دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

خلاصه کتاب من ادواردو نیستم

آذر 1402 . سمانه خوش انگشت

کتاب من ادواردو نیستم از انتشارات گروه شهید ابراهیم هادی  72 داستان از یکی از ثروتمندترین شهدای شیعه را تعریف می‌کند. شهید ادواردو آنیلی، میلیاردر ایتالیایی با ثروتی چشم گیر.

خلاصه کتاب من ادواردو نیستم

در کتاب من ادواردو نیستم! 72 داستانک از زندگی ثروتمندترین شهید شیعه مهدی (ادواردو) آنیلی را بخوانید. شهید ادواردو آنیلی، شهیدی که ثروت آنچنانی و موقعیت آنچنانی خود را رها کرده و عاشق دین مبین اسلام و مذهب شیعه می گردد و در نهایت در این راه به مقام شهادت می رسد.

شهید ادواردو آنیلی فرزند جیانی آنیلی، سناتور و میلیاردر ایتالیایی، صاحب کارخانه ماشین سازی فیات، فراری، اوبکو، لامبورگینی، لانچیا، آلفارمو، چندین کارخانه صنعتی، بانک های خصوصی، شرکت های طراحی مد و لباس، روزنامه های لاستامپا، کوریره، دلاسرا و باشگاه فوتبال یوونتوس، در ۶ ژوئن ۱۹۵۴ در نیویورک به دنیا آمد.

او تحصیلات مقدماتی را در ایتالیا و سپس در کالج آتلانتیک انگلستان گذراند. پس از آن در رشته ادیان و فلسفه شرق از دانشگاه پرینستون آمریکا با درجه دکترا فارغ التحصیل شد.

اجداد ادواردو با راه‌اندازی کارخانه فیات در ایتالیا این صنعت عظیم را در آن جا بنا گذاشتند که امروزه بستگانش سهامدار عمده شرکت فیات و سایر دارائی‌های ذکر شده هستند. پدر ادواردو کاتولیک و مادرش یک پرنسس یهودی است.

12 تخفیف

من ادواردو نیستم

کتاب من ادواردو نیستم از انتشارات گروه شهید ابراهیم هادی  72 داستان از یکی از ثروتمندترین شهدای شیعه را تعریف می کند. شهید ادواردو آنیلی، میلیارد...
گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی
ناشر
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

متن کتاب من ادواردو نیستم

داشت از کنار قفسه‌های کتابخانه رد می‌شد و به کتاب ها نگاه می‌کرد. جامعه شناسی، روان‌شناسی، فلسفه، تاریخ، رمان، شعر. جلوتر رفت. چشمش خورد به کتابی که در میان بقیهٔ کتاب‌ها فرو رفته بود و مقداری خاک رویش نشسته بود. بی اختیار دست برد سمتش و از قفسه درش آورد. نگاهش کرد. ترجمهٔ انگلیسی کتاب مسلمانان بود. رویش نوشته بود: «The Holy Quran».

کتاب را باز کرد. چند سطری از آن را خواند. به نظرش جالب آمد. کتاب را ورق زد. چند سطر دیگر را خواند. به نظرش جالب‌تر آمد. گوشه‌ای از کتابخانه روی صندلی نشست و مشغول خواندن شد.

یک ساعت گذشت. دو ساعت گذشت. سه ساعت گذشت و … کتاب برایش زیبا بود. نمی‌توانست برای یک لحظه هم کنار بگذاردش. هر چه بیشتر می خواند، بیشتر لذت می‌برد. حس می‌کرد گمشده‌اش به او نزدیک شده. کتاب را از کتابخانهٔ دانشگاه امانت گرفت و برد خوابگاه.

کتاب من ادواردو نیستم pdf رایگان

دانلود رایگان کتاب من ادواردو نیستم در فراکتاب وجود ندارد. من ادواردو نیستم pdf در فراکتاب در نسخه الکترونیک عرضه شده است و می‌توانید آن را فقط در نرم افزار فراکتاب مطالعه نمایید. جهت آشنایی با کتاب الکترونیک، امکان مطالعه رایگان کتاب به مدت چند دقیقه در نرم افزار فراکتاب فراهم شده است. دانلود رایگان کتاب ادواردو pdf باعث تضییع حق نویسندگان و ناشر خواهد شد.

دانلود کتاب من ادواردو نیستم

نسخه الکترونیک این کتاب با استفاده از فایل کتاب ادواردو آنیلی pdf تولید و عرضه شده است و در نرم افزار فراکتاب می‌توانید آن را دانلود کنید یا آنلاین به مطالعه بپردازید.

سمانه خوش انگشت
سمانه خوش انگشت
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *