دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

مسابقه کتاب مهراس و ماجراجویی در قصر

تیر 1403 . علی مهدوی

درباره مسابقه کتابخوانی مهراس و ماجراجویی در قصر

مسابقه کتاب مهراس و ماجراجویی در قصر با استفاده از این کتاب و با 300 میلیون ریال جایزه از 20 خرداد 1403 در حال برگزاری است.

معرفی کتاب مهراس و ماجراجویی در قصر

این کتاب روایت گروهی از نوجوانان به سردستگی پسری به نام مهراس است که مسیرماجراجویی آنها در شهر مدینه با جریان کشته شدن خلیفه به دست مردم خشمگین مصر و به خلافت رسیدن حضرت علی علیه‌السلام و بیعت مردم با ایشان پس از ۲۵ سال خانه نشینی آن حضرت پیوند می‌خورد…

کمیک استریپComic Strip) ) داستان مصوری است که از مجموعه‌ای نقاشی دنباله‌دار تشکیل شده و می خواهد ماجرایی  را بیان کند. کتاب مهراس و ماجراجویی در قصر به عنوان جلد اول از مجموعه کتاب هایی است که قرار است با محتوا و درون مایه های مشابه به وقایع و اتفاقات مهم بپردازد.

10 تخفیف

مهراس و ماجراجویی در قصر

کتاب مهراس و ماجراجویی در قصر با نویسندگی بنفشه رسولیان و تصویرگری مهدی بیگدلی، داستانی است در قالب کمیک استریپ که توسط انتشارات مهرستان منتشر شده است...
بنفشه رسولیان
نویسنده
مهدی بیگدلی
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

خلاصه کتاب مهراس و ماجراجویی در قصر

کتاب مهراس و ماجراجویی در قصر، روایتگر داستان گروهی از نوجوانان مدینه است که رئیس دسته ی آن ها، پسری به نام «مهراس» است. در خلال داستان و ماجراجویی این گروه، اتفاق بسیار مهمی چون کشته شدن خلیفه ی مصر به دست مردم خشمگین و همچنین بیعت کردن مردم با حضرت علی علیه السلام و به خلافت رسیدن ایشان پس از 25 سال خانه نشینی آن حضرت رخ می دهد.

برشی از متن کتاب

چنــد ســالی از وفــات پیامبــر کــه درود خــدا بــر او بــاد، می گــذرد. خلیفه ی مسـلمانان عـده ای را بـه عنـوان حاکـم بـه شـهرهای مختلـف فرســتاده اســت. مــردم مصــر از حاکــم خــود ناراضــی هســتند. آن هــا شــکایت خــود را بــه نــزد خلیفــه آورده انــد؛ امــا او بــا ارســال نامــه ای عجیــب و محرمانــه بــه حاکــم مصــر باعــث می شــود مــردم خشــمگین تر از قبــل بشــوند. خلیفــه به طــور مخفیانــه از حاکــم خواســته اســت مــردم معتــرض را تنبیــه ســختی کنــد و حــالا…

-من مهراس هستم؛ نوەه ی عبدالله ارقط. البته شجاعتم زیاد نیست و به پای شجاعت شما نمی رسه. شما با دست خالی برای نجات جون ما خودت رو به خطر انداختی.
– به به! نوە ی عبدالله ارقط باید هم این همه مهربان و شجاع باشه؛ اما این رو بدون که من این درس بزرگ رو از مولایم علی بن ابی طالب یاد گرفتم. نجات مظلوم از دست ظالم در هر حالتی بر مؤمن به خدا واجبه.

جوایز مسابقه

300 میلیون ریال جایزه شامل یک جایزه 100 میلیون ریالی، 5 جایزه 200 میلیون ریالی و 10 جایزه 10 میلیون ریالی، به قید قرعه به کسانی که جواب سوالات مسابقه کتاب مهراس و ماجراجویی در قصر را به درستی ارسال کرده‌اند اهدا خواهد شد.

علی مهدوی
علی مهدوی
من علی مهدوی هستم. فارغ التحصیل کارشناسی فن‌آوری اطلاعات و از سال 1392 در فراکتاب در حال فعالیت هستم ... بیوگرافی کامل
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *