دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

خلاصه کتاب شنود + دانلود و خرید کتاب

فروردین 1402 . فراکتاب

کتاب شنود، به موضوع تجربه‌های نزدیک به مرگ پرداخته و کار از گروه فرهنگی ابراهیم هادی است و منتشر شده از انتشاراتی به همین نام می باشد. خلاصه کتاب شنود روایتی از تجربه‌های بعد از مرگ یک نیروی امنیتی است که روایت‌های او هم از جنس امنیتی و جاسوسی است.

خلاصه کتاب شنود

تجربه‌گر کتاب شنود در زندگی شخصی خود درگیر مسائل مالی و عاطفی فراوانی است. او یک نیروی امنیتی است و تا پایان ماجرا ردی از شخصیت واقعی او در دنیای واقعی پیدا نمی‌کنید. همسر او بیمار و مبتلا به سرطان است ولی او در اوایل قدرت گرفتن داعش و زمانی که داعش در حال جذب نیرو در ایران است مجبور می‌شود همسرش و دو فرزندش را تنها بگذارد و به ماموریتی چندین روزه برود در هنگام بازگشت از ماموریت به خاطر خستگی جسمی و روحی و البته مننژیت در بیمارستان بستری می‌شود و در همین شرایط آنقدر خالش بد می‌شود که در نهایت اولین تجربه نزدیک به مرگش را تجربه می‌کند.

ماجراهایی که این در این کتاب روایت می‌شوند متفاوت از همه ماجراهای ماورایی است که شنیده‌اید. جنس این ماجراها مرتبط با راوی آن است که فردی امنیتی است. ایشان لشکری از ملائک کاملا مسلح را می‌بیند که در اختیارش قرار می‌گیرند تا به حمایت مظلومان عالم بروند. شرط آن این است که مستضعفین از خدا خالصانه کمک بخواهند. راوی داستان می‌گوید به هر جا رفتیم درخواست خالصانه‌ای ندیدم، غزه، عراق و … . در جایی از ماجرا راوی دو پرستاری که در حالت بیهوشی او آمده‌اند را می‌بینند که در حال گناه و گفتگوی خارج از عرف‌اند در حالی که همزمان با چند نفر دیگر ارتباط دارند. تجربه‌گر مرگ اراده می‌کند و می‌تواند تا پایان عمر این دو پرستار و مشکلاتی که خواهند داشت را ببیند.

برخی از عناوین کتاب

کتاب شنود با ۳۴ داستان با عنوان هایی چون؛ نفوذ مخفی داعش، چشمان فرزند، مرگ و شیاطین، قهقهه های شیطانی، منبع نور، مکافات عمل، ولی امر، روزهای بی تو بودن و … فصل بندی شده است.

12 تخفیف

شنود

کتاب شنود pdf یکی از کتاب های انتشارات شهید ابراهیم هادی است که به موضوع تجربه های بعد از مرگ پرداخته است. تجربه گر کتاب یک نیروی امنیتی است. این ناشر...
گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی
ناشر
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

معرفی کتاب شنود

کتاب شنود pdf روایتگر اتفاقی عجیب و نادر به نام NDE یا تجربه نزدیک به مرگ می باشد که برای فردی که ظاهرا پست امنیتی دارد اتفاق افتاده است. فرد مذکور با شرط پنهان ماندن نامش این حقایق را بیان کرده و در این وادی چیزهایی دیده که در غیر از دنیای ماورا قابل مشاهده نیست! چیزهایی که هرکس آنها را مشاهده کند دنیایش را دگرگون خواهد کرد و آدمی متفاوت میشود.
هضم مشاهدات این کتاب حتی برای معادباوران سخت است، دنیای ماورای مرگ!
خود مرگ عرصه‌ای اسرار آمیز است! حال با پرداختن به دنیای بعد از مرگ عرصه را آن را اسرارآمیزتر هم می‌کند.
مرگ،« همانی که حضرت امیر(ع) درباره آن می‌گوید علاقه من به مرگ، از علاقه کودک به پستان مادر، بیشتر است» چیست و چه رازهایی در خود دارد؟
دنیای پس از آن چگونه است؟ بازتاب اعمال ما چه خوب و چه بدش، چه؟
با خواندن این کتاب، کم و بیش اطلاعات خوبی از برزخ (دنیای مابین این عالم و آخرت) و حقیقت هایی در مورد زندکی پس از مرگ بدرست می‌آوریم.
هدف نویسنده از نگارش این کتاب در مقدمه ی آن چنین آمده است:
هدف ما در خلاصه کتاب شنود، از بيان خاطرات اين سرباز گمنام اسلام و انقلاب، اين بوده و هست که راه را گم نکنيم و فقط در تمام امور، رضاي خداوند متعال را در نظر بگيريم.

کتاب شنود

برشی از متن کتاب

سینه‌ام سنگین بود. توجه من از آن نقطه نورانی به پایین پایم در همان اتاق کوچک جلب شد. یكباره دیدم پیرمردی بسیار نورانی و مهربان كه نمی‌توانم زیبایی چهره و محبتش را وصف كنم، با فاصله کمی روی سینه‌ام نشسته! با مهربانی به من لبخند زد و گفت: می‌خواهی با من بیایی؟ آمده‌ام جان تو را بگیرم، آماده هستی؟
به خودم قوت قلب دادم و گفتم: بد نیست همراهش بروم. من که در زندگی خیلی کارهای مهم و خوب کرده‌ام و آدم خیلی خوبی بودم. برای همین دستانم را به سمت حضرت عزرائیل بلند کردم تا مرا همراهش ببرد. خیلی خیالم از خودم راحت بود. به خودم اعتماد داشتم و مطمئن بودم به بهشت خواهم رفت!
درست در همان زمان و شاید در كمتر از یك لحظه، تمام زندگی‌ام، از لحظه تولد تا زمان ورود به این اتاق بیمارستان در مقابلم ظاهر شد. آن هم با تمام جزئیات! آنجا تكلمی صورت نمی‌گرفت. حرفی رد و بدل نمی‌شد، اما تمام سؤالات من به طور كامل جواب داده می‌شد. من نتیجه تمام كارهایم را در همان لحظه دیدم و مرور کردم!
در مشاهده اعمال، كسی مرا قضاوت نكرد. كسی مرا توبیخ ننمود، خودم بودم و وجدان خودم. حتی دیدم كه بارها و بارها تا پای مرگ رفته بودم و این خداوند بود كه مرا در آن لحظات نجات می‌داد. بارها در مأموریت‌های مهم مرزی، مشكلات و سختی‌ها را به چشم دیده بودم و حالا با یقین متوجه می‌شدم كه در تمام آن لحظات، عنایت خاص خداوند مانع مرگم شده بود!
حتی اشاره كردم كه من در فلان مأموریت خیلی سختی كشیدم تا آبروی اسلام و ایران حفظ شود. اما به من نشان دادند كه خیلی اصرار داشتی به نام خودت این مأموریت گزارش شود و به خاطر آن مأموریت، حسابی تشویق شدی و ُمزدت را گرفتی!

نویسنده کتاب شنود

در مقدمه کتاب راوی از سخنان راوی چنین برمی آید که نویسنده کسی است که برای مصاحبه با افرادی که دارای تجربه نزدیک به مرگ را دارند، حضور پیدا کرده است. ولی اینطور که از شواهد امر پیداست و اسم فردی خاصی بر روی جلد آن حک نشده، گروهی از نویسندگان انتشارات ابراهیم هادی این وظیفه را متحمل شده اند.

در این مقاله خلاصه کتاب شنود را ارائه کردیم، اگر شما این کتاب را مطالعه کرده‌اید، به نظرتان چه نکته مهم دیگری را باید ذکر می‌کردیم.

فراکتاب
فراکتاب
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *