسئله ی قدس و فلسطین در سده ی اخیر مهم ترین مسئله ی جهان اسلام را به خود اختصاص داده است. از سویی انقلاب اسلامی با پرچم داری مبارزه با نظام سلطه و حما...
دیدمان
ناشر
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب اسرائیلی که من دیدم؛ نه صلح، نه حرف اضافه

خاطرات خبرنگار عرب از سفر سال ۱۹۹۶ به شهرهای صهیونیست نشین و مسلمان نشین فلسطین اشغالی

کتاب اسرائیلی که من دیدم؛ نه صلح، نه حرف اضافه، نوشته عاطف حزین است که با ترجمه وحید خضاب منتشر شده است. این کتاب به عنوان یک کتاب درباره فلسطین، خاطرات خبرنگار عرب از سفر سال ۱۹۹۶ به شهرهای صهیونیست نشین و مسلمان نشین فلسطین اشغالی است.

کتاب اسرائیلی که من دیدم؛ نه صلح، نه حرف اضافه، بصورت الکترونیکی در فراکتاب موجود می باشد. شما با دانلود کتاب، آن را در اپلیکیشن مطالعه کنید.

کتاب اسرائیلی که من دیدم؛ نه صلح، نه حرف اضافه

15 تخفیف

اسرائیلی که من دیدم؛ نه صلح، نه حرف اضافه

کتاب اسرائیلی که من دیدم؛ نه صلح، نه حرف اضافه، نوشته عاطف حزین است که با ترجمه وحید خضاب منتشر شده است. این کتاب خاطرات خبرنگار عرب از سفر سال ۱۹۹۶ ب...
عاطف حزین
نویسنده
وحید خضاب
مترجم
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

 کتاب صبح فلسطین

یکی دیگر از کتاب درباره فلسطین، کتاب رمان صبح فلسطین، به نویسندگی سوزان ابوالهواء و ترجمه مرضیه خسروی می باشد که توسط انتشارات روزگار روانه بازار کتاب شده است.

کتاب صبح فلسطین در سال 2009 عنوان پرفروش ترین کتاب فرانسه را از آن خود کرد و تاکنون به 14 زبان دنیا ترجمه شده است. سوزان ابوالهواء نویسنده ای فلسطینی است که جنگ را تجربه کرده و در رمان «صبح فلسطین» نیز موضوعات انسانی و اجتماعی را در لابه لای حوادث جنگ روایت می کند.

سوزان ابوالهواء (Susan albulhawa) در این کتاب زندگی چهار نسل از یک خانواده را برای مخاطب توصیف و تشریح می کند و در عین این که موضوع مقاومت مردم فلسطین را موضوع اصلی رمانش قرار داده از عشق، ایمان و غرور می نویسد.

ابوالهواء با نگارش رمان صبح فلسطین (Mornings in Jenin) در صدد است به مخاطب نشان دهد که فلسطین فقط مکانی برای جنگ نیست و انسان هایی که در آن به زندگی خود ادامه می دهند دغدغه های انسانی متفاوتی دارند.

کتاب صبح فلسطین، بصورت الکترونیکی در فراکتاب موجود می باشد. شما با دانلود کتاب، آن را در اپلیکیشن مطالعه کنید.

 کتاب صبح فلسطین

صبح فلسطین

کتاب صبح فلسطین در سال 2009 عنوان پرفروش ترین کتاب فرانسه را از آن خود کرد و تاکنون به 14 زبان دنیا ترجمه شده است. سوزان ابوالهواء نویسنده ای فلسطینی ...
روزگار
ناشر
سوزان ابوالهواء
نویسنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب سینمای فلسطین

منظره، جراحت روحی و خاطره

کتاب سینمای فلسطین، نوشته نوریث گرتز است که با ترجمه وحیداله موسوی می باشد و توسط انتشارات ساقی منتشر شده است.

بدون شک، یکی ازمؤلفه های اصلی زنده ماندن و فراگیر شدن «موضوع فلسطین » درافکار عمومی جهانیان، با وجود تلاش بسیار گسترده رسانه های جمعی صهیونیستی برای به فراموشی سپردن و یا کمرنگ کردن آن، به صحنه آمدن هنرِمقاومت است.
رسالت این هنر ترسیم مظلومیتها، مقاومتها و مبارزات مردم فلسطین از یکسو و تصویر عمق جنایات صهیونیستها علیه مردم مظلوم فلسطین از سوی دیگر است.

کتاب سینمای فلسطین، بصورت الکترونیکی در فراکتاب موجود می باشد. شما با دانلود کتاب، آن را در اپلیکیشن مطالعه کنید.

 

کتاب سینمای فلسطین

سینمای فلسطین

بدون شک، یکی ازمؤلفه های اصلی زنده ماندن و فراگیر شدن «موضوع فلسطین » درافکار عمومی جهانیان، با وجود تلاش بسیار گسترده رسانه های جمعی صهیونیستی برای ب...
نوریث گرتز
نویسنده
ساقی
ناشر
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید
سمانه خوش انگشت
سمانه خوش انگشت
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *