دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

بهترین ترجمه کتاب شفای زندگی

شهریور 1403 . سمانه خوش انگشت

کتاب شفای زندگی از لوییز ال هی(نویسنده کتاب)، از برترین و موفق‌ترین آثار حوزه‌ی روانشناسی و خودشناسی که تا به الان منتشر شده است. این کتاب از آن دست کتاب هایی است که تقریبا همه‌ی ما، حداقل یک بار نام آن را شنیده‌ایم. در این مطلب بهترین ترجمه کتاب شفای زندگی را معرفی می‌کنیم.

کتاب شفای زندگی

ترتیب به کار گرفته شده لوییز ال هی در کتاب، بسیار کاربردی و ریشه‌ای‌ست. به طوری که در ابتدای کتاب نویسنده تنها به این می‌پردازد که مشکل ما در زندگی چیست و چگونه می‌توانیم آن را حل کنیم.

نمی‌توانیم بگوییم کتاب شفای زندگی تنها یک کتاب خودشناسی است که باید آن را بخوانیم و تمام کنیم و با تمام شدنش تمام آموزه‌هایش هم تمام می‌شود.
در واقع کتاب توانایی این را دارد که تاثیری عمیق بر خواننده خود بگذارد تا بتواند در سال‌های بسیاری از  آموزه‌ها و مثال‌های کتاب در زندگی خود بهره مند شود.

بهترین ترجمه کتاب شفای زندگی

کتاب شفای زندگی را ابتدا گیتی خوشدل به فارسی ترجمه کرد و انتشارات «پیکان» به چاپش رساند. این ترجمه که در سال ۱۳۶۹ به انجام رسید، یگی از برگردان‌های خوب کتاب است. سمانه‌ فلاح نیز این کتاب را به فارسی برگردانده و ترجمه‌ی روان او را انتشارات «طاهریان» منتشر کرده است.

کتاب شفای زندگی ترجمه سمانه‌ فلاح

یکی از ترجمه های مناسب کتاب شفای زندگی ترجمه سمانه‌ فلاح می باشد که توسط انتشارات طاهریان روانه بازار کتاب شده است.

دانلود کتاب شفای زندگی

شما می‌توانید نسخه الکترونیکی کتاب شفای زندگی به قلم لوئیز هی و ترجمه سمانه فلاح را از طریق فروشگاه اینترنتی فراکتاب دانلود و خرید کنید.

شفای زندگی

کتاب شفای زندگی، اثر لوئیزهی با ترجمه سمانه فلاح به رشته تحریر درآمده و در انتشارات طاهریان منتشر و در دسترس علاقه مندان به کتاب های به سوی موفقیت و س...
لوئیزهی
نویسنده
سمانه فلاح
مترجم
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب شفای زندگی ترجمه گیتی خوشدل

یکی دیگر از ترجمه های مناسب کتاب شفای زندگی ترجمه گیتی خوشدل، می باشد که توسط انتشارات پیکان به چاپ رسیده است.

9 تخفیف
لوئیز ال. هی
نویسنده
گیتی خوشدل
مترجم
خرید کتاب
خرید کتاب

خلاصه شفای زندگی

هر کدام از ما با اندیشه ها و احساسهایمان تجربه های خود را می آفرینیم. اندیشه هایی که به ذهن ما راه می یابد و کلماتی که بر زبان می رانیم، تجربه های ما را می آفریند. خود ما اوضاع و شرایط را می‌آفرینیم و بعد برای ناکامی خود، دیگران را سرزنش می‌کنیم و اقتدار خویش را از دست می‌دهیم.

هیچ کس و هیچ جا و هیچ چیز بر ما اقتداری ندارد زیرا ما تنها اندیشه در ذهن خودمان هستیم. ما تجربه‌ها و واقعیت خویش و همه‌ی کسانی را که در این واقعیت جا گرفته‌اند می‌آفرینیم.

 

 

سمانه خوش انگشت
سمانه خوش انگشت
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *