دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

مستند کتاب شنود

خرداد 1402 . علی مهدوی

مستند کتاب شنود گفت و گوی است با راوی این کتاب که در آن حجت الاسلام مصطفی امینی خواه و آقای عمادی مدیر مسئول انتشارات شهید ابراهیم هادی حضور دارند. راوی کتاب در 11 ساعت گفت و گو اطلاعات جامع‌تری از تجربه خود ارائه می‌کند. بخشی از مستند شنود شامل پاسخ به سوالات مخاطبان از راوی کتاب شنود است.

مستند شنود امینی خواه

کتاب شنود یکی از کتاب‌های با موضوع تجربه ‌های نزدیک به مرگ است که انتشارات شهید ابراهیم هادی در نتیجه مصاحبه با یک نیروی امنیتی اطلاعاتی آن را تدوین و منتشر نموده است. تجربه گر کتاب شنود بر اثر مننژیت ده روز را در کماست و در این ده روز بارها روح از تنش جدا می‌شود و در گشت و گذارهایی که با روح خود دارد روایت‌های نابی را با خود به همراه می‌آورد.

کتاب مستند شنود گفت و گویی است که با راوی کتاب شنود انجام شده است.

راوی مستند شنود کیست

راوی مستند شنود یک نیروی امنیتی است که در مسیر زندگی شخصی خود با مشکلات فراوانی دست به گریبان است. همسر او به خاطر بیماری سرطان از دنیا می‌رود و مشکلات دوره بیماری همسر راوی و همزمانی آن با ماموریت‌های طولانی مدت وی باعث چالش برانگیزتر شدن زندگی آن‌ها می‌شود.

تجربه گران مرگ به واسطه تغییر در نگرش و البته به خاطر بازخوردهای منفی فراوانی که دریافت می‌کنند، علاقه‌ای به شهرت و رسانه‌ای شدن ندارند و راوی کتاب شنود که یک نیروی امنیتی است معذوریت بیشتری دارد و به این دلیل هیچ اطلاعاتی هویتی از ایشان در دست نیست و عکس راوی مستند شنود نیز منتشر نشده است.

دانلود مستند شنود

در فراکتاب می‌توانید در نرم افزار فراکتاب به صورت رایگان مستند شنود را دانلود و یا به صورت آنلاین آن را بشنوید. همچنین فایل صوتی مستند شنود به صورت و در فرمت MP3  برای دانلود در اختیار شما قرار گرفته است و مستند شنود دانلود آن به راحتی انجام می‌شود.

مستند شنود

دانلود مستند شنود امینی خواه

مستند شنود گفت و گویی است که پس از انتشار کتاب با محوریت حجت الاسلام امینی خواه و همراهی آقای محسن عمادی مدیر مسئول انتشارات شهید ابراهیم هادی با راوی کتاب شنود انجام شده است و به صورت رایگان در فراکتاب منتشر می‌شود.

دانلود مستند شنود

دانلود کتاب شنود

برای دانلود قانونی کتاب شنود می‌توانید از سایت یا نرم افزار فراکتاب آن را تهیه کنید. با نصب نرم افزار فراکتاب و دانلود کتاب می‌توانید آن را با امکاناتی جذاب در نرم افزار به صورت آفلاین مطالعه کنید و یا حتی آن را آنلاین در نرم افزار بخوانید.

12 تخفیف

شنود

کتاب شنود pdf یکی از کتاب های انتشارات شهید ابراهیم هادی است که به موضوع تجربه های بعد از مرگ پرداخته است. تجربه گر کتاب یک نیروی امنیتی است. این ناشر...
گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی
ناشر
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

خلاصه کتاب شنود

تجربه‌گر کتاب شنود در زندگی شخصی خود درگیر مسائل مالی و عاطفی فراوانی است. همسر او بیمار و مبتلا به سرطان است ولی او در اوایل قدرت گرفتن داعش و زمانی که داعش در حال جذب نیرو در ایران است مجبور می‌شود همسرش و دو فرزندش را تنها بگذارد. او به ماموریتی چندین روزه برود در هنگام بازگشت از ماموریت به خاطر خستگی جسمی و روحی و البته مننژیت در بیمارستان بستری می‌شود. در همین شرایط آنقدر خالش بد می‌شود که در نهایت اولین تجربه نزدیک به مرگش را تجربه می‌کند.

او ده روز در بیمارستان بستری می‌شود و در این روزها بارها روح از بدنش جدا می‌شود و هر بار خاطراتی متفاوت را تجربه می‌کند. در ادامه زندگی و بعد از سلامتی مجدد و مرخص شدن از بیمارستان همسرش را از دست می‌دهد. در این شرایط بد روحی در شغلش بارها با مجرمانی روبرو می‌شود که برای رهایی از دست قانون به او که مجری قانون و یک نیروی امنیتی است پیشنهادهای میلیاردی رشوه می‌دهند. تجربه گر کتاب شنود با واسطه برادرش مجددا ازدواج می‌کند و به مرور زندگی‌اش در روال عادی قرار می‌گیرد. در پاسخ به این سوال که تجربه نزدیک به مرگ خود را چطور ارزیابی می‌کنید می‌گوید:

در یک جمله اگر بخواهم این تجربه را توصیف کنم، یک دوره‌ی ده روزه برای معرفت نفس بود.

کتاب شنود

پرسش و پاسخ مستند شنود

حجت الاسلام امینی خواه پس از پیگیری بحث‌های دو کتاب آن سوی مرگ و سه دقیقه در قیامت تبدیل به سخنرانی مطرح در موضوع تجربه های بعد از مرگ شدند. در حین ارائه مستند شنود سوالات فراونی به ایشان رسید که تعدادی از آن‌ها را به راوی کتاب شنود ارائه می‌کنند. ایشان نیز به صورت مفصل به پاسخ سوالات می‌پردازند.

پرسش و پاسخ مستند شنود در انتهای گفت و گو انجام شده است. اما منتشر کنندگان مستند تصمیم بر آوردن آن به ابتدای این مستند گرفته‌اند.

مستند شنود چیست

مستند شنود گفت و گویی است که پس از انتشار کتاب با محوریت حجت الاسلام امینی خواه و همراهی آقای محسن عمادی مدیر مسئول انتشارات شهید ابراهیم هادی با راوی کتاب شنود انجام شده است.

این گفت‌و‌گو به صورت صورت رایگان در فراکتاب منتشر شده است.

علی مهدوی
علی مهدوی
من علی مهدوی هستم. فارغ التحصیل کارشناسی فن‌آوری اطلاعات و از سال 1392 در فراکتاب در حال فعالیت هستم ... بیوگرافی کامل
رها
13 شهریور 1403

مستند شنود یک تجربه عجیب است که مطابق با آیات و روایات اسلام و شیعه دارد . بیان آیات مرتبط به مرگ از زبان شخص تجربه گر به بیان عامی که میتواند تاثیر شنیدن آن را چند برابر کند . مرگ نقطه انتهایی پاراگراف حیات انسان در زمین و نقطه شروع پاراگراف حیات انسان. در عالم دیگریست .. مرگ در واقع تولد به عالم دیگریست .عالمی که ادامه حیات ما در این عالم است . مستند شنود روایتیست از یک شخص عادی که برای ده روز در عالم دیگر زندگی کرده و بازگردانده شده تا اسرار را بازگو کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *