دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

خلاصه کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

آذر 1402 . سمانه خوش انگشت

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید، اثری سازنده از ناپلئون هیل، راهنمای ضروری برای پیوستن به صف موفق ترین افراد دنیاست. شهرت کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید و نویسنده کتاب به قدری زیاد است که امکان ندارد شما نام آن را تاکنون نشنیده باشید. کتاب توسط مهین خالصی ترجمه و در انتشاراتنسل نواندیش چاپ و نشر شده است که یکی از بهترین ترجمه کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید شناخته می‌شود.

فهرست مطالب

معرفی کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

امروزه رازهای به هم زدن ثروت برای هیل به اندازه ی همان موقع نیرومندند و می توانند زندگی را برای همیشه تغییر دهند. پس از مصاحبه با بیش از پانصد تن از زنان و مردان دوران خویش، ناپلئون هیل (Napoleon Hill) راز انباشتن ثروت کلان را بر اساس این نظریه فاش کرد که اگر ما بتوانیم یاد بگیریم مانند ثروتمندان بیندیشیم می توانیم موفقیت و ثروت را کشف کنیم.
او فقط فرمول سیزده مرحله ای ساده ای تهیه کرد تا به شما کمک کند که اهداف خویش را مشخص کنید، راز موفقیت حقیقی و دیرپا را کشف کنید، هر آنچه در زندگی می خواهید را به دست بیاورید و به صف افراد فوق العاده موفق بپیوندید.

هنگامی که کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید (Think and grow rich) به چاپ رسید، به عنوان یکی از کتاب های الهام بخش مهم زمان خود اعلام شد.
بیش از پانزده میلیون نسخه از این کتاب به فروش رفته است. این کتاب به نقشه ی راه برای میلیون ها نفر تبدیل شد تا از فقر دوران رکود اقتصادی بگریزند و برای خود، خانواده ها، و در موارد بی شماری، کارمندان خود رفاه فراهم کنند.
موفقیت بیندیشید و ثروتمند شوید به حرفه های طولانی مدت به عنوان مشاور رهبران تجاری، سخنران و نویسنده ی چند کتاب دیگر انجامید و هیل را به راستی به یک میلیونر تبدیل کرد.

در فصل های بعدی علاوه بر خواندن داستان های موفق افرادی که ناپلئون هیل برای کتاب اصلی خود بررسی کرد، برخی از آدم های موفق زمان خود را نیز ملاقات خواهید کرد، از قبیل بیل گیتس، ماری کی اش، آرنولد شوارزنگر، ری کورک، مایکل جردن و… .
گام های محقق ناپلئون هیل به سوی ثروت برای خوانندگان امروزی به اندازه ی افراد معاصرش مطمئن است. همه ی کسانی که این فلسفه را می خوانند، درک می کنند و به کار می بندند آمادگی بیشتری خواهند داشت تا این معیارهای بالاتر زندگی را جذب کنند و از آن ها بهره مند شوند، معیارهایی که همواره از همه به جز آن هایی که خواهانشان هستند، مضایقه شده است و خواهد شد. از آن رو آماده باشید تا هنگامی که به طور جدی فرامین ناپلئون هیل را دنبال می کنید، تغییرات اساسی در شیوه ی زندگی خود ایجاد کنید. نتیجه ی این کار، این است که می توانید عمر خود را با هماهنگی و تفاهم سپری کنید.
علاوه بر این، صحنه را برای شما آماده می کند تا به جمع افراد ثروتمند بپیوندید. این ویرایش جالب به روز در آمده و تجدید نظر شده، نمونه هایی از مردان و زنانی ارائه می دهد که در ایام اخیر اصولی را نشان می دهند که هیل مطرح کرد، از جمله داستان های موفقیت موفق ترین افرادی همچون بیل گیتز و استیون اسپیلبرگ. بدیهی است که امروزه نیز فلسفه های هیل به اندازه ی زمانی که برای اولین بار نوشته شدند، معتبرند.

در لینک ذیل خلاصه کتاب در دو قالب صوتی و الکترونیک عرضه شده است.

بیندیشید و ثروتمند شوید

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید نوشته ناپلئون هیل، شما را به جایی که واقعا باید باشید می رساند، فقط آن را اجرا کنید. بیش از 100 میلیون نسخه از این کتاب ت...
سبکتو
فراهم آورنده
ناپلئون هیل
نویسنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

خلاصه کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید pdf

تنها در صورتی می توانیم به اهدافمان در زندگی برسیم که اشتیاق سوزانی داشته باشیم. خیلی از ما آرزوی ثروت و استقلال مالی داریم، ولی آرزو به تنهایی کمکی به کسب اهدافمان نمی کند. برای اینکه ثروتمند شویم و به رویاهایمان برسیم، باید اشتیاق سوزانی را در درون خود ایجاد کنیم. به عنوان مثال، حتی پس از بالای ۱۰ هزار بار شکست در آزمایشات خود، توماس ادیسون از هدف اختراع منبع نور الکتریکی دلسرد نشد. بی تردید، او اشتیاقی برای تحقق رویایش داشت. پس از سال­ ها تلاش، با اختراع لامپ همین کار را هم کرد. نویسنده ه­ای به نام فنی هارست هم تجربه مشابهی داشت ۳۶ بار دست رد به سینه او زدند تا بالاخره یکی از داستان های کوتاهش در روزنامه ای چاپ شد. از آن به بعد، حرفه او به عنوان رمان نویس و نمایشنامه نویس موفق اوج گرفت. اشتیاق سوزان او قوی­تر از درماندگی ناشی از مخالفت دیگران بود و بالاخره به موفقیت رسید. پس ما که به دنبال موفقیت هستیم باید ذهنیت شخصیمان را درباره تعیین هدف ­ها و رویاها بررسی کنیم. چه حسی راجع به اهداف و رویاهایمان داریم؟ آیا خواب و خیال هستند؟ یا اینکه اشتیاق سوزان آنقدر قوی است که یک روز آن ها را به واقعیت تبدیل کند؟

این کتاب بصورت الکترونیکی در فراکتاب موجود می باشد.

14 تخفیف

بیندیشید و ثروتمند شوید

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید، اثری سازنده از ناپلئون هیل، راهنمای ضروری برای پیوستن به صف موفق ترین افراد دنیاست. شهرت کتاب بیندیشید و ثروتمند شو...
ناپلئون هیل
نویسنده
مهین خالصی
مترجم
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

نکات مهم کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

 برای رسیدن به هر چیزی، باید هدف و برنامه داشت

برای دستیابی به هر دستاوردی، باید هدفی روشن و برنامه‌ای دقیق داشته باشید. پس قبل از شروع به کار، هدف خود را با جزئیات مشخص کنید. مثلاً اگر می‌خواهید ثروتمند شوید، باید مقدار دقیق پولی را که می‌خواهید به دست آورید، زمان مورد نظر خود را برای رسیدن به آن، و راه‌هایی را که برای کسب آن آماده هستید، تعیین کنید.

افراد موفق باور قوی به خود و توانایی‌هایشان دارند

برای رسیدن به هر دستاوردی، باید به خود اعتماد کافی داشته باشید. تنها زمانی می‌توانید موفق باشید که به خود و توانایی‌هایتان باور داشته باشید. این باور، پشتوانه‌ای است که برای هر کار بزرگ و مهم لازم است. بدون این باور، هیچ ثروتی به دست نمی‌آید، هیچ کشفی صورت نمی‌گیرد و هیچ اختراعی انجام نمی‌شود.

احساسات مثبت رمز زندگی موفق هستند و باید تقویت شوند

ضمیر ناخودآگاه ما تمام تجارب، احساسات و افکار ما را ثبت و نگهداری می‌کند. هر چیزی که منفی یا مثبت باشد، در ذهن ما جای می‌گیرد. ولی ضمیر ناخودآگاه فقط یک ذخیره‌گاه نیست، بلکه یک عامل فعال است که روی رفتار و عملکرد ما تاثیر دارد. این تاثیر می‌تواند مفید یا مضر باشد. می‌تواند ما را قوی و پرانگیزه کند، یا ضعیف و ناراحت.

فصل های کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

میکروکتاب چیست؟
درباره کتاب
درباره نویسنده
مقدمه
فصل اول: افکار، ثروت هستند
فصل دوم: اشتیاق
فصل سوم: ایمان
فصل چهارم: حس ششم
فصل پنجم: تلقین به خود
فصل ششم: دانش تخصصی
فصل هفتم: مغز
فصل هشتم: تخیل
فصل نهم: تصمیم‌گیری
فصل دهم: برنامه‌ریزی سازماندهی شده
چگونه به هر موقعیتی که می‌خواهید دست پیدا کنید
فصل یازدهم: قدرت نبوغ فکری
فصل دوازدهم: پشتکار
فصل سیزدهم: راز تکامل میل جنسی
فصل چهاردهم: ذهن ناخودآگاه
۱۴ حس اصلی
فصل پانزدهم: شش شبح ترس
ترس از فقر
ترس از مورد انتقاد واقع شدن
ترس از بیماری
ترس از دست دادن عشق
ترس از پیری
ترس از مرگ
چگونه از خودتان در برابر تاثیرات منفی محافظت کنید
پیشنهاد میکروکتاب بعدی
پایان

جملات کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

اگر کاری که میخواھید بکنید درست باشد و به آن باور داشته باشید درنگ نکنید , قدمی به پیش  گذارید و رویای خود را جامه ی عمل بپوشانید . ھرگز به گفته ھای دیگران توجه نکنید. توجه نکنید که  ممکن است موقتا شکست بخورید زیرا شاید دیگران ندانند که ھر شکست با خود بذرھایی از موفقیت و پیروزی به ھمراه دارد.

ھلن کلر, چند روز پس از تولد ناشنوا, نابینا و لال شد. به رغم این ھمه بدبیاری او در تاریخ نام ود را در جمع اشخاص شھیر جای داد. ھلن کلر ثابت کرد اگر کسی خود را شکست خورده نپندارد, در شمار شکست خوردگان قرار نمیگیرد.

عبارت دیگر افکاری که حالت احساسی پیدار میکنند و با ایمان ھمراه میشوند بی درنگ به یک عنصر فیزیکی مبدل میگردند.

بهترین ترجمه کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

این کتاب به عنوان یک کتاب پرفروش توسط ناشران و مترجمان فراوانی ترجمه و منتشر شده است. نسل نواندیش با تلاش خانم مهین خالصی کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید بهترین ترجمه را شاید ارائه کرده باشد، در نرم افزار فراکتاب قبل از خرید می‌توانید برای مدت چند دقیقه کتاب را رایگان مرور کنید و این ترجمه را بررسی نمایید و در مورد بهترین ترجمه بیندیشید و ثروتمند شوید قضاوت کنید.

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید مناسب چه کسانی است؟

اگر به موفقیت و ثروتمند شدن فکر می‌کنید و تصمیم دارید تا تفکری ثروتمند داشته باشید بدون شک باید کتاب بیندیشید و ثروتمند را بخوانید.

درباره نویسنده کتاب، ناپلئون هیل

ناپلئون هیل در سال 1883 در شهر وایز در ویرجینیا متولد شد و در سال 1970، پس از دوره ای طولانی و موفقیت آمیز به عنوان مشاور رهبران تجاری، سخنران و نویسنده، درگذشت. کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید پرفروش ترین کتاب تاریخ در حوزه ی خود است که موفقیتش هیل را بدون اتکا به غیر، میلیونر کرد. هیل مؤسسه ی ناپلئون هیل را تأسیس کرد. این مؤسسه ی آموزشی غیرانتفاعی مأموریتش این بود که فلسفه ی رهبری، خودانگیختگی و موفقیت شخصی او را ترویج دهد.

خرید کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

قیمت کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید در فراکتاب به صورت الکترونیک حداقل 50 درصد کمتر از نسخه چاپی عرضه شده است.

دانلود کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید

نسخه صوتی این ترجمه در فراکتاب عرضه نشده است اما نسخه صوتی ترجمه محمدحسین میانجی به صورت صوت همگام با متن در دسترس شماست.

دانلود کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

برای تهیه و دانلود کتاب بیاندیشید و ثروتمند شوید از ناپلئون هیل می‌توانید از فروشگاه اینترنتی فراکتاب اقدام کنید.

خلاصه کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید صوتی

نسخه صوتی کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید، ترجمه محمدحسین میانجی به صورت صوت همگام با متن در دسترس شماست. شما می توانید با دانلود این کتاب، آن را در اپلیکیشن فراکتاب مطالعه کنید.

دانلود رایگان خلاصه کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

 دانلود رایگان کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید، در فراکتاب موجود نمی باشد. زیرا باعث ضایع شدن حق ناشر آن می شود. شما می توانید این کتاب را با قیمت مناسب از اپلیکیشن فراکتاب دانلود کنید.

سمانه خوش انگشت
سمانه خوش انگشت
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *