دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

بهترین ترجمه کتاب دن کیشوت 

شهریور 1403 . سمانه خوش انگشت

کتاب دن کیشوت، اثر میگل د سروانتس به رشته تحریر درآمده که این اثر از کُهن‌ترین رمان‌ها در زبان‌های نوین اروپایی است. سروانتس، بخش اول دن کیشوت را در زندان نوشت؛ که بخش اول نخستین بار در سال ۱۶۰۵ میلادی و بخش دوم نیز در ۱۶۱۵ میلادی در مادرید، چاپ و منتشر شد. نسخه الکترونیک این کتاب را می‌توانید به صورت رایگان برای دقایقی محدود در نرم افزار مطالعه کنید و در مورد بهترین ترجمه کتاب دن کیشوت قضاوت کنید.

کتاب دن کیشوت

دن کیشوت کتاب مشهوری است که شهرت آن به دلیل رخدادها و اتفاقات گوناگونی است که به روایت آن ها پرداخته می شود.
مجموعه ی رمان «دن کیشوت» به روایت اصیل زاده ای به نام دون کیخوته دلامانچا می پردازد که در روزگاری زندگی می کند که دیگر از آن شهسواری و دلاوری خبری نیست اما با وجود این قضایا، شخصیت اصلی داستان با اراده ای محکم، تصمیم دارد این خلا را پر کرده و گستره ی این نوع دلاوری ها را از نو بر پا کند که شاید آن رویاهایی را که در سر پرورانده به حقیقت مبدل شود.

دن کیشوت نماد چیست

«دن کیشوت» نماد انسانی آرمانی است، قهرمان خودخوانده ای که می خواهد به اصلاح امور بپردازد. فردی عملگرا که چون از «واقعيت ها» فاصله گرفته است با «مجازها» دست و پنجه نرم می کند. او هدفمند است و برای هدفی که می شناسد خود را به آب و آتش می زند.

خلاصه کتاب دن کیشوت

داستان، داستان دلاوری های «دون کیخوته دلامانچا» از اصیل زادگان است که با وجود زندگی معمولی، قصد دارد رزم جنگی بپوشد و دلاوری باشد اسب سوار و شمشیر به دست و بشتابد به سوی آینده ای که در ذهن خویش رسم نموده اما دنیای واقعی، هم چون رویاهایی که در ذهن خویش ساخته با او مهربان نبوده و دن کیشوت داستان ما را به رویارویی حقیقت زندگی می کشاند.
کتاب دن کیشوت، شامل ماجراها و رخداد های گوناگونی نظیر؛ ویژگی ها و رفتارهای نجیب زاده نامدار دون کیخوته دلامانچا، نخستین عزیمت دون کیخوته از منطقه لامانچا، شیوه دلپذیر نیل به مقام پهلوانی، ماجراهای مربوط به پس از ترک کاروانسرا، ادامه ناکامی های پهلوان، تفتیش کتابخانه نجیب زاده فرزانه توسط کشیش و سلمانی، دومین ماجرای پهلوان دون کیخوته دلامانچا، پیروزی بر آسیاب های بادی و سایر ماجراها، پایان نبرد هراسناک بیسکانیایی و دلاور لامانچا، گفتگوهای جالب میان دون کیخوته و سانچو پانزا، ماجرای دون کیخوته و چوپانان، ماجرایی که چوپان برای دون کیخوته و همکاران خود تعریف کرد، پایان ماجراهای مارسلای چوپان و سایر رویدادها می باشد که در این کتاب به آن ها پرداخته شده است.

بهترین ترجمه کتاب دن کیشوت

مترجمان بسیاری به سراغ کتاب دون کیشوت رفتند تا نسخه‌ی خودشان را از این کتاب ارائه کنند. انتشارات روزگار این اثر را با ترجمه‌ی کیومرث پارسا منتشر کرده است. همچنین انتشارات نگاه این کتاب را با ترجمه ذبیح اله منصوری به چاپ رسانده است و انتشارات نشر ثالث با ترجمه محمد قاضی نیز این کتاب را ترجمه کرده است.

بهترین ترجمه دون کیشوت

مخاطبان می توانند برای انتخاب بهترین ترجمه کتاب دون کیشوت، از امکان مطالعه رایگان کتاب های الکترونیکی برای مدت محدود در اپلیکیشن فراکتاب استفاده کنند.

کتاب دون کیشوت ترجمه کیومرث پارسا

کتاب دون کیشوت ترجمه کیومرث پارسا، برگردان از متن اصلی اسپانیولی است که توسط انتشارات روزگار، در دو جلد به چاپ رسیده است. این کتاب بصورت الکترونیکی در فراکتاب موجود می باشد.

دون کیشوت (جلد اول)

کتاب دن کیشوت، اثر میگل د سروانتس و با ترجمه کیومرث پارسای به رشته تحریر درآمده و در انتشارات روزگار به نشر و در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. مع...
روزگار
ناشر
میگل د سروانتس
نویسنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب دن کیشوت ترجمه ذبیح الله منصوری

کتاب دن کیشوت ترجمه ذبیح الله منصوری که توسط انتشارات نگاه روانه بازار کتاب شده است، بصورت چاپی از اپلیکیشن فراکتاب قابل خریداری می باشد.

9 تخفیف
نگاه
ناشر
میگوئل دو سروانتس
نویسنده
خرید کتاب
خرید کتاب

جملات کتاب دن کیشوت

در این قسمت چند جمله از کتاب دن کیشوت را برای شما مخاطبان ارائه می کنیم:

نه واقعیت این است که در تاریخ یا جای دیگری نخوانده ام، چون نه خواندن بلدم و نه نوشتن. ولی به جرات می توانم بگویم که تا کنون در خدمت کسی نبوده ام که شجاع تر از شما باشد. امیدوارم این شجاعت موجب گرفتاری و مرگ نشود.

ساکت باش! هرگز در جایی خوانده یا شنیده ای پهلوانی دنیاگرد را حتی اگر مرتکب قتل شده باشد به دادگاه ببرند؟

دانلود کتاب دن کیشوت

نسخه الکترونیک کتاب دن کیشوت را می توانید از طریق نرم افزار فراکتاب دانلود کنید و سپس آن را در کتابخوان فراکتاب مورد مطالعه قرار دهید.

سمانه خوش انگشت
سمانه خوش انگشت
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *