دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

مجموعه کتاب سرگذشت استعمار pdf

دی 1401 . علی مهدوی

مجموعه کتاب سرگذشت استعمار

مجموعه کتاب سرگذشت استعمار شامل 15 جلد کتاب با داستان‌های تاریخی متنوع از استعمار دولت‌‎های غربی توسط مهدی میرکیایی نوشته شده است. این مجموعه کتاب در انتشارات سوره مهر وابسته به حوزه هنری منتشر شده است. هر یک از این کتاب‌ها داستانی مستقل از سایر داستان ها دارد.

اگر داستان غربی ها را در مورد کشف قاره آمریکا شنیده‌اید، توصیه می‌کنیم مجموعه کتاب سرگذشت استعمار را هم مطالعه کنید. این داستان‌ها را متفاوت خواهید یافت و شاید سرنخ‌هایی برای دلیل اختلاف طبقاتی بین غرب با سایر نقاط جهان را هم یافتید.

معرفی کتاب سرگذشت استعمار

مجموعه کتاب سرگذشت استعمار شامل 15 جلد به شرح ذیل می‌باشد.

سرگذشت استعمار 1؛ سفر به آن سوی دریاها: در این کتاب ماجراهای سفرهای دریایی پرتغالی‌ها و غارت‌هاشون شرح داده شده است.
سرگذشت استعمار 2؛ گرگ ها با چشم باز می خوابند: در این جلد از کتاب سرگذشت استعمار ماجرای استعمار انگلیس بر هند و چپاول ثروت هند توسط ملکه انگلیس شرح داده شده است.
سرگذشت استعمار 3؛ شکار انسان: برده‌داری غربی‌ها و شکار انسان‌ها از قاره آفریقا در این جلد از کتاب به رشته تحریر درآمده است.
سرگذشت استعمار 4؛ صلیب خونین: اروپایی‌ها هر جا می‌رفتند همراهشون کشیش‌ها رو هم می‌برند به این بهانه که میخان مسیحیت رو گسترش بدن اما …
سرگذشت استعمار 5؛ راهپیمایی اشک ها: ماجرای قتل و قارت بومیان سرخ پوست قاره آمریکا در این کتاب مستند شده است.
سرگذشت استعمار 6؛ فاخته ها لانه ندارند: در شهر ونیز که دریانوردان معروفی داشت، هر ساله حاکم با دریا ازدواج می‌کرد تا صاحب دریا بشه …!
سرگذشت استعمار 7؛ سفر الماس: حکایت این کتاب، حکایت الماس است و سفرهای دریایی رزم ناو انگلیسی برای ملکه انگلستان.
سرگذشت استعمار 8؛ به دنبال کادی: کادی پارچه‌ای است که با گاندی آن را نماد استقلال طلبی در هندوستان کرد و نهایتا هند را از استعمار انگلستان درآورد.
سرگذشت استعمار 9؛ افطار در کلیسا: مهدی میرکیایی در این جلد از کتاب سرگذشت استعمار ماجرای خالی شدن خزانه پر از الماس و فیروزه و سنگ‌های قیمتی ایران را نوشته است.
سرگذشت استعمار 10؛ گنج های کلات: این کتاب در مورد تاریخ ایران و اشتراکش با استعمار است. ماجرای محمود افغان و شاه سلطان حسین.
سرگذشت استعمار 11؛ جوانه های آتش: این جلد از کتاب هم در مورد تاریخ ایران و این بار دوره قاجار و اشتراکش با استعمارگران.
سرگذشت استعمار 12؛ بازی بزرگ: این جلد از کتاب هم دوباره درباره تاریخ ایران و استعمار انگلستان است و جدایی بخش‌هایی از ایران.
سرگذشت استعمار 13 ماجرا هنوز تمام نشده: در کنار ایران معاصر، امپراتوری بزرگ دیگری هم بود به نام عثمانی. استعمار علاوه بر ایران تمایل نداشت عثمانی هم بزرگ باقی بماند.
سرگذشت استعمار 14 فارغ التحصیل زندان: یک روزنامه‌نگار که در حال ارسال اخبار هیجان انگیز از آفریقا است، به دستور پادشاه بلژیک شروع به خرید زمین‌های آفریقایی‌ها می‌کند. او این زمین‌ها را به بهای اندک می‌خرد آن هم سه برابر مساحت بلژیک.
سرگذشت استعمار 15؛ ملکه تهی دست: داستان، داستان مواجهه ناوگان دریایی قدرتمند انگلستان با چینی‌هاست.

سرگذشت استعمار کتاب توصیه شده رهبر انقلاب به نخبگان

من اخیراً یک کتابی دیدم که یکی از همین نویسندگان خودمان‌ (مهدی میرکیایی) نوشته، به نام سرگذشت استعمار ؛ پانزده شانزده جلد کتاب ۱۵۰ صفحه‌ای، ۱۲۰ صفحه‌ای است؛ تشریح میکند که استعمار چگونه در قارّه‌ی آمریکا و در قارّه‌ی آسیا توانست ثروتهای اینها را از بین ببرد و خودش را ثروتمند کند. کشور انگلیس ثروتمند نبود، فرانسه ثروتمند نبود، کشورهای اروپایی ثروتمند نبودند؛ اینها ثروت کشورهای دیگر را گرفتند.

رهبر انقلاب در دیدار با نخبگان و استعدادهای برتر تحصیلی (۱۴۰۱/۰۷/۲۷)

سرگذشت استعمار pdf

دانلود سرگذشت استعمار پی دی اف در فراکتاب امکان پذیر نیست و ناشر اجازه دانلود رایگان pdf کتاب سرگذشت استعمار را نداده است. نسخه های صوتی این کتاب در فراکتاب موجود می باشد و شما با پرداخت هزینه ای اندک، قادر خواهید بود داستانهای جذاب این مجموعه را بشنوید.

خرید مجموعه سرگذشت استعمار

سرگذشت استعمار مهدی میرکیایی در فراکتاب به صورت چاپی عرضه شده است و شما می‌توانید آن را با تخفیف ویژه دریافت کنید.

کتاب سرگذشت استعمار

کتاب سرگذشت استعمار

تاب سرگذشت استعمار یک مجموعه 15 جلدی می باشد که هر جلد از آن در یک داستان روان و مستند به بخشی از سابقه استعماری 400 ساله کشورهای غربی پرداخته شده است.

مجموعه کتاب سرگذشت استعمار

علی مهدوی
علی مهدوی
من علی مهدوی هستم. فارغ التحصیل کارشناسی فن‌آوری اطلاعات و از سال 1392 در فراکتاب در حال فعالیت هستم ... بیوگرافی کامل
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *