دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

بهترین کتاب های انگیزشی

تیر 1403 . سمانه خوش انگشت

انگیزه داشتن در دنیای پر از اضطراب امروز که سایه افسردگی همیشه در کمین است کار چندان ساده‌ای نیست، شاید یکی از دلایل محبوبیت کتاب‌های انگیزشی در این سال‌ها همین باشد. همه ما نیاز داریم بار دیگر آرامش خود را بازیابیم و بتوانیم با انگیزه بیش‌تر به کار و زندگی بپردازیم. در این مقاله سعی در معرفی بهترین کتاب های انگیزشی داریم.

کتاب‌های انگیزشی به ما کمک می‌کنند تا با عادات و کارهای غیر ارادی خود آشنا شویم، باور‌ها و نگرش‌های موجود در ذهنمان را بشناسیم، مداومت، سرسختی و پیگیری را بیاموزیم و به رشد معنوی و اخلاقی خودمان کمک کنیم.در ادامه با معرفی چند کتاب انگیزشی آشنا می‌شویم که روی بهتر شدن حالمان تاثیر زیادی دارند.

بهترین کتاب انگیزشی

باشگاه پنج صبحی ها اثر رابین شارما

کتاب باشگاه پنج صبحی ها شاهکاری دیگر از نویسندۀ پرآوازه رابین شارما، به شما کمک می کند تا در مدیریت فردی تان تغییری بنیادین ایجاد کنید. این کتاب در قالب یک داستان از اهمیت سحرخیزی برای کسانی می گوید که در پی یافتن راه های موفقیت هستند.

کتاب بصورت الکترونیکی، در فراکتاب قابل دانلود می باشد. این کتاب یکی از بهترین کتاب های انگیزشی است که در فراکتاب در قالب چاپی و الکترونیک در دسترس شماست.

باشگاه پنج صبحی ها

معرفی کتاب  باشگاه پنج صبحی ها اثر رابین شارما کتاب باشگاه پنج صبحی ها شاهکاری دیگر از نویسندۀ پرآوازه رابین شارما، به شما کمک می کند تا در مدیر...
رابین شارما
نویسنده
مهدی قراچه‌داغی
مترجم
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب کار عمیق از کال نیوپورت

نویسنده کتاب کار عمیق، کال نیوپورت است که معتقد است کار عمیق یعنی اینکه قادر باشید با تمرکز بالا و بدون هیچگونه حواس پرتی به انجام کارهای خود بپردازید. مهارت تمرکز بالا کمک می کند تا مطالب سخت و پیچیده را با سرعتی به مراتب بیشتر از قبل یاد بگیرید و در مدت زمان کوتاهی بتوانید به نتایج بهتری دست یابید.

برای خرید کتاب کار عمیق بصورت الکترونیکی و چاپی، به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

15 تخفیف

کار عمیق

کتاب کار عمیق (Deep Work) به مخاطب نشان می دهد که چگونه با پیشرفت تکنولوژی، توان تمرکز خود را در انجام کارها از دست داده، و به او می گوید از طریق...
کال نیوپورت
نویسنده
محمدجواد شیری بازنچه
مترجم
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

بهترین کتاب های موفقیت و ثروت

بیندیشید و ثروتمند شوید

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید نوشته ناپلئون هیل، شما را به جایی که واقعا باید باشید می رساند، فقط آن را اجرا کنید. بیش از 100 میلیون نسخه از این کتاب تاکنون فروش رفته و رکورد پرفروش ترین ها را دارد.

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان دانلود کتاب pdf بیندیشید و ثروتمند شوید و همچنین دانلود کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب هرکدام از این 2 حالت تهیه کنید. این کتاب یکی از بهترین کتاب های انگیزشی است.

بیندیشید و ثروتمند شوید

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید نوشته ناپلئون هیل، شما را به جایی که واقعا باید باشید می رساند، فقط آن را اجرا کنید. بیش از 100 میلیون نسخه از این کتاب ت...
سبکتو
فراهم آورنده
ناپلئون هیل
نویسنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب های انگیزشی برای نوجوانان دختر

رمان غرور و تعصب

کتاب “غرور و تعصب” به عنوان بهترین اثر جین آستین محسوب می شود. این رمان یکی از بی نظیرترین رمان های ادبیات انگلیس است که نویسنده، فرهنگ مردم عامّ زمان خود را در قالب داستان به رشته تحریر در آورده است. شکل گیری روابط عاطفی، تغییر دیدگاه شخصیت ها و رویدادهای غیرمنتظره ای که روی می دهند در تار و پود داستان تنیده شده و جذّابیتی ویژه به آن بخشیده است.

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان دانلود کتاب pdf غرور و تعصب و همچنین دانلود کتاب صوتی غرور و تعصب فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب هرکدام از این 2 حالت تهیه کنید.

غرور و تعصب

جین آستین در رمان غرور و تعصب به زندگی یک خانواده پنج نفره در قرن 19 انگلستان می پردازد و از آداب و رسوم آن روزگار و شرایط فرهنگی و اجتماعی می گوید. م...
جین آستین
نویسنده
الهام رحمانی
مترجم
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب انگیزشی رایگان pdf

باغ مخفی

کتاب باغ مخفی، می‌کوشد با اقتباسی از کتاب انسان ۲۵۰ساله حاوی بیانات مقام معظم رهبری درباره ائمه معصومین (ع) روایتی داستانی از مشی سیاسی ائمه اطهار (ع) به مخاطب جوان عرضه نماید.

بیماری وبا سراسر هند را گرفته است. فرنسس هاجسون برنت داستان دخترکی را روایت می‌کند که پدر و مادرش را بر اثر بیماری وبا در هند از دست داده است و به کشور زادگاهش انگلستان باز می‌گردد. او تحت تاثیر فوت والدینش بسیار خشن و بد رفتار شده است و قرار است با عمویش که او را هرگز ندیده زندگی کند. دخترک دری مخفی را به سمت باغی اسرارآمیز در خانه‌ای بزرگ و بی‌روح می‌یابد و داستان باغ مخفی آغاز می‌شود.

این کتاب بصورت رایگان در فراکتاب قابل دانلود می باشد.

باغ مخفی

معرفی کتاب باغ مخفیکتاب باغ مخفی، می‌کوشد با اقتباسی از کتاب انسان ۲۵۰ساله حاوی بیانات مقام معظم رهبری درباره ائمه معصومین (ع) روایتی داستانی از مشی س...
مجید پورولی کلشتری
نویسنده
زائر رضوی (وابسته به معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی)
ناشر
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب های انگیزشی برای زنان 

اتاقی از آن خود

کتاب اتاقی از آن خود از مشهورترین کتاب های ویرجینیا وولف است که دارای نثر ادبی خاصی است و علاوه بر اهمیت شیوه ی نگارشی آن، این کتاب ویژگی های نثر مدرنیستی را در مقاله نویسی وارد کرده و سبک جدیدی ایجاد کرده است.

اتاقی از آن خود (A Room Of One’s Own) را سرآغاز یک جریان فکری بسیار انقلابی به نام نقد فمینیستی عنوان می کنند. چارچوب اصلی نقد فمینیستی تا حد زیادی مدیون وولف و اتاقی از آن خود است و از طرف دیگر، با شکل گیری نقد فمینیستی تفکر و استدلال مؤلف نیز در بوته ی نقد قرار می گیرد.

اتاقی از آن خود

کتاب اتاقی از آن خود از مشهورترین کتاب های ویرجینیا وولف است که دارای نثر ادبی خاصی است و علاوه بر اهمیت شیوه ی نگارشی آن، این کتاب ویژگی های نثر مدرن...
ویرجینیا وولف
نویسنده
معصومه مهرشادی
مترجم
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب وقتی زنان بخواهند

نویسنده‌ی کتاب وقتی زنان بخواهند گریس بانی است. او علاوه‌بر تالیف کتاب‌های الهام‌بخش برای زنان، یک بلاگر و طراح دکوراسیون شناخته شده هم هست و وبلاگ او بیش از ۸۰۰ هزار دنبال‌کننده دارد. او در این کتاب با بیشتر از ۱۰۰ زن متخصص، شناخته‌شده و الهام‌بخش در وادی‌های متنوع مصاحبه کرده و مسیری که هر یک از این زنان طی کرده‌اند، رموز و دلایل موفقیت و شکست‌هایشان را پرسیده است. از سفالگر و سیاست‌مدار گرفته تا نویسنده، سردبیر مجله، طراح دکوراسیون داخلی و… را می‌توان در میان این زنان بزرگ و جریان‌ساز پیدا کرد.

برای خرید کتاب وقتب زنان بخواهند بصورت چاپی به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

15 تخفیف
کتاب کوله‌ پشتی
ناشر
الهه علوی
مترجم
خرید کتاب
خرید کتاب

رمان انگیزشی دخترانه

کتاب دخترانه های در گوشی

کتاب دخترانه های درگوشی نوشتهٔ گروه نویسندگان شمسه است. نشر مهرستان این کتاب را منتشر کرده است. این کتاب با هدف مهارت‌افزایی دختران دانشجو نوشته شده است.

برای خرید کتاب دخترانه های درگوشی بصورت الکترونیکی و چاپی، به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

15 تخفیف

دخترانه های در گوشی

معرفی کتاب دخترانه های در گوشی  کتاب دخترانه های درگوشی نوشتهٔ گروه نویسندگان شمسه است. نشر مهرستان این کتاب را منتشر کرده است. این کتاب با هدف م...
گروه نویسندگان شمسه
نویسنده
سیداحمد حسینی‌ بهارانچی
ویراستار
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب انگیزشی صوتی

چگونه کمال گرا نباشیم

کتاب چگونه کمال گرا نباشیم از سری کتاب های استفان گایز روشی جدید را برای دستیابی به زندگی بدون ترس در اختیارتان قرار می‌دهد. این کتاب که در زمره‌ی پرفروش‌ترین آثار روانشناسی قرار دارد شما را از باورهای محدودکننده آزاد می‌کند و یاری می‌رساند تا کمال گرایی را کنار بگذارید.

فایل صوتی این کتاب در حال حاضر در فراکتاب ارائه شده است و شما با نصب کتابخوان فراکتاب قادر به دانلود آن هستید. همچنین در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان کتاب چگونه کمال گرا نباشیم pdf فراهم شده است و شما می توانید این اثر را تهیه کنید.

30 تخفیف

چگونه کمال گرا نباشیم

کتاب چگونه کمال گرا نباشیم از سری کتاب های استفان گایز روشی جدید را برای دستیابی به زندگی بدون ترس در اختیارتان قرار می دهد. این کتاب که در زمره ی پرف...
استفان گایز
نویسنده
نرگس محمدی
مترجم
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب بهترین خودت باش

بهترین خودت باش، یک اثر در ستایش پذیرش خود و باور به کافی بودن خود است. نویسنده کتاب بهترین خودت باش، ایلین ولتروت، به خواننده یادآوری می کند که هرکدام از ما به همان شکلی که هستیم، پذیرفتنی و عالی ایم.
او می گوید که باید در مقابل بی عدالتی ها بایستیم و نظرمان را بیان کنیم. از متفاوت بودن، پذیرفته نشدن و حتی مسخره شده نترسیم و این مسئله را به یاد داشته باشیم که متفاوت بودن اتفاق خوبی است که به معنی توان ایجاد تفاوت هاست.

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان دانلود کتاب pdf بهترین خودت باش و همچنین دانلود کتاب صوتی بهترین خودت باش فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب هرکدام از این 2 حالت تهیه کنید.

بهترین خودت باش

معرفی کتاب بهترین خودت باش کتاب بهترین خودت باش، یک اثر در ستایش پذیرش خود و باور به کافی بودن خود است. نویسنده کتاب بهترین خودت باش، ایلین ولتروت، ب...
ایلین ولتروث
نویسنده
ایلین ولتروت
نویسنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

بهترین کتاب های انگیزشی خارجی

خلاصه کتاب اثر مرکب

در دانلود خلاصه کتاب اثر مرکب، نوشته دارن هاردی، اصول به دست آوردن موفقیت و مهم تر از آن ادامه داشتن آن را یاد می گیریم. در میکرو کتاب اثر مرکب (the Compound Effect) نوشته دارن هاردی (Darren Hardy) شما با یک برنامه واقعی به همراه راهکارهای واقعی که منجر به تغییر زندگی و واقعیت بخشیدن به آرزو ها می شود آشنا می شوید. این کتاب جهشی برای درآمد، زندگی و موفقیت شماست. همه ما به دنبال موفقیت و تحقق اهداف و آرزوهایمان هستیم.

در نرم افزار فراکتاب امکان دانلود خلاصه کتاب اثر مرکب در دو قالب صوتی و الکترونیک فراهم شده است. اثر مرکب یکی از بهترین کتاب های انگیزشی است.

اثر مرکب

در دانلود خلاصه کتاب اثر مرکب، نوشته دارن هاردی، اصول به دست آوردن موفقیت و مهم تر از آن ادامه داشتن آن را یاد می گیریم. در میکرو کتاب اثر مرکب (the C...
دارن هاردی
نویسنده
سبکتو
فراهم آورنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب قدرت عادت

چارلز داهیگ، نویسنده و گزارشگر معروف، در کتاب قدرت عادت، ما را از کشفیات تکان دهنده‌ای درباره علم عادت ها آگاه می‌کند که برای همیشه نحوه شکل گیری و تغییر آن ها را می‌آموزیم. کتاب قدرت عادت (The Power Of Habit) چکیده ی صدها پژوهش دانشگاهی، مصاحبه با بیش از سیصد دانشمند، مدیر و تحقیقات انجام شده در ده ها شرکت و سازمان است که حدود 62 هفته در لیست پرفروش ترین های نیویورک تایمز قرار گرفته بود.

برای خرید کتاب قدرت عادت بصورت الکترونیکی و چاپی، به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

14 تخفیف

قدرت عادت

معرفی کتاب قدرت عادتچارلز داهیگ، نویسنده و گزارشگر معروف، در کتاب قدرت عادت، ما را از کشفیات تکان دهنده ای درباره علم عادت ها آگاه می کند که برای...
نسل نواندیش
ناشر
چارلز داهیگ
نویسنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

به نظر شما چه کتاب دیگری را می‌توان در بین بهترین کتاب های انگیزشی دانست؟

برای ثبت رای روی ستاره ها کلیک کنید!
[تعداد: 1 میانگین: 5]
سمانه خوش انگشت
سمانه خوش انگشت
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *