دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

بهترین ترجمه کتاب جادوی فکر بزرگ

مرداد 1403 . سمانه خوش انگشت

کتاب جادوی فکر بزرگ نوشته‌ی دیوید جی. شوارتز نویسنده و مربی انگیزشی آمریکایی، یکی از معروف‌ترین و پرفروش‌ترین آثار در زمینه‌ی خودیاری و موفقیت است. در این مقاله بهترین ترجمه کتاب جادوی فکر بزرگ را معرفی می‌کنیم.

کتاب جادوی فکر بزرگ

کتاب جادوی فکر بزرگ که تاریخ انتشارش به سال ۱۹۵۹ بازمی‌گردد، با گذشت چندین سال از انتشارش، هنوز بسیاری از مخاطبان را به سمت خود می‌کشاند. ایده‌ی اصلی کتاب جادوی فکر بزرگ، نیروی باور به خویشتن است. گام اول هر مسیری که انتهایش به موفقیت می‌رسد و بدون آن توفیق در هیچ زمینه‌ای میسر نیست.

خلاصه کتاب جادوی فکر بزرگ pdf

در هر یک از فصل های کتاب جادوی فکر بزرگ نوشته دیوید جی. شوارتز، ده ها فکر، شیوه و اصل سودمند و منطقی می یابید که به شما توانایی می دهند تا نیروی عظیم فکر بزرگ را به کار گیرید؛ تا موفقیت، شادکامی و رضایتی را که بسیار دوست دارید، برای خود کسب کنید.

هر شیوه با شرح یک سرگذشت واقعی فوق العاده برای شما توضیح داده شده است. بنابراین، شما نه فقط در می یابید که چه کار کنید، بلکه حتی مهم تر از آن، متوجه می شوید که چگونه هر اصلی را در موارد و موقعیت های واقعی اجرا کنید.

راهکارها و اصول مقدماتی که کتاب جادوی فکر بزرگ (The magic of thinking big) را تأیید می کنند از اصیل ترین منابع، بهترین و بزرگ ترین مغزهای متفکری سرچشمه می گیرند که هنوز روی سیاره ی زمین به زندگی ادامه می دهند. مغزهایی مثل داوود نبی که فرمود: «آدمی همان است که در دلش فکر می کند»؛ مغزهایی مثل امرسون که گفت: «مردان بزرگ آنانی هستند که می بینند افکار بر دنیا حکومت می کنند.» این کتاب بصورت pdf در فراکتاب موجود می باشد.

بهترین ترجمه کتاب جادوی فکر بزرگ

مشهورترین و شاید بهترین ترجمه این اثر در ایران، از آن ژنا بخت‌آور بوده که توسط انتشارات مروارید و فیروزه منتشر شده است. علت محبوبیت این ترجمه روانی نثر و تطبیق مناسب آن با زبان فارسی است.

خرید کتاب جادوی فکر بزرگ ترجمه ژنا بخت آور

برای خرید کتاب جادوی فکر بزرگ ترجمه ژنا بخت آور، به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

9 تخفیف
مروارید
ناشر
دیوید جوزف شوارتز
نویسنده
خرید کتاب
خرید کتاب

دانلود کتاب جادوی فکر بزرگ ترجمه ی مهین خالصی

یکی دیگر از ترجمه های کتاب جادوی فکر بزرگ، ترجمه ی مهین خالصی می باشد که بصورت الکترونیکی در فراکتاب قابل دانلود می باشد.

جادوی فکر بزرگ

در هر یک از فصل های کتاب جادوی فکر بزرگ نوشته دیوید جی. شوارتز، ده ها فکر، شیوه و اصل سودمند و منطقی می یابید که به شما توانایی می دهند تا نیروی عظیم ...
دیوید جوزف شوارتز
نویسنده
نسل نواندیش
ناشر
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

جملاتی از کتاب جادوی فکر بزرگ

الف) هیچ وقت خودتان را کم هوش و دیگران را باهوش قلمداد نکنید. یادتان باشدکه میزان هوش در موفقیت شما تاثیری ندارد.

ب) به خودتان یادآوری کنید که نگرشتان مهم تر از هوش شماست. در پی روش ها و دلایل موفقیت باشید تا بهانه ای برای شکست.

پ) به یاد داشته باشید که توانایی فکر کردن بسیار مهم تر از حفظ کردن اطلاعات است. بجای حفظ کردن و آموختن معلومات، خلاق باشید.

سمانه خوش انگشت
سمانه خوش انگشت
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *