دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

بهترین ترجمه کتاب محدودیت صفر

تیر 1403 . سمانه خوش انگشت

با کتاب محدودیت صفر نوشته‌ی جو ویتالی و ایهالیا کالاهولن، از دریچه‌ای جدید به دنیا بنگرید! این اثر روش شگفت‌انگیز و اسرارآمیز بومیان هاوایی را برای کسب ثروت، سلامتی، آرامش و بسیاری موارد دیگر فاش می‌کند و از جنبه‌های مذهبی راه رسیدن به هدف و موفقیت را به شما نشان می‌دهد. در این مطلب بهترین ترجمه کتاب محدودیت صفر را معرفی می‌کنیم.

کتاب محدودیت صفر

«این کتاب بسیار جذاب و متقاعدکننده می‌تواند بشریت را بیدار کند و قدرت چهار عبارت ساده را برای متحول کردن زندگی شما آشکار می‌کند. همه‌چیز در این کتاب بر اساس عشق است و نویسنده‌ای که عشق را گسترش می‌دهد آن را نوشته است. باید از این کتاب ده نسخه تهیه کنید، یکی برای خودتان و نه نسخه برای هدیه دادن. این کتاب به همین خوبی است» این جملاتی است که دبی فورد، نویسنده‌ی کتاب‌های انگیزشی درباره‌ی کتاب محدودیت صفر گفته است، کتابی که می‌خواهد قدرت درون شما را بیرون بکشد و محدودیت‌هایتان را به صفر برساند.

خلاصه کتاب محدودیت صفر

نويسنده در اين كتاب به افرادي كه بيش از اندازه كار مي‌كنند و از استرس رنج مي‌برند كمك مي‌كند تا با روشي ساده بر موانع فائق آيند و به اهدافشان برسند. وي در اين كتاب روش پر رمز و راز «هاوابيبايي» به نام «هواوپونوپونو» را معرفي مي‌كند؛ روشي كه مي‌تواند به افراد كمك كند سلامتي، ثروت، شادي و … را تجربه كنند. وي در كتاب، داستان شفا يافتن يك بخش پر از مجرمان رواني يك آسايشگاه را بازگو مي‌كند تا نحوه استفاده از روش هواوپونوپونو نيز شرح داده شود.

بهترین ترجمه کتاب محدودیت صفر

یکی از بهترین ترجمه‌های کتاب محدودیت صفر ترجمه مژگان جلالی است که انتشارات کتیبه فارسی آن را منتشر کرده است. بر اساس گفته‌های مژگان جلالی در مقدمه‌ای که برای این کتاب نوشته است او اثر هواوپونوپونو را در زندگی خودش حس کرده و به آن باور دارد. این کتاب بصورت چاپی در اپلیکیشن فراکتاب موجود می باشد.

9 تخفیف
جو ویتالی
نویسنده
کتیبه پارسی
ناشر
خرید کتاب
خرید کتاب

جملات تاکیدی کتاب محدودیت صفر

«تقصیر تو نیست اما مسئولیتش با توست.»
«متأسفم که انقدر در الگوهای فکری اشتباه و حس‌­های ناخوشایندم غرق بودم که همه چیز رو فراموش کردم و مغلوب احساسات منفی ناشی از تجربیاتم شدم! احساساتی که در خدمت روح والای من نیستن و منو به زیر می‌کشن.»

نظرات در مورد کتاب محدودیت صفر

در کتاب محدودیت صفر، نویسنده تلاش کرده است با بیان نتایجی که دکتر هولن از پاکسازی با روش هوآپونوپونو گرفته، خواننده را متقاعد کند که میتواند با انجام روش های موجود در کتاب به نتایج خارق العاده در زمینه‌های مختلف رسید. اما روش انجام آن را برای افراد مبتدی بصورت شفاف و واضح توضیح نداده است.
سمانه خوش انگشت
سمانه خوش انگشت
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *