دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

خلاصه داستان جشن خرگوش ها

خرداد 1403 . سمانه خوش انگشت

‌کتاب جشن خرگوش ها رمانی برای نوجوانان است در وادی دنیای افسانه ساز خرگوش ها و دوستان آن ها. این کتاب به نویسندگی محمد میرکیانی می باشد که توسط انتشارات، به نشر روانه بازار کتاب شده است. در این مقاله خلاصه داستان جشن خرگوش ها را بخوانید. با نصب نرم افزار فراکتاب نیز می‌توانید برای مدت محدود کتاب‌های الکترونیک و صوتی را به صورت رایگان بخوانید و بشنوید.

کتاب جشن خرگوش ها

داستان کتاب دشت خرگوش ها از جایی شروع می شود که جشن شادی آفرین خرگوش ها ناگهان تبدیل به یک راز بزرگ می شود اما چرا؟ پاسخ مرموزی که در این کتاب مخاطب را به دنبال خود می کشاند، نوجوان را با شخصیت های شیرینی در دنیای حیوانات آشنا می سازد.

در این رمان خرگوش ها، روباه ها، کلاغ ها و کبک ها هریک درگیر ماجرایی می شوند پر از معما که از جشن خرگوش ها آغاز می شود. جشنی که گویا ماجراهای آن پایان ندارد. ماجراهایی پر از تصویرهای عجیب و غریب که تنها در داستان‌ها روی می دهد، خواندنی و دیدنی!

خلاصه داستان جشن خرگوش ها

کتاب «جشن خرگوش‌ها» داستانی معمایی و خنده‌دار در مورد گروهی از روباه‌ها است که هوس خوردن خرگوش کرده‌اند. خرگوش‌هایی که همیشه از دشمن قدیمی‌شان می‌ترسند و مخفیانه در لانه‌های خود زندگی می‌کنند. ماجرای کتاب از جایی شروع می‌شود که در جشن کلم چند بچه خرگوش گم می‌شوند و برای همه سوال می‌شود که آن‌ها کجا هستند؟

15 تخفیف

جشن خرگوش ها

کتاب جشن خرگوش ها رمانی برای نوجوانان است در وادی دنیای افسانه ساز خرگوش ها و دوستان آن ها. داستان کتاب دشت خرگوش ها از جایی شروع می شود که جشن شادی آ...
محمد میرکیانی
نویسنده
سعید رزاقی
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

موضوع کتاب جشن خرگوش ها

نویسنده‌ی باسابقه ادبیات کودک و نوجوان، محمد میرکیانی، در مجموعه‌ی ماجرای دشت مرموز، جنگلی خیالی خلق کرده که هر روز در آن ماجرایی تازه رخ می دهد. ماجراهایی که در عین وفاداری به کهن الگوهای باستانی ادبیات ایران تلاش دارد به کودکان امروز ما درس‌های تازه‌ای بیاموزد و آن‌ها را با واقعیت‌های بزرگ جهان روبه‌رو سازد.
در این داستان نیز همان ماجرای معروف مبارزه خیر و شر و در نهایت غلبه خیر بر شر به کودکان در بستر داستانی زیبا و جذاب و پرهیجان، آموزش داده می‌شود.

بخشی از متن کتاب

خرگوش ها جشنی به اسم جشن هویج دارند که در این جشن دو تا بچه خرگوش گم می شوند. پدر و مادر نگران دنبال فرزندانشان هستند که در ادامه مشخص می شود همه چیز زیر سر روباه ها است.

در واقع یک نفر از خرگوش ها به اسم بارباری کاری کرده است که دو بچه خرگوش به طرف سرزمین روباه ها رفته و طمعه آن ها شوند. خرگوش ها با کمک خرگوش دانا و کمک کلاغ خاکستری متوجه می شوند همه چیز زیر سر دیو است و با شکستن شیشه عمر دیوها روباه ها فراری شده و آنها دوباره زندگی همیشگی خود را از سر می گیرند.

دانلود کتاب جشن خرگوش ها

این کتاب را در دو قالب الکترونیک و یا صوتی می‌توانید در نرم افزار فراکتاب دانلود کنید.

کتاب جشن خرگوش ها pdf

برای خرید کتاب  جشن خرگوش ها، به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید و پس از دریافت کتاب از مطالعه آن لذت ببرید. این کتاب به صورت چاپی، صوتی و الکترونیکی موجود می باشد.

برای ثبت رای روی ستاره ها کلیک کنید!
[تعداد: 1 میانگین: 5]
سمانه خوش انگشت
سمانه خوش انگشت
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *