دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

بهترین ترجمه کتاب ۵۰۴

مرداد 1403 . سمانه خوش انگشت

کتاب 504 لغت ضروری زبان انگلیسی  (Absolutely Essential Words 504) نوشته ماری برامبرگ، یکی از محبوب ترین منابع آموزشی در بین مدرسان و دانشجویان انگلیسی است. مطالب و لغات این کتاب از مجلات، مطبوعات، فیلم‌های انگلیسی و مکالمات روزمره انتخاب شده است. در این مطلب بهترین ترجمه کتاب ۵۰۴ را معرفی می‌کنیم.

کتاب 504 لغت ضروری زبان انگلیسی

کتاب لغت ۵۰۴ از قدیمی ترین و پرکاربردترین کتاب های لغت بین زبان آموزان زبان انگلیسی می باشد. که به عنوان یکی از مراجع لغت مورد استفاده زبان آموزان قرار گرفته می شود. این کتاب دارای ۵۰۴ لغت ضروری زبان انگلیسی برای استفاده در مکالمات روزمره است و یکی از مراجع برای شرکت در آزمون های بین المللی زبان مانند آیلتس، تافل و دولینگو و آزمون های داخلی مانند MSRT ، TOLIMO و همچنین کنکورهای کارشناسی، ارشد و دکتری می باشد.

کتاب 504 واژه انگلیسی، راه کارهای حفظ لغات آن و به طور کلی مطالب پیرامون این کتاب خواهد بود تا بتوانید با استفاده از این نکات، در سریع‌ترین زمان ممکن، دایره واژگان انگلیسی خود را گسترش دهید.

بهترین ترجمه کتاب ۵۰۴

یکی از بهترین ترجمه های کتاب کتاب ۵۰۴، ترجمه ی عباس شادلو می باشد همچنین مترجمان زیادی این اثر را بازگردانی کرده اند. مانند: رضا دانشوری از انتشارات جنگل.

دانلود لغات 504 با ترجمه فارسی pdf

برای دانلود کتاب 504 لغات با ترجمه فارسی بصورت pdf به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید و پس از دانلود از مطالعه آن لذت ببرید. خرید کتاب لغات 504 در فراکتاب بصورت الکترونیکی می باشد.

504 واژه کاملا ضروری

آموختن زبان های بیگانه نیازی ضروری و اجنتاب ناپذیر در دنیای امروز است. اکنون که سخن از جامعه جهانی، انفجار اطلاعات و توسعه ارتباطات است به نظر می رسد ...
ماری برامبرگ
نویسنده
عباس شادلو
نویسنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

نظر شما درباره بهترین ترجمه کتاب ۵۰۴ چیست؟

سمانه خوش انگشت
سمانه خوش انگشت
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *