دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

کتاب طاعون بهترین ترجمه

تیر 1403 . سمانه خوش انگشت

کتاب طاعون، یکی از آثار ادبی برجسته ی جهان و اثری فلسفی از آلبر کامو، رویدادهای عجیبی را گزارش می دهد که توصیف جامعه ای است بی هدف و بیهوده، که هیچ تعادلی ندارد. در این کتاب، کامو ما را به سفری در درون بسیاری از شخصیت های داستان که در شهر اوران وجود دارند، می برد و طاعون همان رویداد عجیب شهر اوران است. در این مطلب کتاب طاعون بهترین ترجمه را معرفی می‌کنیم.

کتاب طاعون بهترین ترجمه

طاعون، یکی از آثار ادبی برجسته ی جهان و اثری فلسفی از آلبر کامو، رویدادهای عجیبی را گزارش می دهد که توصیف جامعه ای است بی هدف و بیهوده، که هیچ تعادلی ندارد. در این کتاب، او ما را به سفری در درون بسیاری از شخصیت های داستان که در شهر اوران وجود دارند، می برد و طاعون همان رویداد عجیب شهر اوران است. در این مطلب کتاب طاعون بهترین ترجمه را معرفی می‌کنیم.

چهار ترجمه مختلف از رمان طاعون عبارتند از:

ترجمه رضا سیدحسینی از نشر نیلوفر، ترجمه  اقدس یغمایی از نشر جامی، ترجمه ی حسین دهخدا از انتشارات روزگار و ترجمه کاوه میرعباسی از نشر چشمه. این چهار ترجمه از جمله برترین و مطرح‌ترین ترجمه‌های موجود از کتاب طاعون هستند و ترجمه کاوه میرعباسی نیز تازه‌ترین ترجمه منتشر شده از رمان طاعون است.

برای آشنایی با بهترین ترجمه کتاب طاعون، به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید. در نرم افزار فراکتاب کتاب‌های الکترونیک را می‌توانید به صورت رایگان برای مدت حدود ده دقیقه مرور کنید و در مورد ترجمه آن قضاوت کنید.

کتاب طاعون

طاعون، نام رمانی است که آلبر کامو در سال ۱۹۴۷ منتشر کرد. او با زبانی نمادین صحبت می‌کند و در حقیقت در تلاش است تا در این رمان، چهره زشت فاشیسم را به تصویر بکشد. داستان در شهر اُران در الجزایر اتفاق می‌افتد. ناگهان یک بیماری شایع می‌شود. این بیماری که به نظر می‌رسد از موش‌ها به انسان سرایت کرده است. جان بسیاری از افراد را می‌گیرد اما مقامات مسئول شهر، علاقه‌ای به گفتگو در این باره ندارند. حتی وجود موش‌ها را تایید نمی‌کنند. اما با از بین رفتن تعداد زیادی از مردم، شهر در حالت قرنطینه قرار می‌گیرد. عده‌ای از اعضای خانواده‌ها از هم دور مانده‌اند و بسیاری هم فرار کرده‌اند…

خلاصه کتاب طاعون

با آنکه بیش از نیم سده از انتشار کتاب طاعون می گذرد؛ همچنان اهمیت خود را حفظ کردہ است. ماجرای رمان «طاعون» که راوی آن تقریباً تا پایان کتاب خود را معرفی نمی کند. در شهری به نام «اران» اتفاق می افتد. این کتاب درباره شهری است که سراسر آن را بیماری طاعون فرا می گیرد و نخستین نشانه های آن هجوم موش ها به شهر است.

کتاب طاعون ترجمه اقدس یغمایی

این کتاب طاعون ترجمه اقدس یغمایی توسط انتشارات جامی، روانه بازار کتاب شده است. این کتاب بصورت الکترونیکی در فراکتاب موجود می باشد.

طاعون

آلبر کامو در کتاب طاعون، اتفاقات شهری را به تصویر می کشد که بعد از شیوع بیماری طاعون، تمام راه های ارتباطی با آن قطع می شود. کامو در رمان طاعون به برر...
جامی
ناشر
آلبر کامو
نویسنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب طاعون ترجمه حسین دهخدا

این کتاب طاعون با ترجمه ی حسین دهخدا یکی دیگر از ترجمه های این کتاب می باشد که توسط انتشارات روزگار، به چاپ رسیده است.

این کتاب بصورت الکترونیکی در فراکتاب موجود می باشد.

طاعون

کتاب طاعون، یکی از آثار ادبی برجسته ی جهان و اثری فلسفی از آلبر کامو، رویدادهای عجیبی را گزارش می دهد که توصیف جامعه ای است بی هدف و بیهوده، که هیچ تع...
آلبر کامو
نویسنده
حسین دهخدا
مترجم
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب طاعون ترجمه کاوه میرعباسی

ترجمه کاوه میر عباسی یکی دیگر از ترجمه های این کتاب می باشد که توسط انتشارات نشر چشمه، به چاپ رسیده است.

آلبر کامو
نویسنده
کاوه میرعباسی
مترجم
خرید کتاب
خرید کتاب

کتاب طاعون ترجمه رضا سیدحسینی

برای خرید کتاب طاعون ترجمه رضا سیدحسینی، بصورت چاپی به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید. ترجمه ی این کتاب بصورت چاپی در فراکتاب موجود می باشد.

طاعون نشر نیلوفر

کتاب طاعون ترجمه رضا سیدحسینی، توسط انتشارات نیلوفر روانه بازار کتاب شده است.

24 تخفیف
نشر نیلوفر
ناشر
آلبر کامو
نویسنده
خرید کتاب
خرید کتاب
سمانه خوش انگشت
سمانه خوش انگشت
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *