دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

بهترین ترجمه کتاب معجزه شکرگزاری

تیر 1403 . سمانه خوش انگشت

کتاب معجزه شکرگزاری به نویسندگی راندا برن، به شما می‌آموزد که قدردانی سریعترین راه برای تغییر زندگی شماست. در این مطلب بهترین ترجمه کتاب معجزه شکرگزاری را ارائه می‌کنیم.

کتاب معجزه شکرگزاری

26 روز سپاسگزاری برای آینده ای شگفت انگیز، تجربیات و راهنمایی های راندا برن درباره ی معجزه سپاسگزاری است که توانسته زندگی او را تغییر دهد. او در این میکروکتاب با عرضه ی 26 درس سعی می کند تا مردم را به این اعتقاد برساند که سپاسگزاری، زندگی شان را تغییر خواهد داد.

بهترین ترجمه کتاب معجزه ی شکرگزاری

بر اساس ادعای آمده در کتاب معجزه ی شکرگزاری اگر هر روز یکی از تمرین‌های شکرگزاری را انجام دهید. پس از ۲۸ روز تاثیری شگفت‌انگیز در زندگیتان مشاهده می‌کنید. ولی شرط اصلی این است که به این کار از ته دل باور داشته باشید و با انگیزه و اشتیاق کامل هرروز تمرین‌های شکرگزاری را انجام دهید. این تمرین‌ها به شما کمک می‌کند دانشتان را نسبت به زندگی بالا ببرید و سازوکار زندگی را بفهمید و بدانید داشتن چیزهایی که در رویای شماست، چقدر راحت است. فقط باید تمرکز کنید و قدر داشته‌هایتان را بدانید و به این فکر کنید همین داشته‌های شما از کجا آمده‌.

کتاب معجزه شکرگزاری بهترین ترجمه

یکی از بهترین ترجمه های کتاب معجزه ی شکرگزاری، ترجمه سیما فرجی است که توسط نشر نسل نواندیش منتشر شده است.

14 تخفیف

معجزه ی سپاس گزاری

کتاب معجزه سپاسگزاری، نوشته راندا برن و ترجمه سیما فرجی، یکی از کتاب های بسیار معروف در حوزه سپاسگزاری است که توسط انتشارات نسل نواندیش به انتشار رسید...
راندا برن
نویسنده
سیما فرجی
مترجم
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب معجزه شکرگزاری ترجمه نفیسه معتکف

کتاب معجزه شکرگزاری با ترجمه نفیسه معتکف ، توسط انتشارات لیوسا، به چاپ رسیده است.

9 تخفیف
راندا برن
نویسنده
نفیسه معتکف
مترجم
خرید کتاب
خرید کتاب

کتاب معجزه شکرگزاری ترجمه مسیحا برزگر

کتاب معجزه شکرگزاری با ترجمه مسیحا برزگر، توسط انتشارات ذهن آویز، به چاپ رسیده است. این کتاب بصورت چاپی در اپلیکیشن فراکتاب موجود می باشد.

9 تخفیف
راندا برن
نویسنده
مسیحا برزگر
مترجم
خرید کتاب
خرید کتاب

نظرات در مورد کتاب معجزه شکرگزاری

کتاب ها عاملی انگیزشی برای به حرکت درآوردن انسان هستند. چه بهتر کتاب هایی که باعث هل دادن ما به سمت خصلت ها و ویژگی های نیک می شوند . کتاب معجزه ی سپاسگزاری از دسته کتاب هایراست که انگیزه ی خوبی برای تمرین سپاسگزاری محسوب می شود. اولین معجزه ی شکر گذاری تغییر دید انسان نسبت به الطاف خداوند و خدمت های است که دیگران در زندگی ما انجام می دهند. کسی که شکرگزار است حتی شنیدن صدای یک پرنده او را خوشحال می کند ولی کسی که شکرگزار نیست همواره در کمبود و رنج است و شادی را در زندگی حس نمی کند.

خرید کتاب معجزه شکرگزاری 28 روزه

برای خرید کتاب معجزه شکرگزاری 28 روزه، بصورت چاپی و الکترونیکی به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید. همچنین این کتاب بصورت میکروکتاب الکترونیکی در اختیار شما مخاطبان عزیز قرار گرفته است.

معجزه

میکروکتاب معجزه: 26 روز سپاسگزاری برای آینده ای شگفت انگیز، تجربیات و راهنمایی های راندا برن درباره ی معجزه سپاسگزاری است که توانسته زندگی او را تغییر...
راندا برن
نویسنده
سبکتو
ناشر
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

خلاصه کتاب معجزه شکرگزاری

راندا برن (Rhonda Byrne) در میکروکتاب معجزه (The Magic) یک قدم پیش تر برداشته و از تاثیر سپاسگزاری در یک برنامه 26 روزه برای رسیدن به آرزوها و هدف ها صحبت می کند.

این جمله ی حیرت انگیز را بگویید: “خدایا، سپاس گزارم” این جمله ی حیرت انگیز را با صدای بلند بگویید. آن را روی پشت بام خانه تان داد بزنید. آن را با خودتان تکرار کنید؛ در ذهن تان بگویید یا در قلب تان حسش کنید. تلاش کنید، از امروز به بعد، به هر جا می روید، حس سپاس گزاری و معجزه ی آن را نیز با خودتان ببرید.

برای اینکه یک زندگی حیرت انگیز و مملو از فراوانی و شادی داشته باشید؛ بدانید که تنها باید سپاس گزاری از خداوند را همیشه بر زبان بیاورید و آن را در ژرفای وجودتان حسش کنید. می توانید همیشه سپاس گزار باشید و همیشه در زندگی تان شگفتی ایجاد کنید.

متن کتاب معجزه شکرگزاری 28 روزه

هر موقعیت منفی که در زندگی ما وجود دارد به دلیل ناسپاسی است که ایجاد می شود. اگر برای هر یک از نعمت های زندگی مان از خداوند سپاسگزاری نکنیم؛ به شکلی ناخواسته آن نعمت را کم اهمیت و عادی می پنداریم. همین کم اهمیت و عادی پنداشتن نعمت ها، علت اصلی جذب کردن رویدادهای منفی به زندگی مان محسوب می شود و اتفاق افتادن معجزه ها را در زندگی مان متوقف می کنیم.

سمانه خوش انگشت
سمانه خوش انگشت
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *