دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

بهترین ترجمه کتاب مغازه خودکشی

مرداد 1403 . سمانه خوش انگشت

کتاب مغازه خودکشی از دسته رمان‌های تلخند نوشته ی ژان تولی. داستان کتاب در آینده و جهانی می‌گذرد که تغییرات اقلیمی گسترده آن را کاملا دگرگون کرده و تقریبا همه افراد در آن به افسردگی دچار شده‌اند. در این مطلب بهترین ترجمه کتاب مغازه خودکشی را معرفی می‌کنیم.

کتاب مغازه خودکشی

خانواده ای نسل اندرنسل مغازه‌ای را می گردانند که کارش فروش لوازم خودکشی است و برای ارائۀ بهتر خدمات، تمام وکمال در خدمت مشتریانشان هستند؛ تجارتی کوچک و خانوادگی که در میان سیاهی و اندوه رشد می‌کند تا روزی که رقیبی بی رحم در برابرش قد علم می‌کند؛ رقیبی به نام «شادمانی». ژان تُله رمان نویس، کمدین و سینماگر شصت وهفت سالۀ فرانسوی است که بیست رمان از او منتشر شده و مغازۀ خودکشی دهمین کتاب اوست که در سال ۷۰۰۲ به چاپ رسیده و به بیش از بیست زبان ترجمه شده است.

بهترین ترجمه کتاب مغازه خودکشی

کتاب مغازه خودکشی، دارای چند ترجمه می باشد مانند ترجمه سمیه خالدی و احسان کرم ویسی. که بهترین ترجمه مغازه خودکشی را می توان ترجمه سمیه خالدی، به دلیل روانی قلمش دانست.

کتاب مغازه خودکشی با ترجمه ی سمیه خالدی

کتاب مغازه خودکشی با ترجمه ی سمیه خالدی، در فراکتاب بصورت الکترونیکی و چاپی موجود می باشد که توسط انتشارات آلاچیق کتاب به چاپ رسیده است.

دانلود کتاب مغازه خودکشی

نسخه اکترونیک کتاب مغازه خودکشی را می توانید از طریق نرم افزار فراکتاب دانلود کرده و سپس آن را در کتابخوان فراکتاب مورد مطالعه قرار دهید.

15 تخفیف

مغازه خودکشی

کتاب مغازه خودکشی از دسته رمان های تلخند نوشته ی ژان تولی و ترجمه ی سمیه خالدی می باشد و توسط انتشارات آلاچیق کتاب منتشر شده است. داستان کتاب در آینده...
ژان تولی
نویسنده
سمیه خالدی
مترجم
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب مغازه خودکشی با ترجمه احسان کرم ویسی

کتاب مغازه خودکشی با ترجمه احسان کرم ویسی، در فراکتاب بصورت چاپی موجود می باشد که توسط انتشارات چشمه روانه بازار کتاب شده است.

خرید کتاب مغازه خودکشی

نسخه چاپی کتاب مغازه خودکشی را می توانید از طریق سایت و یا نرم افزار فراکتاب خریداری کنید.

5 تخفیف
چ‍ش‍م‍ه‌
ناشر
ژان تولی
نویسنده
خرید کتاب
خرید کتاب

پایان کتاب مغازه خودکشی

تجارت با مرگ افراد و ثروت اندوزی به واسطه بدبختی دیگران، این جنبه ی تراژیک در تقابل با جنبه ی کمیک داستان قرار می دهد. آن جا که مثبت اندیشی الن، پسر خانواده، خلاف عرف خانوادگی محسوب شده و دیدگاه او با والدینش، کمیک بودن رمان را تقویت کرده و سبب می شود، همواره در طول داستان خنده از لب خواننده نیفتد و تا پایان آن را دنبال کند؛ پایانی که البته غافل گیر کننده خواهد بود.
داستان در آینده ای نامعلوم و بسیار متفاوت از دنیای ما روایت می شود؛ دنیایی سراسر تاریکی و غم و اندوه که در آن، خبری از روشنی و خنده و شادی نیست تا روزی که اَلَن به دنیا لبخند می زند. تُله با خلق داستانی خنده دار و دل پذیر و در عین حال تلخ و آموزنده، توانسته است خواننده را مجذوب کرده و با پایانی غیر منتظره او را غافل گیر کند.

بهترین جملات کتاب مغازه خودکشی

  •  چرا به جای لعنت فرستادن به تاریکی یه چراغ روشن نمی‌کنی؟ …
  • اول یاد بگیر به خودت عشق بورزی. …
  • شما فقط یک‌بار می‌میرید، پس کاری کنید که اون لحظه فراموش‌نشدنی باشه…
  • چرا به جای لعنت فرستادن به تاریکی یه چراغ روشن نمی‌کنی؟» …
  • زندگی همینه که هست. …
  • آیا در زندگی شکست خورده‌اید؟ …
  • آخه چه دلیلی داره تو این دنیای نکبت لبخند بزنه؟
سمانه خوش انگشت
سمانه خوش انگشت
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *