دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

بهترین ترجمه قلعه حیوانات

تیر 1403 . سمانه خوش انگشت

کتاب قلعه حیوانات داستانی هیجان انگیز و شجاعانه از جورج اورول است. گروهی شجاع از حیوانات اهلی طی یک اقدام آرمان گرایانه و انقلابی، اداره مزرعه را به دست می گیرند تا برابری، رفاه و عدالت را در آن برقرار سازند. اینبار خوک های مزرعه دست به کار شده و رهبری این جنبش را به دست گرفته اند. اما باز هم طبق روال همیشه گروه جدید نیز به رهبری خوکی به نام ناپلئون ناخواسته راه صاحب سابق مزرعه را پیش گرفته و از باقی حیوانات سوء استفاده می کنند. در این مطلب بهترین ترجمه قلعه حیوانات را معرفی می‌کنیم.

کتاب قلعه حیوانات

در کتاب قلعه حیوانات (Animal farm)، شاهد این اتفاقات جالب هستیم. اما با وجود این انقلاب عظیم و شجاعانه، زندگی سایر حیوانات تا آن جا که یادشان بود همان بود که همیشه بود. به طور معمول گرسنه بودند، روی مشتی کاه می‌خوابیدند، از استخر آب می‌نوشیدند، در مزرعه کار می‌کردند، در زمستان از سرما و در تابستان از مگس در رنج بودند. آن‌ها که پیرتر بودند گاه سعی می‌کردند به خاطر بیاورند که روزهای اول انقلاب زمانی که آقای جونز تازه اخراج شده بود اوضاع از امروز بهتر بود یا نه. ولی چیزی به خاطرشان نمی‌آمد و معیاری نداشتند که زندگی جدید خود را با آن قیاس کنند. به هر تقدیر آن‌ها فرصت تفکر نداشتند.

تنها بنجامین مدعی بود که جزئیات زندگی طولانی اش را به خاطر دارد و می‌داند که همه چیز همان است که همیشه بوده و بعدها نیز به همین شکل خواهد ماند، زندگی نه بدتر می‌شود، نه بهتر و می‌گفت گرسنگی و مشقت و حرمان از قوانین لایتغیر زندگی ست. با تمام این احوال هیچ گاه حیوانات نا امید نشدند، حتی برای یک لحظه هم احساس افتخارآمیز و امتیاز عضو مزرعه حیوانات بودن را از یاد نبردند.

جورج اورول (George Orwell) در آثار خود همه وسایل و ابزار و عناصر داستان‌های علمی – تخیلی را به کار می‌گیرد، اما در واقع تالیفات او بیش از هر چیز تبلیغاتی است: تبلیغات بر ضد کمونیسم و شیوه حکومت استالین، و اصولا هر نوع رژیم استبدادی. هر چند که آثار خود را بر اساس اعتقادات سیاسی اش پایه گذاری می‌کند، از جنبه‌های هنری آن‌ها نیز غافل نمی‌ماند. او رمان نویسی را عالم اخلاق می‌دانست و از همین رو بود که راه سیاسی خود را در طغیان علیه بی رحمی‌ها و سنگدلی‌های طرفداران فرانکو و استالین پیدا کرد.

دانلود کتاب قلعه حیوانات ترجمه امیر امیرشاهی pdf

کتاب قلعه حیوانات pdf ترجمه امیر امیرشاهی و چاپ انتشارات روزگار در فراکتاب عرضه شده است و در نرم افزار در اختیار شماست.

قلعه ی حیوانات

دانلود کتاب قلعه حیوانات ترجمه امیر امیرشاهی pdf، داستانی هیجان انگیز و شجاعانه از جورج اورول است. گروهی شجاع از حیوانات اهلی طی یک اقدام آرمان گرایان...
روزگار
ناشر
جورج اورول
نویسنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

بهترین انتشارات کتاب قلعه حیوانات

کتاب قلعه حیوانات بهترین ترجمه، ترجمه امیر امیرشاهی، توسط انتشارات جامی و روزگار به چاپ رسیده است که یکی از بهترین ترجمه های این کتاب می باشد.

کتاب قلعه حیوانات pdf رایگان

با نصب نرم افزار فراکتاب شما می توانید، کتاب الکترونیکی قلعه حیوانات را رایگان دریافت کنید.

قلعه حیوانات

‫ﺁﻗﺎﻱ ﺟﻮﻧﺰ ﻣﺎﻟﻚ ﻣﺰﺭﻋﻪ ﻣﺎﻧﺮ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩﺍﻱ ﻣﺴﺖ ﺑﻮﺩ ﻛﻪ ﺷﺐ ﻭﻗﺘﻲ ﺩﺭ ﻣﺮﻏﺪﺍﻧﻲ ﺭﺍ ﻗﻔﻞ‬ ‫ﻛﺮﺩ ﺍﺯ ﻳﺎﺩ ﺑﺮﺩ ﻛﻪ ﻣﻨﻔﺬ ﺑﺎﻻﻱ ﺁﻥ ﺭﺍ ﻫﻢ ﺑﺒﻨﺪﺩ. ﺗﻠﻮﺗﻠﻮ ﺧﻮﺭﺍﻥ ﺑﺎ ﺣﻠﻘﻪ ﻧﻮﺭ ﻓﺎﻧ...
جورج اورول
نویسنده
فراکتاب
فراهم آورنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب قلعه حیوانات ترجمه ی سمانه فلاح

یکی دیگر از ترجمه های کتاب قلعه حیوانات ترجمه ی سمانه فلاح می باشد که توسط انتشارات پر و ساهریان به چاپ رسیده است. این ترجمه بصورت الکترونیکی در فراکتاب عرضه شده است.

قلعه حیوانات

«مزرعه حیوانات» (Animal Farm) که در ایران به نام «قلعه حیوانات» نیز شناخته شده، در کنار رمان «1984» دو اثر ماندگار و شاخص «جورج اورول»، نویسنده و روزن...
پر
ناشر
جورج اورول
نویسنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

دانلود کتاب قلعه حیوانات

این کتاب را در نرم افزار فراکتاب دانلود و یا به صورت آنلاین مطالعه نمایید.

قلعه حیوانات

جورج اورول که در جریان جنگ داخلی اسپانیا با سیاست‌های حکومت سوسیالیستی شوروی آشنا شده بود و در ضمن از پاکسازیهای خشونت آمیز دوران استالین خشمگین بود، ...
طاهریان
ناشر
جورج اورول
نویسنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

قلعه حیوانات

معرفی کتاب قلعه حیواناتکتاب قلعه‌ی حیوانات یا همان مزرعه‌ی حیوانات با عنوان اصلی Animal Farm اثر به‌ یادماندنی جورج اورول است که به شکلی واضح بر مبنای...
جورج اورول
نویسنده
مریم رضائی
مترجم
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

خرید کتاب قلعه حیوانات

این ترجمه را به صورت الکترونیک در فراکتاب دریافت کنید اما ترجمه‌های فراوان دیگری از این کتاب در فراکتاب به صورت چاپی عرضه شده است که می‌توانید آن‌ها را با تخفیف خریداری کنید.

29 تخفیف
جورج اورول
نویسنده
امیر امیرشاهی
خرید کتاب
خرید کتاب

نتیجه گیری کتاب قلعه حیوانات

جورج اورول این رمان را با هدف نقد نظام مارکسیستی نگاشته است و بسیاری آن را برای همه انقلاب‌ها مورد استفاده می‌دانند اما همانطور که اشاره شد در واقعیت این داستان فقط یک استفاده هنرمندانه سیاسی از حیوانات برای نقد نظام مارکسیستی است. شما هم نظرتان را با ما درمیان بگذارید.

خلاصه کتاب قلعه حیوانات

در این داستان حیوانات یک مزرعه که از ظلم صاحب مزرعه به ستوه آمد‌ه‌اند به سردستگی خوک‌ها دست به شورش می‌زنند و مزرعه‌دار را از مزرعه بیرون می‌کنند. در ادامه خلاصه داستان مزرعه حیوانات خوک‌ها را به سردستگی انتخاب می‌کنند و هفت قانون ذیل را برای نظم جدید مزرعه و پیش برد انقلابشان وضع می‌کنند.

1- همه آن‌ها که روی دوپا راه می‌روند دشمن هستند.
2- همه آن‌ها که چهارپا یا بالدار هستند، دوستند.
3- هیچ حیوانی حق پوشیدن لباس را ندارد.
4- هیچ حیوانی حق خوابیدن در تخت را ندارد.
5- هیچ حیوانی حق نوشیدن الکل را ندارد.
6- هیچ حیوانی حق کشتن حیوان دیگری را ندارد.
7- همه حیوانات با هم برابرند.

اما در ادامه داستان این قوانین یک به یک تغییر و تحریف پیدا می‌کنند و در نهایت قانون هفتم به شکل ذیل باقی می‌ماند.

همه حیوانات باهم برابرند، اما بعضی برابرترند!

تفاوت کتاب قلعه حیوانات و مزرعه حیوانات

کتاب قلعه حیوانات نوشته جورج اورول است و یکی از پرفروش ترین رمان های تاریخ ادبیات است و در ایران توسط مترجمان فراوانی ترجمه شده است و در بعضی از ترجمه ها عنوان مزرعه حیوانات برای کتاب انتخاب شده است و در واقع هر دو کتاب Animal farm را ترجمه کرده‌اند.

کتاب قلعه حیوانات بهترین ترجمه

از قلعه حیوانات ترجمه‌های زیادی در ایران منتشر شده که ترجمه امیر امیرشاهی از انتشارات جامی یکی از بهترین ترجمه‌های قلعه حیوانات در ایران است.

سمانه خوش انگشت
سمانه خوش انگشت
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *